Omdat het eenmalig is zal ik hem direct even aanvullenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In de OP moet nog Peter -Laffing Out Laut- R de Vries
Dit is zeker ook zo'n persoon die maar krap 80 durft te rijden op de snelwegquote:
Dat is een bekeuringquote:Op zondag 18 juli 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Die sleper komt ook wel met een bloedvaart aangereden zeg!
Eenmalige OPquote:Op zondag 18 juli 2010 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat het eenmalig is zal ik hem direct even aanvullen
Was een spoed melding he Vol gas met dat ding en nuquote:Op zondag 18 juli 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Die sleper komt ook wel met een bloedvaart aangereden zeg!
Lees de toelichting danquote:
Koos is baas!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:10 schreef Stephan1237 het volgende:
Andre: Die takelwagen reed wel erg snel over de snelweg . Mag dit?
Koos : Als ik op de snelweg staat met pech mag dit want ik ben de baas. Voor al die andere zielige automobilisten mag dat niet
Andre : Is dat wel eerlijk?
Koos : Ja
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Andre -Koos, hoe zit dat nou?- huppelepup
Pepijn -Voice of God- Bierenbroodspot\
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lees ik nou zo scheel dan
Blijf niet bezig met updatenquote:
Goed hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Blijf niet bezig met updatenik beroep mij op de "zoals" disclaimer
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik las de toelichting, maar er staat niks over éénmalige OP of reeks of zoiets
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:31 schreef Maraca het volgende:
Toelichting: dit was de OP die we hadden gemaakt voor de SBS SC, maar omdat we (nog??) geen toestemming hebben voor een SC even éénmalig deze layoutWaarom? Omdat het kan
Edit: ik zie het, toelichting staat ONDER de OPquote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik las de toelichting, maar er staat niks over éénmalige OP of reeks of zoiets
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:31 schreef Maraca het volgende:
Toelichting: dit was de OP die we hadden gemaakt voor de SBS SC, maar omdat we (nog??) geen toestemming hebben voor een SC even éénmalig deze layoutWaarom? Omdat het kan
Ze reageren nauwlijks op onze aanzoeken voor SC, dat vind ik erg jammer.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Niet teveel dubbelposten anders is adelante of biogarde boos
Is het ookquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze reageren nauwlijks op onze aanzoeken voor SC, dat vind ik erg jammer.
Waarom is dat eigenlijk? Dit IS al bijna een soort SC.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze reageren nauwlijks op onze aanzoeken voor SC, dat vind ik erg jammer.
We willen een SC voor doordeweeksquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk? Dit IS al bijna een soort SC.
Vervolgens laten ze de zondagavondreeks openstaan doordeweeksquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk? Dit IS al bijna een soort SC.
Het komt allemaal goed als Alberto terug isquote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef WcPot het volgende:
Dit is nog maar het eerste topic van vanavond dit is ook wel eens anders geweest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |