Volgens mij zat die in de groep Gesink.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is bovengekomen (qua plaats) net voor oa Basso en Luis Leon Sanchez en net na Gesink. Maar geen idee over de tijdsverschillen ...
Verfris mijn geheugen even. Wat gebeurde er toen in 1996? Was dat niet de Tour van Riis?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat in zo'n etappe nog iets raars gebeurt. 1996 bijvoorbeeld in een vergelijkbare etappe.
Maar voor hetzelfde geld gebeurt er idd niets.
En wat dacht je van de kasseien-etappe. Contador had toen ook last van de val van Andy zijn broer. Cancellara gaf toen extra gas.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Menchov het volgende:
Wanneer is toch die wacht mentaliteit ontstaan. Het is een wedstrijd, er staat enorm veel op het spel. Natuurlijk val je aan op zo'n moment. Schleck's arrogantie van gisteren wordt afgestraft.
Yep. Etappe naar Pamplona kopgroep van 8 man. Rominger en Indurain toen definitief uit top 10 geslagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Verfris mijn geheugen even. Wat gebeurde er toen in 1996? Was dat niet de Tour van Riis?
En daar ook de juiste renners voor hebben natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:08 schreef knep het volgende:
Tja de Fransen winnen hun 5e rit omdat zij wel durven aan te vallen.
Yah, hoeveel Nederlanders hebben we eigenlijk in de aanval gezien? Moerenhout en Boom?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:08 schreef knep het volgende:
Tja de Fransen winnen hun 5e rit omdat zij wel durven aan te vallen.
Arrogantie?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Menchov het volgende:
Wanneer is toch die wacht mentaliteit ontstaan. Het is een wedstrijd, er staat enorm veel op het spel. Natuurlijk val je aan op zo'n moment. Schleck's arrogantie van gisteren wordt afgestraft.
De live-verslaggeving van letour.fr spreekt van een groep van 4 man met Gesink, Leipheimer, Hesjedahl en Gadret. Rodriguez moet ergens met Basso en LL Sanchez daar nog achter zitten. (op de top toch alleszinds)quote:Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij zat die in de groep Gesink.
Nee, belangrijk voor Gesink en zag hem zo gauw niet zitten.quote:
Tja, er zijn er maar 7 (na uitvallen Niki) en daarnaast waren ze in de aanval in van die kansloze rittenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:09 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, hoeveel Nederlanders hebben we eigenlijk in de aanval gezien? Moerenhout en Boom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |