Naja, Schleck pakte tijd in de rit naar Arenberg toen Contador viel of zo. Jammer dat de Tour zo beslist gaat worden (tenzij Contador een hongerklop krijgt over 2 dagen), maar goed. Ik ben een beetje cynisch aant worden over de Tourquote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef JohnDDD het volgende:
Weet niet wat ik hiervan vind hoor. Demarreren precies als de ketting er afloopt bij je tegenstander
Tja,...dat is ook sport. Het is geen plaspauze oid dus dan vind ik dat 't gewoon kan.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef JohnDDD het volgende:
Weet niet wat ik hiervan vind hoor. Demarreren precies als de ketting er afloopt bij je tegenstander
Dat kun je dus niet zeggen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij had gewoon Contador op achterstand gezet zonder die ketting, jemig tering
Geeft 'm wel moraal voor op de Tourmaletquote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis een Schleck he.. hij zal nog wel vallen in de afdaling.
Ik durf dat betwijfelen. Zo scherp was die demmarage niet. Ze waren vooral verrast (Contador zat even achteraan) en Vino reed dat gaatje toch ook vrij vlotjes dicht.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Zijn achterderailleur loopt vast, kweetniet precies hoe dat kanquote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef Lagrinta het volgende:
Verkeerd schakelen van Schleck? Een ketting mag er in principe nooit afvallen.
Hij heeft er wel een minuut staan te klooien, maar verliest maar 15 seconden bovenop de beklimming.quote:
Contador reed niet vol.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij heeft er wel een minuut staan te klooien, maar verliest maar 15 seconden bovenop de beklimming.
ah, daar komen ze ook wel weer met zijn 8'en samen bovenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geeft 'm wel moraal voor op de Tourmalet
Contador reed niet vol door bergop. En Menchov was ook vooraal aan het loerenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij heeft er wel een minuut staan te klooien, maar verliest maar 15 seconden bovenop de beklimming.
Ach Contador veegt 'm echt wel op in die tijdrit, dat gaat ie sowieso wel goedmaken. Ik weet we hebben rare dingen zien gebeuren maar dat gaat Contador echt niet laten gebeuren.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Naja, Schleck pakte tijd in de rit naar Arenberg toen Contador viel of zo. Jammer dat de Tour zo beslist gaat worden (tenzij Contador een hongerklop krijgt over 2 dagen), maar goed. Ik ben een beetje cynisch aant worden over de Tour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |