Nou, dat heeft nogal consequenties voor het klassement meestal. Je ziet soms hele grote verschillen en de laatste keer leverde het ook veel valpartijen en zo op geloof ikkquote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Thomas B. het volgende:
Domme vraag misschien. Maar waarom is er geen ploegentijdrit?
Ja maar hij gaat niet voor het geel.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 17:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
[..]
Gesink zei dat ie het ook niet echt meekreeg hoor. Je bent in zo'n etappe toch vooral met jezelf bezig.
Hollandse mentaliteit hé, zo gauw er een kanshebber is moet ie 't ook meteen geweldig doen. In zijn eerste (hopelijk) volledige tour laat ie zijn potentieel onwijs goed zien, laten we blij zijn dat die jongen zo goed mee kan en afwachten hoe ie zich gaat ontwikkelen!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef knep het volgende:
[..]
Tuurlijk is Gesink wel in vorm, anders sta je nu geen 6e.
/edit spuit 11
Ja. Heerlijk om die vent te zien. Zo chaotisch met Contador die totaal niet in zijn wiel zat.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef VASND het volgende:
Was het Vino ook niet die reageerde op die aanval voor Andy stil kwam te staan?
Dacht ik te zien.
Dat heeft hij in een 1e reactie gezegd aldus Dijkstra.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik reageerde op The General, ik heb verder geen interview gezien
Contador let alleen maar op Schleck.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
[..]
Gesink zei dat ie het ook niet echt meekreeg hoor. Je bent in zo'n etappe toch vooral met jezelf bezig.
Wees blij, denk niet dat Rabo die zo goed had afgerondquote:Op maandag 19 juli 2010 @ 17:33 schreef Thomas B. het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Thomas B. het volgende:
Die hele Bbox ploeg die onderuit gingquote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nou, dat heeft nogal consequenties voor het klassement meestal. Je ziet soms hele grote verschillen en de laatste keer leverde het ook veel valpartijen en zo op geloof ikk
Mwah, op dit moment nog niet denk ik. VDB2 en SamSan vallen erg mee, terwijl anderen weer wat tegenvallen. Uiteindeliijk staat hij waar hij hoort denk ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Gesink kan nog beter denk ik. Niveau Menchov.
Klopt. Andy kwam van achteruit en Vino reageerde alert. Contador was gewoon wat laat, hij werd er niet echt afgereden ofzo...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef VASND het volgende:
Was het Vino ook niet die reageerde op die aanval voor Andy stil kwam te staan?
Dacht ik te zien.
Laatste col is te ver van de streep.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Beregd het volgende:
morgen wordt een snipperdag.
Iedereen wil rust, buiten een paar aanvallers.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat bepaalt de organisatie.
Maar ik vind het wel OK, dat die er niet is. Door zo'n ploegentijdrit worden toch alleen maar de renners in de sterke teams extra bevoordeeld.
Ja daar is wel wat voor te zeggen inderdaad. Je gaat toch risico's nemen die niet ten goede komen aan je individuele prestatie. Kostte het Gesink niet de kop vorig jaar?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nou, dat heeft nogal consequenties voor het klassement meestal. Je ziet soms hele grote verschillen en de laatste keer leverde het ook veel valpartijen en zo op geloof ikk
Toen was hij wel de zwakste van het ploegje ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Ja daar is wel wat voor te zeggen inderdaad. Je gaat toch risico's nemen die niet ten goede komen aan je individuele prestatie. Kostte het Gesink niet de kop vorig jaar?
Nee, VDB, door een val.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Ja daar is wel wat voor te zeggen inderdaad. Je gaat toch risico's nemen die niet ten goede komen aan je individuele prestatie. Kostte het Gesink niet de kop vorig jaar?
Nee, want die viel er letterlijk uit een rit later ofzo.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Had ik 't toch goed gezien.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 17:34 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk om die vent te zien. Zo chaotisch met Contador die totaal niet in zijn wiel zat.
Zou leuk zijn, maar ik verwacht niet echt dat er iets gebeurt. Ik hoop er wel op, want als er iets gebeurt kan het forse verschillen opleveren.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef knep het volgende:
Wat een profiel van die rit van morgen.
Als je een sterke ploeg met goede klimmers hebt kun je alles aan gort rijden.
er gebeurt niks, ik zeg het je, toch niet voor het klassementquote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef knep het volgende:
Die ploegen bestaan helaas niet meer.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef knep het volgende:
Ik heb het idee dat het voor Robert al goed is dat hij 6e wordt J vdBroek is in betere vorm en Robert wordt moe, komt nog bij dat er renners binnen de ploeg ziek worden. hoop niet dat Robert ook ziek wordt, dat zou toch sneu zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Zijn wel Gesink etappes. Wat sneller bergop en niet zo'n lange aanloop. Plus hoge cols
Daar doelde ik ook niet op maar dat hij dat dus niet gezien heeft is grote onzin.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 17:35 schreef Cootz het volgende:
[..]
Klopt. Andy kwam van achteruit en Vino reageerde alert. Contador was gewoon wat laat, hij werd er niet echt afgereden ofzo...
ik heb het idee dat (buiten shleck nu) iedereen wel blij is met waar hij staat. Dat is kut, dan gebeurt er niks.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:38 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het voor Robert al goed is dat hij 6e wordt J vdBroek is in betere vorm en Robert wordt moe, komt nog bij dat er renners binnen de ploeg ziek worden. hoop niet dat Robert ook ziek wordt, dat zou toch sneu zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |