quote:
Nouja, dit dusquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:30 schreef Socios het volgende:
TS wil niet eens mee met dat soort figuren.
TS gaat sowieso niet op een camping ´staan´.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS gaat liever met zijn ouders naar een "groene camping" op sandalen met witte sportsokken?
Dat denk ik dan weer niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:35 schreef Salatrel het volgende:
TS gaat liever treinen spotten dan met beachmasters naar chersonissos
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:37 schreef punchdrunk het volgende:
TS gaat op zijn zolderkamertje vreselijk veel beter zitten zijn dan zijn leeftijdsgenoten, die ondertussen wel van bil gaan.
happy wanking, sukkel.
TS is teleurgesteld in zijn leven.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:41 schreef Socios het volgende:
Jullie vinden die gasten dus serieus stoer?![]()
![]()
Nee, die gasten gedragen zich gewoon normaal naar hun leeftijd.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:41 schreef Socios het volgende:
![]()
Ik ben afgelopen weekend naar een waddeneiland op vakantie geweest. De parels van Nederland. Echter kwam ik daar dat soort lui, benoemd in de klacht, dus ook tegen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Ritmo het volgende:
Waar ga jij deze/komende maand op vakantie heen TS?
TS dacht dat het Waddeneiland al erg was...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen weekend naar een waddeneiland op vakantie geweest.
terschelling zekerquote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen weekend naar een waddeneiland op vakantie geweest. De parels van Nederland. Echter kwam ik daar dat soort lui, benoemd in de klacht, dus ook tegen.
Je hebt gelijk. Als Nederland valleien zou hebben, zou je god vragen een hengst aan het stuur van zo'n bus vol puisterige pubers te geven. Met hun oh-wat-hebben-we-het-gezellig-we-zingen-met-zijn-allen-verplicht-mee-gedoe. hihi.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen weekend naar een waddeneiland op vakantie geweest. De parels van Nederland. Echter kwam ik daar dat soort lui, benoemd in de klacht, dus ook tegen.
Appelhofquote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat doe jij dit weekend?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
TS dacht dat het Waddeneiland al erg was...
Hoax, op de Waddeneilanden rijden geen treinen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
Dat is niet echt een vakantie, meer een weekendje weg.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
[..]
ik was er vorige weekquote:Op maandag 19 juli 2010 13:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja, de mooiste parel van de vijf.
Dat dusquote:
HOAX. Die Koploper bestaat niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef KoningKlabanus het volgende:
We zijn allemaal die jochies geweest.Behalve TS, die stond op 16-jarige leeftijd keihard te spuiten over de Koploper BE1078
Hoezo? Ik kom niet op de Appelhof, hoor.quote:
TS noemt de Koploper BE1078 waarschijnlijk 'meisje'.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:53 schreef Dyll het volgende:
TS is bang voor meisjes en wil daarom niet mee. Stel je voor, praten met een ,meisje!
Heeft er niets mee te maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoax, op de Waddeneilanden rijden geen treinen.
Dat niet, maar we zijn allemaal 16 geweest en de meesten van ons gingen toen ze 15/ 16 waren voor het eerst alleen met vrienden op vakantie en dan krijg je dit soort puber taferelen. Groeien ze binnen enkele jaren overheen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:41 schreef Socios het volgende:
![]()
Dat eiland is niet zo groot, kans is dus aanwezig dat je tjappies zit die op de appelhof zitten die bier gaan halen, het zo iets als naar renesse gaan voor de natuur en dan klagen dat je dit soort volk tegen komt.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kom niet op de Appelhof, hoor.![]()
Maar je ziet ze wel elders op het eiland, in de supermarkt, op het strand, bij de boot etc.
Terschelling is mooi hoor daar niet van, maar zoals die andere FOK!er al zei.. klein eilandje, veel pubers die zich 'laten gaan' op dé zuip camping van Nederland. Tja. Staat 100% averechts met jouw moraal i guess.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kom niet op de Appelhof, hoor.![]()
Maar je ziet ze wel elders op het eiland, in de supermarkt, op het strand, bij de boot etc.
QFT.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat niet, maar we zijn allemaal 16 geweest en de meesten van ons gingen toen ze 15/ 16 waren voor het eerst alleen met vrienden op vakantie en dan krijg je dit soort puber taferelen. Groeien ze binnen enkele jaren overheen.
Na je 20ste moet je gewoon de bestemmingen met veel pubers vermijden dan hoef je je niet te storen aan dit soort gedrag. Maar het hoort wel bij het opgroeien van de meesten van ons.
Gistermiddag is dat treinstel voor het laatst gespot, en wel in Groningen om 15.46uquote:Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef Lexis het volgende:
Hey Socios, waar bevindt treinstel 4444 zich nu?
WTF, ben jij echt treinspotter? En dan heb je het lef om een topic te openen over pubertjes die voor het eerst alleen op vakantie gaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Gistermiddag is dat treinstel voor het laatst gespot, en wel in Groningen om 15.46u
Zie hier: http://www.somda.nl/spots/m4444/0/7/
Hoezo? Beetje offtopic namelijk.
Wat is er zo speciaal aan treinstel 4444?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Gistermiddag is dat treinstel voor het laatst gespot, en wel in Groningen om 15.46u
Uitschot van de maatschappij. Vliegtuig- en treinspotters. Handig dat ze samenscholen. Kun je er ook in één keer vanaf komen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
WTF, ben jij echt treinspotter? En dan heb je het lef om een topic te openen over pubertjes die voor het eerst alleen op vakantie gaan.
Man, get a life. maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat je in het verleden nooit meegevraagd bent voor een zuipvakantie met je leeftijdgenootjes en daarom nu hier je frustratie probeert te ventileren in een back fire topic.
die komt in groningenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan treinstel 4444?
Samenscholen?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef OeJ het volgende:
Uitschot van de maatschappij. Vliegtuig- en treinspotters. Handig dat ze samenscholen. Kun je er ook in één keer vanaf komen.
Wtfquote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef Socios het volgende:
[..]
De Koplopers, het ICM (InterCityMaterieel) hebben de nummer 40xx of 42xx, de 4444 staat daar dus buiten met dat speciale nummer. Vroeger had dit treinstel een extra 1e klas coupé, voornamelijk voor een forenzentrein tussen Groningen en Den Haag Centraal. (Ook wel ambtenarentrein). Inmiddels is die extra 1e klas bak ´gewoon´ een 2e klas coupé, maar draagt het treinstel nog wel het nummer van ´toen´ ook al is de indeling hetzelfde als van een treinstel uit de 4200-serie.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef DuTank het volgende:
Wat is er zo speciaal aan treinstel 4444?
Ach gek, welnee. Laatst nog met dat teringding dat voor het eerst op Schiphol landde.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Samenscholen?Verreweg de meeste spotters beoefenen hun hobby alleen, hoor.
wtf.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef Socios het volgende:
[..]
De Koplopers, het ICM (InterCityMaterieel) hebben de nummer 40xx of 42xx, de 4444 staat daar dus buiten met dat speciale nummer. Vroeger had dit treinstel een extra 1e klas coupé, voornamelijk voor een forenzentrein tussen Groningen en Den Haag Centraal. (Ook wel ambtenarentrein). Inmiddels is die extra 1e klas bak ´gewoon´ een 2e klas coupé, maar draagt het treinstel nog wel het nummer van ´toen´.
Mjah, okey, dat is waar. Maar goed, ik heb helemaal niets met vliegtuigen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:15 schreef OeJ het volgende:
Ach gek, welnee. Laatst nog met dat teringding dat voor het eerst op Schiphol landde.
Tsja, ik vind het ook onzin dat men weer over treinen begint.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:28 schreef Nikmans het volgende:
Trainmanseries22 topic?
Zo, jij bent individualistisch met je quote uit een Hollywoodfilm die iedereen gezien heeft!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef incognitoomuch het volgende:
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, Choose washing machines, cars, compact disc players, and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed- interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisure wear and matching luggage. Choose a three piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit- crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that?
Mja, ik ga persoonlijk ook liever met iets anders door haar tunnel, dan met de trein.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:53 schreef Dyll het volgende:
TS is bang voor meisjes en wil daarom niet mee. Stel je voor, praten met een ,meisje!
Goed he!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:41 schreef SamEnMoos het volgende:
[..]
Zo, jij bent individualistisch met je quote uit een Hollywoodfilm die iedereen gezien heeft!
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:43 schreef TheDocter het volgende:
TS was toch die mongool die treinen ging spotten ofzo?zielige nerd dat is pas erg
![]()
Nee, de echt coole mensen met een leven werken natuurlijk gewoon 6 weken en gaan een weekendje naar de Wadden met hun ouders.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:57 schreef TommyGun het volgende:
Terechte klacht. Kansloos volk zonder toekomst.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:57 schreef TommyGun het volgende:
Terechte klacht. Kansloos volk zonder toekomst.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
De meesten die het zogenaamd nooit iets hebben gevonden hadden waarschijnlijk nooit vrienden of in ieder geval geen vrienden die ze meevroegen.
Ik ben nooit in een badplaats zoals Lloret geweest. Ik ben namelijk niet het type dat 10 dagen aan een stuk wil zuipen, uitslapen en op het strand gaat liggen. Voor een paar dagen lijkt me dat wel geinig om mee te maken, maar om op vakantie 10 dagen of zelfs langer min of meer hetzelfde te doen da's niks voor mij. Nooit geweest ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, Domme opmnerkingen gezien het feit dat de meesten van ons wel eens zo'n vakantie gedaan hebben. En de meerderheid daarvan prima terecht gekomen is.
De meesten die het zogenaamd nooit iets hebben gevonden hadden waarschijnlijk nooit vrienden of in ieder geval geen vrienden die ze meevroegen. Het is dan ook een stuk makkelijker om te zeggen dat je er nooit iets aan gevonden hebt dan te moeten toegeven dat je eigenlijk graag had willen gaan, maar nooit de kans hebt gekregen.
En verder verbaasd het me elke keer dat mensen een mening vormen om iets dat ze nooit zelf ervaren hebben en dan roepen dat er zowieso niets aan is.
Laat 'm toch lekker. Ook niet mijn hobby, maar daar ga je 'm toch niet over afzeiken, jij kan uit iemands hobby halen of hij een zielige nerd is?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:43 schreef TheDocter het volgende:
TS was toch die mongool die treinen ging spotten ofzo?zielige nerd dat is pas erg
![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
toen ik 16 jaar was ging ik naar AMERIKA op vakantie
Limburg-basher.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
Dat was aardig van je ouders.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
En nu ben je zeker een heel speciaal meisje die veel van de wereld heeft gezien en daarom veel levenservaring heeft en daarmee volwassener is dan haar leeftijdsgenootjes. Goedzo!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Gezeur over treinen.... Laat TS lekker, hij komt tenminste nog buiten daarmee.![]()
Beetje jammer van deze klacht alleen...
Miste je de treinen daar niet? Of ging je naar zoeen museumquote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Saai, daar zitten niet eens 'leuke' jongeren.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
Oja en dat ook nog.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
WTF, ben jij echt treinspotter? En dan heb je het lef om een topic te openen over pubertjes die voor het eerst alleen op vakantie gaan.
Man, get a life. maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat je in het verleden nooit meegevraagd bent voor een zuipvakantie met je leeftijdgenootjes en daarom nu hier je frustratie probeert te ventileren in een back fire topic.
Was je er maar geblevenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
Nog een week en dan gaan we naar Renessequote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Miste je de treinen daar niet? Of ging je naar zoeen museum?
Nee, hoor. Ik kan heus wel een vakantie doorbrengen zonder treinen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Miste je de treinen daar niet?
Verkapt-check-mij-stoer-chips-tijdens-het-ontbijt-etenpost.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:42 schreef Fes1-2 het volgende:
Wat is er mis met chips als ontbijt?
verkapt-ik-geef-niet-toe-dat-ik-vroeger-geen-chips-mocht-van-mijn-moeder-alleen-maar-die-van-de-biologische-winkel-want-die-waren-niet-zo-chemisch-en-ongezond-maar-die-zijn-zo-hard-zei-je-tegen-je-moeder-nou-dan-eet-je-ze-toch-niet-heb-je-je-tas-al-ingepakt-we-vertrekken-zo-naar-de-wadden-De-wallen?!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Verkapt-check-mij-stoer-chips-tijdens-het-ontbijt-etenpost.
Haha, epischquote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef StaIin het volgende:
[..]
verkapt-ik-geef-niet-toe-dat-ik-vroeger-geen-chips-mocht-van-mijn-moeder-alleen-maar-die-van-de-biologische-winkel-want-die-waren-niet-zo-chemisch-en-ongezond-maar-die-zijn-zo-hard-zei-je-tegen-je-moeder-nou-dan-eet-je-ze-toch-niet-heb-je-je-tas-al-ingepakt-we-vertrekken-zo-naar-de-wadden-De-wallen?!-nee-de-wadden-oh-wat-een-kutjeugd-moet-jij-gehad-hebben
Wordt verworpen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef StaIin het volgende:
verkapt-ik-geef-niet-toe-dat-ik-vroeger-geen-chips-mocht-van-mijn-moeder-alleen-maar-die-van-de-biologische-winkel-want-die-waren-niet-zo-chemisch-en-ongezond-maar-die-zijn-zo-hard-zei-je-tegen-je-moeder-nou-dan-eet-je-ze-toch-niet-heb-je-je-tas-al-ingepakt-we-vertrekken-zo-naar-de-wadden-De-wallen?!-nee-de-wadden-oh-wat-een-kutjeugd-moet-jij-gehad-hebben
Dan ga je toch zitten?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:32 schreef Socios het volgende:
[..]
TS gaat sowieso niet op een camping ´staan´.
Fail.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:07 schreef Kriegel het volgende:
Dan ga je toch zitten?
Ga maar met je tentje langs het spoor staanquote:Op maandag 19 juli 2010 18:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Fail.
Ik heb ´staan´ niet voor niets tussen die leestekens gezet.
Mijn vrienden gaan met hun koters naar de camping...quote:Op maandag 19 juli 2010 18:06 schreef IceCreamm het volgende:
TS is nooit met vrienden op vakantie geweest
Even gegoogled... want ik had er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef maickeltje het volgende:
nu lees ik het topic door en ja hoor appelhof...uit duizende te herkennen zo triest
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
ts woont op terschelling maar daar zijn toch helemaal geen treinen>?
Haha, ook één grote faal, ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:19 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe ik was vandaag op Schiphol en zag allemaal van die gebruinde puberjongens en meisjes die net van Salou, Chersonissos of weet ik het af kwamen en door hun ouders werden opgehaald.
is een vraag domme spoorjosti!quote:
Perfect verwoord.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, Domme opmnerkingen gezien het feit dat de meesten van ons wel eens zo'n vakantie gedaan hebben. En de meerderheid daarvan prima terecht gekomen is.
De meesten die het zogenaamd nooit iets hebben gevonden hadden waarschijnlijk nooit vrienden of in ieder geval geen vrienden die ze meevroegen. Het is dan ook een stuk makkelijker om te zeggen dat je er nooit iets aan gevonden hebt dan te moeten toegeven dat je eigenlijk graag had willen gaan, maar nooit de kans hebt gekregen.
En verder verbaasd het me elke keer dat mensen een mening vormen om iets dat ze nooit zelf ervaren hebben en dan roepen dat er zowieso niets aan is.
Ohw, sorry. Wtf maak je mij voor van alles uit.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
is een vraag domme spoorjosti!
Ja, maar aan de andere kant zijn mensen die zo''n vakantie niks vinden niet per se kansloze autisten die de hele vakantie WoW spelen op hun zolderkamer. Er zijn ook gewoon mensen die zo'n vakantie niks interesseert.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:39 schreef Dubby het volgende:
TS en zijn vadsige vrouw konden gisteravond niet op tijd slapen op de camping op Ameland.
TS heeft nog nooit WoW of CS gespeeld.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, maar aan de andere kant zijn mensen die zo''n vakantie niks vinden niet per se kansloze autisten die de hele vakantie WoW spelen op hun zolderkamer. Er zijn ook gewoon mensen die zo'n vakantie niks interesseert.
Wederzijds respect moet er zijn.
1^4 ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef Socios het volgende:
[..]
^ 4
A. TS heeft momenteel geen vriendin.
B. TS valt niet op vadsig.
C. TS sliep niet op een camping.
D. TS was niet op Ameland.
Pure onzin dus wat je zegt.
Maar als je 15 of 16 bent heb je toch sowieso altijd wel vrienden waar je mee heen gaat?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant zijn mensen die zo''n vakantie niks vinden niet per se kansloze autisten die de hele vakantie WoW spelen op hun zolderkamer. Er zijn ook gewoon mensen die zo'n vakantie niks interesseert.
Wederzijds respect moet er zijn.
Want?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:43 schreef Geluk het volgende:
Op die leeftijd is zo'n vakantie het mooiste wat er is!
We weten waar je heen wilt boi.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar als je 15 of 16 bent heb je toch sowieso altijd wel vrienden waar je mee heen gaat?
Dat heb ik ook zonder verkapt stoer te doen in zo een groep die zich kansloos gedraagt.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:56 schreef Ritmo het volgende:
Zon, zee, strand, bier, feesten, cocktails, lekkere wijven... Wat wil je nog meer?
Hoort bij de leeftijd.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zonder verkapt stoer te doen in zo een groep die zich kansloos gedraagt.
Ow?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zonder verkapt stoer te doen in zo een groep die zich kansloos gedraagt.
Lijkt me wel. Maar de ene groep kent elkaar van scouting en gaat samen kamperen in de Ardennen, terwijl de andere groep elke week met elkaar uit gaat en gaat zuipen op Terschelling.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar als je 15 of 16 bent heb je toch sowieso altijd wel vrienden waar je mee heen gaat?
Een scoutinggroep, das wel heel erg als je daar op je 16e nog op zit.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Maar de ene groep kent elkaar van scouting en gaat samen kamperen in de Ardennen, terwijl de andere groep elke week met elkaar uit gaat en gaat zuipen op Terschelling.
Zuipvakanties zijn best wel leuk, maar ik vind de plaatsen waar dit meestal gebeurd niet echt boeiend. Aan de costa's of op Terschelling. Je kan bijvoorbeeld ook prima zuipen in Praag, zonder dat je omringd word door Nederlanders met een muur van bierkratten of de Senseo in de caravan.
'Verdedigen'? Gast, alsof het raar is dat je op je 16e op vakantie gaat naar Llorret.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:25 schreef PerrydePool het volgende:
De reacties van mensen die het gaan verdedigeniets te enthousiast misschien
Het is opzich wel raar om je niet voor te kunnen stellen dat niet iedereen dat als de ideale invulling van zijn of haar vakantie ziet.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Verdedigen'? Gast, alsof het raar is dat je op je 16e op vakantie gaat naar Llorret.Draai de wereld nou niet om.
Dan heb je gewoon weinig vrienden of een rare vriendengroep met saaie mensen ofzo. Kom op zeg, iedereen wordt toch wel een keer door z'n vriendengroep enthousiast gemaakt voor zo'n vakantie op je 16e? Dat het niet je ideale vakantie is ok, maar het gaat erom dat je een keer geweest bent.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:33 schreef Dubby het volgende:
[..]
Het is opzich wel raar om je niet voor te kunnen stellen dat niet iedereen dat als de ideale invulling van zijn of haar vakantie ziet.
Het is misschien wel gebruikelijk, maar er zijn echt mensen die daar totaal geen heil in zien en die zoeken elkaar ook vaak wel op.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon weinig vrienden of een rare vriendengroep met saaie mensen ofzo. Kom op zeg, iedereen wordt toch wel een keer door z'n vriendengroep enthousiast gemaakt voor zo'n vakantie op je 16e? Dat het niet je ideale vakantie is ok, maar het gaat erom dat je een keer geweest bent.
Maar dat ik hier uberhaupt over discusseer zeg.Only @ FOK! zijn er nog mensen die dit betwijfelen.
Oke, dan mijn welgemeende excusesquote:Op maandag 19 juli 2010 21:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, sorry. Wtf maak je mij voor van alles uit.![]()
Ik ben voor AFC Ajax, hoor.
Maar goed, nee, TS woont niet op Terschelling en op Terschelling rijden geen treinen.
Prima dat mensen daar niks aan vinden, maar laat ze ajb. niet klagen op jongelui die dingen doen die 95% van de mensen wel eens heeft gedaan. Alsof het iets heel erg geks is.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:46 schreef Dubby het volgende:
[..]
Het is misschien wel gebruikelijk, maar er zijn echt mensen die daar totaal geen heil in zien en die zoeken elkaar ook vaak wel op.
Het is niet zo dat mensen die met z'n tweeen oid liever naar Praag gaan en de stad bezichtigen en 's avonds relax een biertje drinken nou zoveel sneuer zijn.
Waarom zou iedereen als puber het uitschot van de Nederlandse vakantiegangers in Spanje moeten opzoeken?
Dit dus, niemand MOET op zuipvakantie, maar ga dan niet lopen bitchen op anderen die er WEL plezier aan beleven.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Prima dat mensen daar niks aan vinden, maar laat ze ajb. niet klagen op jongelui die dingen doen die 95% van de mensen wel eens heeft gedaan. Alsof het iets heel erg geks is.
Nee, dat is natuurlijk ook onzin. Er is dus eigenlijk weinig aan de hand.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Prima dat mensen daar niks aan vinden, maar laat ze ajb. niet klagen op jongelui die dingen doen die 95% van de mensen wel eens heeft gedaan. Alsof het iets heel erg geks is.
Wat ga jij doen dit weekend?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:50 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat doe jij dit weekend?
- Ik ga wad-lopen.
Oh joh. Interessant.
(raap me op).
Jezelf klem drinken heb je wel in eigen hand.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:19 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dit dus, niemand MOET op zuipvakantie, maar ga dan niet lopen bitchen op anderen die er WEL plezier aan beleven.
Wat moet jij een buitenstaander geweest zijn in je schooltijd.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:26 schreef cvboer het volgende:
TS is de enige die zijn verstand laat werken hier, waarom zou je met het grote gros meelopen? puur omdat het "stoer"is?altijd lachen die puistenkoppen, gooien 6 biertjes achterover en ze zijn al dronken..... Heeft niks met "geen jeugd gehad" te maken, sommige denken wat beter na.
Jij bent nooit kansloos dronken geweest, dat je achteraf dacht: "volgende keer toch wat minder"?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jezelf klem drinken heb je wel in eigen hand.
Eigenlijk moeten 16-jarige jochies die zich willens en wetens voltanken meteen naar een afkickkliniek gestuurd worden.
Plus een enkelband zodat de instelling hun alcoholgebruik de komende 5 jaar kunnen vastleggen...
Ja, en daar ben ik verdomd trots op, dat ik niet als een eendje achter de rest aanliep. IK deed mijn eigen ding, daar was ik geen groep voor nodig. Oja, ik heb een geweldige jeugd gehad.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat moet jij een buitenstaander geweest zijn in je schooltijd.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ja, en daar ben ik verdomd trots op, dat ik niet als een eendje achter de rest aanliep. IK deed mijn eigen ding, daar was ik geen groep voor nodig. Oja, ik heb een geweldige jeugd gehad.
Ik moet het van sterke drank hebben, niet van bier...quote:Op maandag 19 juli 2010 23:41 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Jij bent nooit kansloos dronken geweest, dat je achteraf dacht: "volgende keer toch wat minder"?
"Een leuke jeugd" in verband brengen met het genoemde verschijnsel in de klacht. Maakt het allemaal nog triester.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
TS baalt dat hij niet zo'n leuke jeugd heeft gehad.
We zijn toch allemaal 16 geweest?
Ach, ik ben nu 20 en mijn leven ziet er nog steeds zo uit. Dan word je weer eens wakker op een bank in een onbekend huis van één of andere medestudent. Met je pilsje nog op tafel. Is toch geweldigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:02 schreef Socios het volgende:
[..]
"Een leuke jeugd" in verband brengen met het genoemde verschijnsel in de klacht. Maakt het allemaal nog triester.
En nog een troll...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:11 schreef dagdag het volgende:
Als je bier moet zuipen om een leuk leven te hebben zijn je ouders vieze kuttokkies, en ben je zelf een achterlijke kut pauper,
Beachmastersen ja ook op je 17de is het gewoon zielig.
Nee hoor, ben vorige jaar naar nassau geweest, en dit jaar naar maleisiequote:
Echte bazen regelen een chick aan hun pik als ontbijtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:43 schreef Relko het volgende:
Ritmo, de fucking eindbaas onder de stereotypes. Een parel in de nacht.
Zuipen op zo'n vakantie is alleen goed als je veel wijven pakt, eigenlijk doet niets er toe op die leeftijd zolang je maar veel wijven pakt. Je kan als een bitch naar Egypte gaan en daar saai naar piramides kijken, mits je daarna een cleopatra achtig wijf neukt. Dus je kan naar elke vakantiebestemming gaan als 16 of 17 jarige en een baas zijn, mits je wijven neukt. Als je met je vrienden in een hut zit te zweten dan ben je een fag.
En lui van 16 die chips eten als ontbijt zijn retards, regel dan croissants, echte bazen regelen croissants.
Jij eet je eigen zaad? Fag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Echte bazen regelen een chick aan hun pik als ontbijt
Ok, dat is in elk geval beter dan die figuren die op hun 16e niet op vakantie gingen en nu nog steeds nooit het land uitkomen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nee hoor, ben vorige jaar naar nassau geweest, en dit jaar naar maleisie
Waarom zou ik jaloers zijn op iemand die ligt te zuipen aan een viez
lelijk strand
Maar dat beantwoordt mijn vraag niet!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:51 schreef Relko het volgende:
[..]
Als TS werkelijk een treinspotter is dan is zijn hele bestaan een backfire.
Het was een backfiretopic, totdat men werd uitgelegd dat het punt vooral is dat ze niet met verschillen om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:53 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar dat beantwoordt mijn vraag niet!
Oh, ok!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:05 schreef Dubby het volgende:
[..]
Het was een backfiretopic, totdat men werd uitgelegd dat het punt vooral is dat ze niet met verschillen om kunnen gaan.
Idd. De meeste normale mensen hebben dat gedaan toen ze 16 waren en we vonden onszelf idd heel erg stoerquote:
renesse jonge gek!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:45 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die in Nederland blijven en dit "op vakantie" noemen
Idd, zeer sneu.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:45 schreef Maikuuul het volgende:
Patatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:48 schreef Dubby het volgende:
[..]
Idd, zeer sneu.
Overigens gaat er niets boven Sauerland.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie vakantiebestemming.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:48 schreef Dubby het volgende:
[..]
Idd, zeer sneu.
Overigens gaat er niets boven Sauerland.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die meer dan één keer per jaar op vakantie gaan, puur om de buren de ogen uit te steken...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:45 schreef Maikuuul het volgende:
Net zo triest als een lening afsluiten voor je auto om zo je buren de ogen uit te stekenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mensen die meer dan één keer per jaar op vakantie gaan, puur om de buren de ogen uit te steken...
doen menschen dat??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Net zo triest als een lening afsluiten voor je auto om zo je buren de ogen uit te steken
Wat is een backfiretopic?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:51 schreef NoBody122 het volgende:
Is dit nou zo'n, eh... Backfiretopic?
Hoe denk je dat de doodeenvoudige arbeider anders de 'status' probeert te verwerven, waar hij zijn hele leven zo driftig naar op zoek is?quote:
Wat een onzin. En sowieso, wat heeft fucking trein spotten nou te maken met deze klacht?!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
TS is echt serieus treurig, en is bovendien zelf nooit jong geweest... ga jij nou maar de trein spotten waar deze jongens lekker mee naar schiphol gaan om vervolgens naar een warm land te gaan..
TS mag niet mee van zijn ouders bedoel je toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:30 schreef Socios het volgende:
De grote denkfout is dat je ervan uitgaat dat er zoiets is als 'het gedrag van een xx-jarige' en je dus ook niet kunt voorstellen dat er verschillende behoeften, voorkeuren etc. zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
TS mag niet mee van zijn ouders bedoel je toch?
Toen ik 16 was vertoonde ik het gedrag van een 16 jarige, toen ik 18 was enz.............
Afijn, TS, je komt er nog wel achter wanneer jij op je 30ste ineens ook het licht ziet en een geforceerde inhaalslag probeert te maken. Let dan eens op die meewarige blikken rond om je.
Wat is dit nou voor geneuzel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Jeugd van 16 die al naar Spanje, Griekenland en andere leuke landen mogen![]()
![]()
Lekkere ouders.
Tegen de tijd dat ik aan kinderen begin is het vortaan normaal om hun jong vanaf hun twaalfste alleen naar Spanje te sturen. Dus nee 30 is overdreven maar voor hun 16/17 kunnen ze rustig in Nederland blijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor geneuzel?
20 jaar geleden had je al jongerenreizen en 15/ 16 jaar is een mooie leeftijd om wat onafhankelijkheid te leren. Hoelang neem jij je kinderen mee op vakantie, tot hun 30ste?
Kom op zeg... Dat je ze niet naar Bulgarije ofzo stuurt ok, maar Spanje is niet gevaarlijker dan de gemiddelde Nederlandse camping hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik aan kinderen begin is het vortaan normaal om hun jong vanaf hun twaalfste alleen naar Spanje te sturen. Dus nee 30 is overdreven maar voor hun 16/17 kunnen ze rustig in Nederland blijven.
Klopt, de afstand is idd het verschil.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef Fenomeno het volgende:
Zolang je goed weet wat je niet moet doen en je spullen niet onbewaakt achterlaat is spanje niet veel gevaarlijker dan renesse ofzo, het grote verschil zit em in de afstand, als je in renesse zit ben je in een uur of 3 maximaal weer veilig bij pappie en mammie, in spanje wordt dan toch een stuk moeilijker.
Dat ben ik dan weer met je eens.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin. En sowieso, wat heeft fucking trein spotten nou te maken met deze klacht?!_! Slaat helemaal nergens op.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:57 schreef buzz1291 het volgende:
Toen ik 16 was vertoonde ik het gedrag van een 16 jarige, toen ik 18 was enz.............
Afijn, TS, je komt er nog wel achter wanneer jij op je 30ste ineens ook het licht ziet en een geforceerde inhaalslag probeert te maken. Let dan eens op die meewarige blikken rond om je.
Volgens mij is een vakantie Lorett net zo duur als een week op een camping in Nederland zitten, dus ik zie het probleem niet zo om in ieder geval een garantie op zon te hebben. Verder hebben ze bij de meeste jongerenreizen begeleiders.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik aan kinderen begin is het vortaan normaal om hun jong vanaf hun twaalfste alleen naar Spanje te sturen. Dus nee 30 is overdreven maar voor hun 16/17 kunnen ze rustig in Nederland blijven.
Dat vinden je meeste leeftijdsgenoten (neem aan de je begin 20 bent ofzo) van jouw vakantie. Kom op zeg, niet zo serieus. Natuurlijk is het allemaal niet hoogstaand of cultureel maar daar heb je nog je hele leven voor, zeker als je een vrouw en kinderen hebt over een paar jaartjes.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:41 schreef Socios het volgende:
De plaats van bestemming doet er heul niet toe. Het gaat om het paupergedrag en het ´denken stoer te zijn´ terwijl het de meest trieste vorm van vakantie is.
Eensch.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Equites het volgende:
Als iemand naar Llorret op vakantie wil en zichzelf de tyfus in wilt zuipen met vrienden vind ik dat best, als iemand daar geen behoefte aan heeft en naar Praag gaat om een stad te bezichtigen vind ik dat ook prima. Het kan allemaal zo makkelijk zijn jongens.
Ik ga lekker naar Zuid Amerika. De zuipvakanties heb ik al jaren achter me liggen. Maar ik heb er prima herinderingen aan overgehoudenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vinden je meeste leeftijdsgenoten (neem aan de je begin 20 bent ofzo) van jouw vakantie. Kom op zeg, niet zo serieus. Natuurlijk is het allemaal niet hoogstaand of cultureel maar daar heb je nog je hele leven voor, zeker als je een vrouw en kinderen hebt over een paar jaartjes.
Ik ga dit jaar ook naar Sunnybeach, gewoon lekker dom feesten.Serieus en verantwoord doe je de rest van het jaar al.
Ik vind beiden leuk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Equites het volgende:
Al die Fokkers die hier dan ook komen vertellen dat ze op hun 18e veel wijven neukte.2/3 van de mensen die hier komen zijn nog maagd, niks mis mee, maar rot op met die grote praatjes.
Als iemand naar Llorret op vakantie wil en zichzelf de tyfus in wilt zuipen met vrienden vind ik dat best, als iemand daar geen behoefte aan heeft en naar Praag gaat om een stad te bezichtigen vind ik dat ook prima. Het kan allemaal zo makkelijk zijn jongens.
Wat is er triest aan, om lol te hebben met je maten? Los te gaan op "leuke" muziek en rare dingen mee te maken dmv een overdosis aan alcohol. Gezond is het niet, maar dat hoeft ook helemaal niet, je moet toch leven en later zal je erom kunnen lachen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:41 schreef Socios het volgende:
De plaats van bestemming doet er heul niet toe. Het gaat om het paupergedrag en het ´denken stoer te zijn´ terwijl het de meest trieste vorm van vakantie is.
Kutjeugd gehad ja? Ik bedoel, treinspotten...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:30 schreef Socios het volgende:
Precies, zo hoort het. Heb zelf een half jaar Aruba gedaan, maar helaas niet de kans gehad om het Zuid-Amerikaanse vasteland in te trekken. Maar lijkt me prachtig...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar Zuid Amerika. De zuipvakanties heb ik al jaren achter me liggen. Maar ik heb er prima herinderingen aan overgehouden. veel plezier iig.
Dat van die mensen niets terecht zou komen (wel raar, dan zou 90 % van de jeugd van de afgelopen 15 jaar nu kansloos zijn) is ook onzin want opzich leer je juist van je 'fouten' op zo'n vakantie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat is er triest aan, om lol te hebben met je maten? Los te gaan op "leuke" muziek en rare dingen mee te maken dmv een overdosis aan alcohol. Gezond is het niet, maar dat hoeft ook helemaal niet, je moet toch leven en later zal je erom kunnen lachen.
En na die twee weken weer met je pootjes bij mama onder de tafel zitten en weer keurig om 21.00 binnen zijn..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef Perkins het volgende:
Leuk hoor zo'n vakantie. Twee weekjes zonder de ouders op Texel toen ik 16 was. Word je hard van.
Precies.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En na die twee weken weer met je pootjes bij mama onder de tafel zitten en weer keurig om 21.00 binnen zijn..
Nogmaals, staat er geheel los van.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
Kutjeugd gehad ja? Ik bedoel, treinspotten...
Geloof er geen bal vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:58 schreef Ritmo het volgende:
Op m'n 16e ging ik trouwens nog wel met m'n ouders mee, voor het laatste jaar, naar Zuid-Frankrijk (waar een enorme en leuke groep was met allemaal jongeren van 15-17 die ook nog een keer meegingen met paps en mams). Vanaf m'n 17e met vrienden, naar Calella.
Nee, het vertelt iets over het soort persoon wat jij bent. En dan is voor de rest van ons beter te begrijpen waarom je zoveel frustratie hebt naar pubers die 10 dagen Loret of Blanes doen.quote:
Ohw, is dat zo? Wat voor een persoon ben ik dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
Nee, het vertelt iets over het soort persoon wat jij bent.
Wie heeft het over frustraties? Het is gewoon een klacht.quote:En dan is voor de rest van ons beter te begrijpen waarom je zoveel frustratie hebt naar pubers die 10 dagen Loret of Blanes doen.
Klachten worden meestal geboren uit frustratie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, is dat zo? Wat voor een persoon ben ik dan?
[..]
Wie heeft het over frustraties? Het is gewoon een klacht.
Ook eensch, laat iedereen in zijn vakantie lekker doen wat hij zelf wilt. Als de TS een probleem heeft met jongeren in typische jongerenvakantieplaatsen zoals de Costa Brava of de Appelhof, dan moet hij daar maar niet naar op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Equites het volgende:
-
Omdat die jongeren overbodig en marginaal zijn...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, het vertelt iets over het soort persoon wat jij bent. En dan is voor de rest van ons beter te begrijpen waarom je zoveel frustratie hebt naar pubers die 10 dagen Loret of Blanes doen.
Het gaat hem ook niet om de afstand, maar meer om het feit dat de meeste 15/16 zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op zeg... Dat je ze niet naar Bulgarije ofzo stuurt ok, maar Spanje is niet gevaarlijker dan de gemiddelde Nederlandse camping hoor.
Ik kom al mijn hele leven ieder jaar op Terschelling, maar heb nooit op de Appelhof ´gestaan´. Terschelling is wel meer dan ´De Appelhof´, hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef Geluk het volgende:
Ook eensch, laat iedereen in zijn vakantie lekker doen wat hij zelf wilt. Als de TS een probleem heeft met jongeren in typesche jongerenvakantieplaatsen zoals de Costa Brava of de Appelhof, dan moet hij daar maar niet naar op vakantie gaan.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat die jongeren overbodig en marginaal zijn...
Precies, en als je er nooit komt waarom zou je er dan gedachten aan besteden of frustraties over hebben. Je hebt het immers nooit van dichtbij meegemaakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef Geluk het volgende:
[..]
Ook eensch, laat iedereen in zijn vakantie lekker doen wat hij zelf wilt. Als de TS een probleem heeft met jongeren in typische jongerenvakantieplaatsen zoals de Costa Brava of de Appelhof, dan moet hij daar maar niet naar op vakantie gaan.
Gelijkgezinde vrienden zeker...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Kom op man, van VMBO tot Gymnasium leerlingen gaan daar heen. Mits vrienden.
Als je een ander deel van Terschelling mooier vindt, ga je lekker daar op vakantie. Maar waarom die andere vakantievierders afkraken? Alsof zij een beter of slechter mens zijn omdat ze eens een keertje chips als ontbijt eten. Je moet alles een keertje proberen in het leven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kom al mijn hele leven ieder jaar op Terschelling, maar heb nooit op de Appelhof ´gestaan´. Terschelling is wel meer dan ´De Appelhof´, hoor.Veel meer zelfs.
Vergeet zijn hobbies nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Precies, en als je er nooit komt waarom zou je er dan gedachten aan besteden of frustraties over hebben. Je hebt het immers nooit van dichtbij meegemaakt.
lekker leven en laten leven. Ik veroordeel TS zijn vakanties toch ook niet.
Dat doe ik expres. Ik wil niet op de man spelen, maar treinspottenquote:
Socios kraakt geen vakantievierders af. Hij kraakt alleen vakantievierders af die zich teveel laten leiden door reclames van jongeren- en studentenvakanties die op TV worden uitgezonden...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:10 schreef Geluk het volgende:
[..]
Als je een ander deel van Terschelling mooier vindt, ga je lekker daar op vakantie. Maar waarom die andere vakantievierders afkraken? Alsof zij een beter of slechter mens zijn omdat ze eens een keertje chips als ontbijt eten. Je moet alles een keertje proberen in het leven.
Wat mij betreft mocht je.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat doe ik expres. Ik wil niet op de man spelen, maar treinspotten
Doen jongeren dat naar aanleiding van de televisieprogramma's, of geven de televisieprogramma's weer wat er gebeurt op dat soort vakantieoorden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Socios kraakt geen vakantievierders af. Hij kraakt alleen vakantievierders af die zich teveel laten leiden door reclames van jongeren- en studentenvakanties die op TV worden uitgezonden...
Nou, op je 16e is bijna iedereen wel redelijk gelijkgezind, op een groepje alternatievelingen na. Dan ben je nog bezig je eigen mening te vormen en ga je gewoon met je vrienden mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelijkgezinde vrienden zeker...
Maar dat maakt ze niet minder overbodig en marginaal...
Dat 2e vooral. Geef jongeren drank, vrijheid en clubs en ze slaan los... Daar heb je geen sfeermakend tv-programma voor nodig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Geluk het volgende:
[..]
Doen jongeren dat naar aanleiding van de televisieprogramma's, of geven de televisieprogramma's weer wat er gebeurt op dat soort vakantieoorden?
Mijn hobby´s zijn zwemmen, hardlopen en sletjes neuken. Niets mis mee lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
Vergeet zijn hobbies niet
Hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Geluk het volgende:
[..]
Doen jongeren dat naar aanleiding van de televisieprogramma's, of geven de televisieprogramma's weer wat er gebeurt op dat soort vakantieoorden?
Duidelijk nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn hobby´s zijn zwemmen, hardlopen en sletjes neuken. Niets mis mee lijkt mij.
Volgens mij ben je in je hele leven bezig een mening te vormen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou, op je 16e is bijna iedereen wel redelijk gelijkgezind, op een groepje alternatievelingen na. Dan ben je nog bezig je eigen mening te vormen en ga je gewoon met je vrienden mee.
Lieverd maagd dan een week lang zuipen op een kutcamping zonder ook maar één geslaagde ´versierpoging´ bij het schaarse aantal vrouwen dat daar rondloopt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
Duidelijk niet
Ware het niet (and correct me if I'm wrong) dat je daarvoor naar de wallen moet?
De Wallen vind ik wel een leuke vakantiebestemming, ik woon er een half uur van af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Duidelijk niet
Ware het niet (and correct me if I'm wrong) dat je daarvoor naar de wallen moet?
Neuk je nou sletjes? Of hoertjes? Wat is het nou?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Lieverd maagd dan een week lang zuipen op een kutcamping zonder ook maar één geslaagde ´versierpoging´ bij het schaarse aantal vrouwen dat daar rondloopt.
Vrouwenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Neuk je nou sletjes? Of hoertjes? Wat is het nou?
Het heeft allebei wel wat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef wise het volgende:
op die leeftijd ben ik gewoon gaan rondtrekken in europa. Cultuur en historie opsnuiven. Veel gezien en gedaan ipv op 1 plek blijven, naar het strand gaan en vanuit daar van kroeg naar kroeg
Maar je impliceert net dat je maagd bent, wat is het nou?quote:
Je hoeft echt niet een vakantie te houden zoals geschetst in de OP om te kunnen neuken op vakantie, hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
Maar je impliceert net dat je maagd bent, wat is het nou?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet een vakantie te houden zoals geschetst in de OP om te kunnen neuken op vakantie, hoor.
welke campings? In de appartementen in Lloret werd wel veel geneukt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet een vakantie te houden zoals geschetst in de OP om te kunnen neuken op vakantie, hoor.
Edit: sterker nog, volgens mij wordt er op die campings zelden daadwerkelijk geneukt en blijft het alleen maar bij wat ´stoere praat´.
Nou, dat zegt dan ook weer genoeg over jouw aannames, ze kloppen iig niet helemaal met de werkelijkheid. Maargoed, jij irriteert je er blijkbaar aan, iedereen is toch wel eens jong geweest? Laat ze lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Edit: sterker nog, volgens mij wordt er op die campings zelden daadwerkelijk geneukt en blijft het alleen maar bij wat ´stoere praat´.
Dat suggereren films als ´Costa´ enzo, maar dat is een ´verromantisering´ van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
welke campings? In de appartementen in Lloret werd wel veel geneukt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:43 schreef Relko het volgende:
Ritmo, de fucking eindbaas onder de stereotypes. Een parel in de nacht.
Zuipen op zo'n vakantie is alleen goed als je veel wijven pakt, eigenlijk doet niets er toe op die leeftijd zolang je maar veel wijven pakt. Je kan als een bitch naar Egypte gaan en daar saai naar piramides kijken, mits je daarna een cleopatra achtig wijf neukt. Dus je kan naar elke vakantiebestemming gaan als 16 of 17 jarige en een baas zijn, mits je wijven neukt. Als je met je vrienden in een hut zit te zweten dan ben je een fag.
En lui van 16 die chips eten als ontbijt zijn retards, regel dan croissants, echte bazen regelen croissants.
Je bent er dus nooit geweest, maar zit hier wel mensen af te branden die het wel leuk vindenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat suggereren films als ´Costa´ enzo, maar dat is een ´verromantisering´ van de werkelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |