Ik kan amper wakker blijvenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben net wakker, dus ik kan er tegenaan vanavond
Nee joh... Pepijn gaat nergens heenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:09 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh! Ik was al bang dat Pepijn ontslagen was.
Pepijn in zo'n witte jas.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee joh... Pepijn gaat nergens heen
Al is het vanavond een soort overtreffende trap van de smaakpolitie..."de allersmerigste koks ter wereld". Misschien gaat Pepijn wel een speedcheck doen ofzo
Dat is toch ook al eens geweest? Kan ik me vaag iets van herinneren.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee joh... Pepijn gaat nergens heen
Al is het vanavond een soort overtreffende trap van de smaakpolitie..."de allersmerigste koks ter wereld". Misschien gaat Pepijn wel een speedcheck doen ofzo
de 25 ...quote:Op zondag 18 juli 2010 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch ook al eens geweest? Kan ik me vaag iets van herinneren.
En wat is dat programma wat er nu is? Ik heb geen geluid aanstaan, maar ik zie iemand met een rare dikke nepbuik (Paul de Leeuw geloof ik).
Heb ik nietquote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, gewoon een Red Bull erin gooien en gaan
Is altijd een herhaling, t/m eind augustus/septemberquote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is een herhaling, ik kijk niet echt mee denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |