quote:Hoi fokker. Eind augustus met red mijn vakantie. Ga al snel weg voor opnames. Na red mijn vakantie en peter r komt undercover ook zeker weer terug. Fijne zomer, ook voor alle andere fokkers. Alberto (21/06/2010)
Alberto die iedere fokker een fijne zomer toewenst. Dat is toch gewoon OP waardig?quote:
Komt ooit wel weer terugquote:Op zondag 18 juli 2010 18:32 schreef xxiessiexx het volgende:
Mooie OP, maar waar is koekiemonster Maraca
Ging jij niet op vakantie?quote:
Wacht maar tot irritatie er isquote:
Zit nu bij mn oom en tante, we gaan dinsdag pas echt wegquote:
Waar ga je heen?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zit nu bij mn oom en tante, we gaan dinsdag pas echt weg
Ben je in elk geval niet in je eentjequote:Op zondag 18 juli 2010 18:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ga lekker Tomb Raider kijken met Angelina Jolie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:47 schreef Salatrel het volgende:
mooie OPZoals?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Alberto die onthult dat Joran de bastaard zoon van Peter R de Vries is....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Alberto die onthult dat Joran de bastaard zoon van Peter R de Vries is....Ik weet heel erg zeker dat ik daar geen smsje over heb gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Alberto die onthult dat Joran de bastaard zoon van Peter R de Vries is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Hoop het niet... Wegmisbruikers zal wel een herhaling zijn. Smaakpolitie weet ik niet eigenlijk.quote:
Herhalingen van 2008quote:Op zondag 18 juli 2010 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoop het niet... Wegmisbruikers zal wel een herhaling zijn. Smaakpolitie weet ik niet eigenlijk.
Dat kijk ik ookquote:Op zondag 18 juli 2010 19:56 schreef teamlead het volgende:
domme vraag inderdaad
Ikmzit nu nog ff bij borderpatrol op Veronica. Die 25 laat ik graag aan me voorbij gaan en de paranoïde Aussies zijn wel grappig
Dat is lang genoeg geleden...die kan ik wel weer kijkenquote:
Dat kijken we ook, net als de broodje aap daarna.quote:
Oh! Ik was al bang dat Pepijn ontslagen was.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat kijken we ook, net als de broodje aap daarna.
(lekker hoor, morgen niet vroeg opnhoeven te staan)
Ik kan amper wakker blijvenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben net wakker, dus ik kan er tegenaan vanavond
Nee joh... Pepijn gaat nergens heenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:09 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh! Ik was al bang dat Pepijn ontslagen was.
Pepijn in zo'n witte jas.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee joh... Pepijn gaat nergens heen
Al is het vanavond een soort overtreffende trap van de smaakpolitie..."de allersmerigste koks ter wereld". Misschien gaat Pepijn wel een speedcheck doen ofzo
Dat is toch ook al eens geweest? Kan ik me vaag iets van herinneren.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee joh... Pepijn gaat nergens heen
Al is het vanavond een soort overtreffende trap van de smaakpolitie..."de allersmerigste koks ter wereld". Misschien gaat Pepijn wel een speedcheck doen ofzo
de 25 ...quote:Op zondag 18 juli 2010 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch ook al eens geweest? Kan ik me vaag iets van herinneren.
En wat is dat programma wat er nu is? Ik heb geen geluid aanstaan, maar ik zie iemand met een rare dikke nepbuik (Paul de Leeuw geloof ik).
Heb ik nietquote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, gewoon een Red Bull erin gooien en gaan
Is altijd een herhaling, t/m eind augustus/septemberquote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is een herhaling, ik kijk niet echt mee denk ik
* Maraca slaat Irritatie hard zodat hij een hersenschudding krijgt.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is een herhaling, ik kijk niet echt mee denk ik
Hij woont samen met zijn vriendin in Amsterdamquote:
hele dag van Amsterdam naar zwollequote:Op zondag 18 juli 2010 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij woont samen met zijn vriendin in Amsterdam
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
hele dag van Amsterdam naar zwolle?
Nee hoor, die kerel die bier drinkt wordt namelijk weer een enorme anti-climax, dat weet ik nog prima, zal ik het vertellen?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca slaat Irritatie hard zodat hij een hersenschudding krijgt.
Zo en nu ben je alles weer vergeten
Neequote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, die kerel die bier drinkt wordt namelijk weer een enorme anti-climax, dat weet ik nog prima, zal ik het vertellen?
Er zat een kind in de autoquote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef detulp050 het volgende:
Normaal willen ze je bijna niet eens bij een tankstation zetten, maar nu het een Porsche is rijden ze hem wel eventjes naar huis
Mwah, als die auto niet betaald is met een becamkredietje..quote:Op zondag 18 juli 2010 20:34 schreef WcPot het volgende:
Als je in zo'n auto rijd kan je best die bekeuring betalen
Ja, maar dat is altijd zoquote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, die kerel die bier drinkt wordt namelijk weer een enorme anti-climax, dat weet ik nog prima, zal ik het vertellen?
Iddquote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Stephan1237 het volgende:
De vaste slowchatters in de OP mogen wel eens nagekeken worden
Daar ben ik het wel mee eens. Sommige zie je hier bijna nooitquote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Het was copy paste van de wikiquote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoiquote:
Alberto is altijd evil tijdens een confrontatiequote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoi
Die avatar van je is wel heel evil!
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[Centraal] Wegmisbruikers - Rob geus - 11 juli
Nee dan ontploft 'ie. Heb je die film van Jan de Bont niet gezien?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:46 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Oh ja, een kind kan namelijk niet wachten op een lift
En biogarde gooide hem vroegtijdig dichtquote:Op zondag 18 juli 2010 20:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]Toen stond ik bier te zuipen als een malle (van de spanning)
Vergeten of verdrongen?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik was die hele finale al weer vergeten!
We komen er zo achterquote:Op zondag 18 juli 2010 20:57 schreef WcPot het volgende:
Wat gaat Koos hier van zeggen. Als hij dit ziet
Ik denk: '' Niemand kan zo de kentekenplaat lezen''!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:57 schreef WcPot het volgende:
Wat gaat Koos hier van zeggen. Als hij dit ziet
echt hequote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef Maraca het volgende:
Je krijgt de voordeel van de twijfel.. bedank gewoon en ga weer verder
En lukt het al met het opschonen van de vaste slow chattersquote:
Omdat het eenmalig is zal ik hem direct even aanvullenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In de OP moet nog Peter -Laffing Out Laut- R de Vries
Dit is zeker ook zo'n persoon die maar krap 80 durft te rijden op de snelwegquote:
Dat is een bekeuringquote:Op zondag 18 juli 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Die sleper komt ook wel met een bloedvaart aangereden zeg!
Eenmalige OPquote:Op zondag 18 juli 2010 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat het eenmalig is zal ik hem direct even aanvullen
Was een spoed melding he Vol gas met dat ding en nuquote:Op zondag 18 juli 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Die sleper komt ook wel met een bloedvaart aangereden zeg!
Lees de toelichting danquote:
Koos is baas!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:10 schreef Stephan1237 het volgende:
Andre: Die takelwagen reed wel erg snel over de snelweg . Mag dit?
Koos : Als ik op de snelweg staat met pech mag dit want ik ben de baas. Voor al die andere zielige automobilisten mag dat niet
Andre : Is dat wel eerlijk?
Koos : Ja
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Andre -Koos, hoe zit dat nou?- huppelepup
Pepijn -Voice of God- Bierenbroodspot\
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lees ik nou zo scheel dan
Blijf niet bezig met updatenquote:
Goed hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Blijf niet bezig met updatenik beroep mij op de "zoals" disclaimer
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik las de toelichting, maar er staat niks over éénmalige OP of reeks of zoiets
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:31 schreef Maraca het volgende:
Toelichting: dit was de OP die we hadden gemaakt voor de SBS SC, maar omdat we (nog??) geen toestemming hebben voor een SC even éénmalig deze layoutWaarom? Omdat het kan
Edit: ik zie het, toelichting staat ONDER de OPquote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik las de toelichting, maar er staat niks over éénmalige OP of reeks of zoiets
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:31 schreef Maraca het volgende:
Toelichting: dit was de OP die we hadden gemaakt voor de SBS SC, maar omdat we (nog??) geen toestemming hebben voor een SC even éénmalig deze layoutWaarom? Omdat het kan
Ze reageren nauwlijks op onze aanzoeken voor SC, dat vind ik erg jammer.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Niet teveel dubbelposten anders is adelante of biogarde boos
Is het ookquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze reageren nauwlijks op onze aanzoeken voor SC, dat vind ik erg jammer.
Waarom is dat eigenlijk? Dit IS al bijna een soort SC.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze reageren nauwlijks op onze aanzoeken voor SC, dat vind ik erg jammer.
We willen een SC voor doordeweeksquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk? Dit IS al bijna een soort SC.
Vervolgens laten ze de zondagavondreeks openstaan doordeweeksquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk? Dit IS al bijna een soort SC.
Het komt allemaal goed als Alberto terug isquote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef WcPot het volgende:
Dit is nog maar het eerste topic van vanavond dit is ook wel eens anders geweest.![]()
Smaakpolitie.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef WcPot het volgende:
Dit is nog maar het eerste topic van vanavond dit is ook wel eens anders geweest.![]()
Hij wordt er niet vrolijk van dat hij niks kan zien?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef BlackLining het volgende:
Hij weet niet wat hij ziet, máár hij wordt er niet vrolijk van!
Volgensmij stond de koelkast een beetje vol met waterquote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef BlackLining het volgende:
Hij weet niet wat hij ziet, máár hij wordt er niet vrolijk van!
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Smaakpolitie.
Daar is ook gewoon niks aan
Ik vind Peter R de Vries dan wel echt de moeite waard, om maar niet te spreken over de bazenprogrammas van Alberto
Ga gezellig meefeestenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn overbuurjong geeft een feest, wat een slechte house/trance muziek zeg
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn overbuurjong geeft een feest, wat een slechte house/trance muziek zeg
Wij zijn nog steeds de harde kernquote:
Gaat niet werken denk ik het zijn meestal de zelfde zijn die postenquote:
Kunnen we geen Fok! banner kopen?quote:
De smaakpolitie is leuker natuurlijk!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vervelend voetbaljong die 18 wordt en waar ik als kind al ruzie mee had... nee
Waarheen?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En ik ga op Woensdag op vakaaantie
naar spanje sinterklaasjequote:Op zondag 18 juli 2010 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En ik ga op Woensdag op vakaaantie
Het wordt straks nog leukerquote:Op zondag 18 juli 2010 21:24 schreef Cassius het volgende:
Ja hoor, de P van anticlimax.
Mooi! Ik ga over 2 weken 3 weken naar Thailandquote:Op zondag 18 juli 2010 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet naar Spanje
http://www.fullmoon-festival.com/index.php?lang=en hierheen
Hij wil ook een baas zijn net als Albertoquote:
Daar is ook fullmoon festival maar dan groter, check dat uitquote:Op zondag 18 juli 2010 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mooi! Ik ga over 2 weken 3 weken naar Thailand
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:26 schreef BlackLining het volgende:
Gadverdamme, redenen zoeken voor boetes
Ik ga 30-7 weg voor 3 weken jaquote:Op zondag 18 juli 2010 21:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Dus haast iedereen gaat ons verlaten?
Alberto heeft zijn accent juist afgeleerdquote:Op zondag 18 juli 2010 21:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hij wil ook een baas zijn net als Alberto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |