quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:37 schreef punchdrunk het volgende:
TS gaat op zijn zolderkamertje vreselijk veel beter zitten zijn dan zijn leeftijdsgenoten, die ondertussen wel van bil gaan.
happy wanking, sukkel.
TS is teleurgesteld in zijn leven.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:41 schreef Socios het volgende:
Jullie vinden die gasten dus serieus stoer?![]()
![]()
Nee, die gasten gedragen zich gewoon normaal naar hun leeftijd.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:41 schreef Socios het volgende:
Jullie vinden die gasten dus serieus stoer?![]()
![]()
Ik ben afgelopen weekend naar een waddeneiland op vakantie geweest. De parels van Nederland. Echter kwam ik daar dat soort lui, benoemd in de klacht, dus ook tegen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Ritmo het volgende:
Waar ga jij deze/komende maand op vakantie heen TS?
TS dacht dat het Waddeneiland al erg was...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen weekend naar een waddeneiland op vakantie geweest.
terschelling zekerquote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen weekend naar een waddeneiland op vakantie geweest. De parels van Nederland. Echter kwam ik daar dat soort lui, benoemd in de klacht, dus ook tegen.
Je hebt gelijk. Als Nederland valleien zou hebben, zou je god vragen een hengst aan het stuur van zo'n bus vol puisterige pubers te geven. Met hun oh-wat-hebben-we-het-gezellig-we-zingen-met-zijn-allen-verplicht-mee-gedoe. hihi.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen weekend naar een waddeneiland op vakantie geweest. De parels van Nederland. Echter kwam ik daar dat soort lui, benoemd in de klacht, dus ook tegen.
Appelhofquote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat doe jij dit weekend?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
TS dacht dat het Waddeneiland al erg was...
Hoax, op de Waddeneilanden rijden geen treinen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
Dat is niet echt een vakantie, meer een weekendje weg.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
[..]
ik was er vorige weekquote:Op maandag 19 juli 2010 13:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja, de mooiste parel van de vijf.
Dat dusquote:
HOAX. Die Koploper bestaat niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef KoningKlabanus het volgende:
We zijn allemaal die jochies geweest.Behalve TS, die stond op 16-jarige leeftijd keihard te spuiten over de Koploper BE1078
Hoezo? Ik kom niet op de Appelhof, hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |