quote:Hoi fokker. Eind augustus met red mijn vakantie. Ga al snel weg voor opnames. Na red mijn vakantie en peter r komt undercover ook zeker weer terug. Fijne zomer, ook voor alle andere fokkers. Alberto (21/06/2010)
Alberto die iedere fokker een fijne zomer toewenst. Dat is toch gewoon OP waardig?quote:
Komt ooit wel weer terugquote:Op zondag 18 juli 2010 18:32 schreef xxiessiexx het volgende:
Mooie OP, maar waar is koekiemonster Maraca
Ging jij niet op vakantie?quote:
Wacht maar tot irritatie er isquote:
Zit nu bij mn oom en tante, we gaan dinsdag pas echt wegquote:
Waar ga je heen?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zit nu bij mn oom en tante, we gaan dinsdag pas echt weg
Ben je in elk geval niet in je eentjequote:Op zondag 18 juli 2010 18:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ga lekker Tomb Raider kijken met Angelina Jolie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:47 schreef Salatrel het volgende:
mooie OPZoals?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Alberto die onthult dat Joran de bastaard zoon van Peter R de Vries is....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Alberto die onthult dat Joran de bastaard zoon van Peter R de Vries is....Ik weet heel erg zeker dat ik daar geen smsje over heb gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Alberto die onthult dat Joran de bastaard zoon van Peter R de Vries is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Hoop het niet... Wegmisbruikers zal wel een herhaling zijn. Smaakpolitie weet ik niet eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |