is een vraag domme spoorjosti!quote:
Perfect verwoord.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, Domme opmnerkingen gezien het feit dat de meesten van ons wel eens zo'n vakantie gedaan hebben. En de meerderheid daarvan prima terecht gekomen is.
De meesten die het zogenaamd nooit iets hebben gevonden hadden waarschijnlijk nooit vrienden of in ieder geval geen vrienden die ze meevroegen. Het is dan ook een stuk makkelijker om te zeggen dat je er nooit iets aan gevonden hebt dan te moeten toegeven dat je eigenlijk graag had willen gaan, maar nooit de kans hebt gekregen.
En verder verbaasd het me elke keer dat mensen een mening vormen om iets dat ze nooit zelf ervaren hebben en dan roepen dat er zowieso niets aan is.
Ohw, sorry. Wtf maak je mij voor van alles uit.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
is een vraag domme spoorjosti!
Ja, maar aan de andere kant zijn mensen die zo''n vakantie niks vinden niet per se kansloze autisten die de hele vakantie WoW spelen op hun zolderkamer. Er zijn ook gewoon mensen die zo'n vakantie niks interesseert.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, Domme opmnerkingen gezien het feit dat de meesten van ons wel eens zo'n vakantie gedaan hebben. En de meerderheid daarvan prima terecht gekomen is.
De meesten die het zogenaamd nooit iets hebben gevonden hadden waarschijnlijk nooit vrienden of in ieder geval geen vrienden die ze meevroegen. Het is dan ook een stuk makkelijker om te zeggen dat je er nooit iets aan gevonden hebt dan te moeten toegeven dat je eigenlijk graag had willen gaan, maar nooit de kans hebt gekregen.
En verder verbaasd het me elke keer dat mensen een mening vormen om iets dat ze nooit zelf ervaren hebben en dan roepen dat er zowieso niets aan is.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:39 schreef Dubby het volgende:
TS en zijn vadsige vrouw konden gisteravond niet op tijd slapen op de camping op Ameland.
TS heeft nog nooit WoW of CS gespeeld.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, maar aan de andere kant zijn mensen die zo''n vakantie niks vinden niet per se kansloze autisten die de hele vakantie WoW spelen op hun zolderkamer. Er zijn ook gewoon mensen die zo'n vakantie niks interesseert.
Wederzijds respect moet er zijn.
1^4 ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef Socios het volgende:
[..]
^ 4
A. TS heeft momenteel geen vriendin.
B. TS valt niet op vadsig.
C. TS sliep niet op een camping.
D. TS was niet op Ameland.
Pure onzin dus wat je zegt.
Maar als je 15 of 16 bent heb je toch sowieso altijd wel vrienden waar je mee heen gaat?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant zijn mensen die zo''n vakantie niks vinden niet per se kansloze autisten die de hele vakantie WoW spelen op hun zolderkamer. Er zijn ook gewoon mensen die zo'n vakantie niks interesseert.
Wederzijds respect moet er zijn.
Want?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:43 schreef Geluk het volgende:
Op die leeftijd is zo'n vakantie het mooiste wat er is!
We weten waar je heen wilt boi.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar als je 15 of 16 bent heb je toch sowieso altijd wel vrienden waar je mee heen gaat?
Dat heb ik ook zonder verkapt stoer te doen in zo een groep die zich kansloos gedraagt.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:56 schreef Ritmo het volgende:
Zon, zee, strand, bier, feesten, cocktails, lekkere wijven... Wat wil je nog meer?
Hoort bij de leeftijd.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zonder verkapt stoer te doen in zo een groep die zich kansloos gedraagt.
Ow?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zonder verkapt stoer te doen in zo een groep die zich kansloos gedraagt.
Lijkt me wel. Maar de ene groep kent elkaar van scouting en gaat samen kamperen in de Ardennen, terwijl de andere groep elke week met elkaar uit gaat en gaat zuipen op Terschelling.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar als je 15 of 16 bent heb je toch sowieso altijd wel vrienden waar je mee heen gaat?
Een scoutinggroep, das wel heel erg als je daar op je 16e nog op zit.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Maar de ene groep kent elkaar van scouting en gaat samen kamperen in de Ardennen, terwijl de andere groep elke week met elkaar uit gaat en gaat zuipen op Terschelling.
Zuipvakanties zijn best wel leuk, maar ik vind de plaatsen waar dit meestal gebeurd niet echt boeiend. Aan de costa's of op Terschelling. Je kan bijvoorbeeld ook prima zuipen in Praag, zonder dat je omringd word door Nederlanders met een muur van bierkratten of de Senseo in de caravan.
'Verdedigen'? Gast, alsof het raar is dat je op je 16e op vakantie gaat naar Llorret.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:25 schreef PerrydePool het volgende:
De reacties van mensen die het gaan verdedigeniets te enthousiast misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |