Tsja, ik vind het ook onzin dat men weer over treinen begint.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:28 schreef Nikmans het volgende:
Trainmanseries22 topic?
Zo, jij bent individualistisch met je quote uit een Hollywoodfilm die iedereen gezien heeft!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef incognitoomuch het volgende:
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, Choose washing machines, cars, compact disc players, and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed- interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisure wear and matching luggage. Choose a three piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit- crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that?
Mja, ik ga persoonlijk ook liever met iets anders door haar tunnel, dan met de trein.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:53 schreef Dyll het volgende:
TS is bang voor meisjes en wil daarom niet mee. Stel je voor, praten met een ,meisje!
Goed he!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:41 schreef SamEnMoos het volgende:
[..]
Zo, jij bent individualistisch met je quote uit een Hollywoodfilm die iedereen gezien heeft!
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:43 schreef TheDocter het volgende:
TS was toch die mongool die treinen ging spotten ofzo?zielige nerd dat is pas erg
![]()
Nee, de echt coole mensen met een leven werken natuurlijk gewoon 6 weken en gaan een weekendje naar de Wadden met hun ouders.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:57 schreef TommyGun het volgende:
Terechte klacht. Kansloos volk zonder toekomst.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:57 schreef TommyGun het volgende:
Terechte klacht. Kansloos volk zonder toekomst.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
De meesten die het zogenaamd nooit iets hebben gevonden hadden waarschijnlijk nooit vrienden of in ieder geval geen vrienden die ze meevroegen.
Ik ben nooit in een badplaats zoals Lloret geweest. Ik ben namelijk niet het type dat 10 dagen aan een stuk wil zuipen, uitslapen en op het strand gaat liggen. Voor een paar dagen lijkt me dat wel geinig om mee te maken, maar om op vakantie 10 dagen of zelfs langer min of meer hetzelfde te doen da's niks voor mij. Nooit geweest ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, Domme opmnerkingen gezien het feit dat de meesten van ons wel eens zo'n vakantie gedaan hebben. En de meerderheid daarvan prima terecht gekomen is.
De meesten die het zogenaamd nooit iets hebben gevonden hadden waarschijnlijk nooit vrienden of in ieder geval geen vrienden die ze meevroegen. Het is dan ook een stuk makkelijker om te zeggen dat je er nooit iets aan gevonden hebt dan te moeten toegeven dat je eigenlijk graag had willen gaan, maar nooit de kans hebt gekregen.
En verder verbaasd het me elke keer dat mensen een mening vormen om iets dat ze nooit zelf ervaren hebben en dan roepen dat er zowieso niets aan is.
Laat 'm toch lekker. Ook niet mijn hobby, maar daar ga je 'm toch niet over afzeiken, jij kan uit iemands hobby halen of hij een zielige nerd is?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:43 schreef TheDocter het volgende:
TS was toch die mongool die treinen ging spotten ofzo?zielige nerd dat is pas erg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |