Melig doen we allemaalquote:Op zondag 18 juli 2010 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wel last van en ik ben toch echt wel de oudste hier
PARTY !quote:Op zondag 18 juli 2010 00:44 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies! Nemen we gewoon een zooi pillen, coke en ghb mee, pillen en coke nemen we onderweg al en ghb strooien we daar rond.
quote:
Ja dat is het nou juist, die zie je gvd nergens meerquote:
Fa Wakaquote:
quote:
Nee inderdaadquote:Op zondag 18 juli 2010 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is het nou juist, die zie je gvd nergens meer
Torrio, dat is toch een neger?quote:
Ik word er erg verdrietig vanquote:Op zondag 18 juli 2010 00:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee inderdaaddus met homos moeten we het doen
quote:
alles goed hierquote:
Zeg dat nogmaals als je dronken bentquote:Op zondag 18 juli 2010 00:48 schreef -Datdus- het volgende:
Zó die chick van karate kid zou ik niet dicht karate kitten zeg.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zal eens een neger op je hoofd draaien
quote:
Lekker.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zal eens een neger op je hoofd draaien
Nee, ik had een verjaardag vandaagquote:Op zondag 18 juli 2010 00:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
[..]
alles goed hier
niet aan het stappen?
Ik heb er een hekel aanquote:Op zondag 18 juli 2010 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gezellig ik heb morgen verjaardag
Of was dat gewoon door een jaloerse emo gedaan?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:49 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heb er al een dikke kras op zitten door de TNT postbezorgster
Ja, wanneer gaat dat tankstation er nou aan?quote:
kan gezellig zijnquote:
ja dat doe ik ook elk jaarquote:Op zondag 18 juli 2010 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan![]()
Met de mijne duik in dan ook de kroeg in
Nee! Ik hou m´n emo´s happy, hoe lastig dat ook isquote:Op zondag 18 juli 2010 00:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Of was dat gewoon door een jaloerse emo gedaan?
Was het ook welquote:
12 sep na de meetquote:Op zondag 18 juli 2010 00:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaat dat tankstation er nou aan?
als je dan nog wat weet te rakenquote:
Helemaal mijn ideequote:Op zondag 18 juli 2010 00:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook elk jaarlekker gezellig wat drinken met vrienden.
Veel beter dan al dat bezoek
okee danquote:
Wat kan Nederland eigenlijk niet missenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
We spelen 11 september op provinciaal niveau na?
Zoiets jaquote:Op zondag 18 juli 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja eerst even wat vertellen op terras en dan de tent in tot sluitingstijd
Dan mag je ze wel vertellen hoe het eigenlijk zit, namelijk dat 3keernix een aanslag op Limburg wilde plegen.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat kan Nederland eigenlijk niet missen?
Morgen heb ik de AIVD op me nek
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Even een 3d modelletje gemacht en geïmporteerd.
Ja die vuile DUitserquote:Op zondag 18 juli 2010 00:56 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dan mag je ze wel vertellen hoe het eigenlijk zit, namelijk dat 3keernix een aanslag op Limburg wilde plegen.
Ik ga altijd met een vriendin op stap die een stuk jonger is dan ik, en die trekt dat dan nietquote:
He die smile staat ook in je spelletjequote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
en een taart.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je achttien wordt maar 't gaat om het gebaar.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Even een 3d modelletje gemacht en geïmporteerd.
Uiteraardquote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef Torrio het volgende:
Zeg Kally lieve schat, je hebt die coupons nog he
Dacht ik al.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef Franneh het volgende:
[..]
He die smile staat ook in je spelletje![]()
En nee ik ben iets ouder
Pff wat een aansteller. Weekends moet je gewoon genieten als je uit gaat. Dag erna kun je genoeg rustenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga altijd met een vriendin op stap die een stuk jonger is dan ik, en die trekt dat dan niet
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pff wat een aansteller. Weekends moet je gewoon genieten als je uit gaat. Dag erna kun je genoeg rusten
Ja of ik heb gewoon teveel energiequote:Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pff wat een aansteller. Weekends moet je gewoon genieten als je uit gaat. Dag erna kun je genoeg rusten
quote:
En niet eens in je UIquote:Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dacht ik al.Die smiley is mijn visuele levens moto
Purmerendquote:Op zondag 18 juli 2010 01:01 schreef zyx1981 het volgende:
Waar wonen de "ik wil nog ff de stad in" mensen?
Vind ik ookquote:
Het altijd zonnige zuidenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:01 schreef zyx1981 het volgende:
Waar wonen de "ik wil nog ff de stad in" mensen?
quote:
Ja die is wel vet hoor, maar dan zou je toch ergens in een klein hoekje die smile moeten hebben.. of dat die eruit spat ofzoquote:Op zondag 18 juli 2010 01:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Neh, ik vond die ontploffende muis wel kek.
quote:
Ja dat zag ik net idd (spiekte nogmaalsquote:
Brabantquote:
Ik was je kwijtquote:
Foeiquote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net idd (spiekte nogmaals). P is nu net zo onbereikbaar als Sittard (al woon ik er wel leuk tussenin
).
Niksquote:
Ik ben hier peop.quote:
EHV?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ah tof. Daar ben ik doordeweeks altijd te vinden
Ok.quote:
Ik lul er altijd overheen en rek tijdquote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik doe altijd net of ik gek ben en feest gewoon door
Jaquote:
Ik zou haast wat zeggen, maar ik hou me maar inquote:
O maar dat doe ik ook hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon alleen verder feestengenoeg andere mensen om je heen
Het is al laatquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ohja dat had je al gepost..beetje dom aan het doen
Gooi het eruit, het is normaal ook niet mijn muziekquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou haast wat zeggen, maar ik hou me maar in![]()
Als er andere leuke mensen zijn kan ik best alleen verder, maar anders vind ik het toch wel gezelliger met een vriend/vriendin erbijquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon alleen verder feestengenoeg andere mensen om je heen
So what, het ultieme topic om dom te doenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Daar is de man met de username van het jaarquote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
So what, het ultieme topic om dom te doen
Nee laat maarquote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef Torrio het volgende:
[..]
Gooi het eruit, het is normaal ook niet mijn muziek
Ja dat is ook zo, maar ik vind het altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Als er andere leuke mensen zijn kan ik best alleen verder, maar anders vind ik het toch wel gezelliger met een vriend/vriendin erbij
He je hebt gelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
So what, het ultieme topic om dom te doen
Je was natuurlijk nog onder de indruk van mijn mooie zonnebrilquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Wafquote:Op zondag 18 juli 2010 01:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
ZEG!over een half uur ben ik het toch al vergeten
![]()
Ja die zonnebril wil ik ook.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:11 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Je was natuurlijk nog onder de indruk van mijn mooie zonnebril![]()
Al is het stiekem ook al laat![]()
Als je dat spel speelt waan je je in The wild wild west.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies, dat stukje met dat nummer is kippenvel
quote:
Ik ben er een beetje licht in mijn hoofd vanquote:
Dat ook jaquote:
En die kutbeesten, hoe heten ze ook alweer.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
RDR, iemand van zijn paard schieten en dan dat paard salchten
Was het leuk?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:15 schreef zyx1981 het volgende:
[..]dat was een "echte" Rayban bril uit de overdekte eeuwenoude Grote Bazaar van Istanbul. Daar was ik de vorige zomer
Blijft een fijn zittende bril overigens
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
RDR, iemand van zijn paard schieten en dan dat paard salchten
quote:
Ja in de avond zijn de leukste dingen de doen en ik haat de ochtend. 's morgens is het altijd zo koud en er is niks te doenquote:
Cougars?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die kutbeesten, hoe heten ze ook alweer.
En wakker worden is het kutste moment van de dag.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja in de avond zijn de leukste dingen de doen en ik haat de ochtend. 's morgens is het altijd zo koud en er is niks te doen
ezels ?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die kutbeesten, hoe heten ze ook alweer.
Paarden zijn wel lekker om te etenquote:
Niet rond 11 uurquote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
En wakker worden is het kutste moment van de dag.
Paardenvlees.quote:
quote:
Dat vind ik ook. Ik blijf dan ook altijd liggen in mijn bed tot 12.30 als ik uit kan slapenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja in de avond zijn de leukste dingen de doen en ik haat de ochtend. 's morgens is het altijd zo koud en er is niks te doen
Bevers.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ezels ?
[..]
Paarden zijn wel lekker om te eten
O zekers. Vooral de van gerecyclede Romeinse/Griekse tempels gebouwde ondergrondse Byzantijnse waterresevoir was errug tof om te zien: http://en.wikipedia.org/wiki/Basilica_Cisternquote:
Dat is goed te doen ja..quote:
Ja voor 12 wil ik toch al langzaam aan mijn dag beginnen . maar soms de hele dag in bed liggen kan zo lekker zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 01:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik blijf dan ook altijd liggen in mijn bed tot 12.30 als ik uit kan slapen
Reizenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
O zekers. Vooral de van gerecyclede Romeinse/Griekse tempels gebouwde ondergrondse Byzantijnse waterresevoir was errug tof om te zien: http://en.wikipedia.org/wiki/Basilica_Cistern
Na een weekje Istanbul reisde ik met een vriendin in 2 weken per trein terug naar Nederland (via een boel andere landjes). Dat zou ik graag weer eens willen doen
Ja veel te lekker.. vanochtend zette ik de wekker ook vol goede moed op 11 uur hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja voor 12 wil ik toch al langzaam aan mijn dag beginnen . maar soms de hele dag in bed liggen kan zo lekker zijn
Ja ik ken er wel een hoop die je mag ombrengenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat is goed te doen ja..![]()
Maar ik kan niks vervelender verzinnen dan na een korte nacht slapen, op een koude winterdag om 7 uur eruit gaan. En dan is dat nog laat. Hoeveel moorden ik wel niet gepleegd zou hebben in ruil voor teruggaan in bed.
Idd.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nog nooit zijn bevers zo moeilijk te vinden als in RDR
In de gevangenis kan ik lekker alle Discovery programma's vanuit m'n bed bekijken de hele dag.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik ken er wel een hoop die je mag ombrengenmaar in de gevangenis moet je ook vroeg opstaan
Dat dusquote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat is goed te doen ja..![]()
Maar ik kan niks vervelender verzinnen dan na een korte nacht slapen, op een koude winterdag om 7 uur eruit gaan. En dan is dat nog laat. Hoeveel moorden ik wel niet gepleegd zou hebben in ruil voor teruggaan in bed.
Je bent ziek dus dan mag hetquote:Op zondag 18 juli 2010 01:20 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja veel te lekker.. vanochtend zette ik de wekker ook vol goede moed op 11 uur hoor
Helaas werd het half 2.Maar ben dan ook een beetje ziek dus ik mag me niet geïrriteerd voelen van mezelf
Jij denkt echt dat je met mij aan film kijken toe komt?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:22 schreef Torrio het volgende:
Ik zit erover te denken om Kally mee te sleuren naar bed en gewoon nog een film te kijken
Dat is vooral een kwestie van doen en niet te lang plannenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
ReizenHelaas zelf nog te weinig gedaan
Je kan 's morgens werken zo kun je de extra's betalen.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
In de gevangenis kan ik lekker alle Discovery programma's vanuit m'n bed bekijken de hele dag.
Welke film dan ?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:22 schreef Torrio het volgende:
Ik zit erover te denken om Kally mee te sleuren naar bed en gewoon nog een film te kijken
'Film kijken' bedoelde ik he. Zodra die slaapkamerdeur dicht gaat..quote:Op zondag 18 juli 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je met mij aan film kijken toe komt?
Dat doe ik wel, dan ga ik daarna nog wat trainen en de rest van de dag tv kijken en slapen.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan 's morgens werken zo kun je de extra's betalen.
Zet je bambi opquote:Op zondag 18 juli 2010 01:24 schreef Torrio het volgende:
[..]
'Film kijken' bedoelde ik he. Zodra die slaapkamerdeur dicht gaat..
Dan is het goedquote:Op zondag 18 juli 2010 01:24 schreef Torrio het volgende:
[..]
'Film kijken' bedoelde ik he. Zodra die slaapkamerdeur dicht gaat..
Ja wil wel hoor en komt ook nog welquote:Op zondag 18 juli 2010 01:23 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Dat is vooral een kwestie van doen en niet te lang plannenAl moet ik bekennen dat sinds ik een eigen huis heb de vakantiedagen meer in de verbouwing gaan zitten dan in reisjes
Over een jaar hoop ik iig de tijd te hebben om per trein van Amsterdam naar Peking te kunnen (=3 maanden). Dat is echt een superrit (grotendeels langs de oude Orientaalse route/Trans siberia Express).
Dan mag het ook.. als je met iemand samen bent is het ook een goed excuusquote:Op zondag 18 juli 2010 01:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je bent ziek dus dan mag het
Ik ben wel vrijdag tot half 1 in bed blijven liggen , maar had wel een feestje
Je moet tattoo machine maken kun je wat zwart bij verdienenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, dan ga ik daarna nog wat trainen en de rest van de dag tv kijken en slapen.
Dan zou ik al helemaal tot in de middag in bed blijven !quote:Op zondag 18 juli 2010 01:25 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja wil wel hoor en komt ook nog wel
[..]
Dan mag het ook.. als je met iemand samen bent is het ook een goed excuus
Nope.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb Repo Men nog liggen en niet gezien, jij wel toevallig?
Smokkel jij die voor me naar binnen dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet tattoo machine maken kun je wat zwart bij verdienen
quote:
BAM! Bi'squote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
combi is ook leuk, Bambi die genomen wordt door Stampertje ofzo?
Of Stampertje door Bambi?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
combi is ook leuk, Bambi die genomen wordt door Stampertje ofzo?
Je kan ook naar Berlijn gaanquote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 2 weken ga ik op vakantie en ik twijfel tussen London of een kleinere stad zoals Liverpool, Manchester enzLondon is wel big in je eentje
Gewoon naar London en Arsenal een bezoekje brengenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 2 weken ga ik op vakantie en ik twijfel tussen London of een kleinere stad zoals Liverpool, Manchester enzLondon is wel big in je eentje
metro is een rampquote:Op zondag 18 juli 2010 01:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Gewoon naar London en Arsenal een bezoekje brengen
Je hebt van die handige mensen in het gevang die maken ze zelfquote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Smokkel jij die voor me naar binnen dan?
Londonquote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Eerder Spursquote:Op zondag 18 juli 2010 01:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Gewoon naar London en Arsenal een bezoekje brengen
Reeperbahnquote:
Ja nu wordt alles duidelijk, je hebt verrassend veel kennis van de bak. TLK is dus een echte gangster, Tassie is zeker je rechterhand dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt van die handige mensen in het gevang die maken ze zelfzelf gezien.
Ik heb er niet gezeten maar ik weet er zo wel een beetje vanaf
Bambi is een hijquote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
is Bambi geen zij? of gebruiken ze strap-on...
Ja een paar posts later kwam ik daar ook achterquote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
is Bambi geen zij? of gebruiken ze strap-on...
TLK is een drugsrunnerquote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja nu wordt alles duidelijk, je hebt verrassend veel kennis van de bak. TLK is dus een echte gangster, Tassie is zeker je rechterhand dan?
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:28 schreef Franneh het volgende:
Bambi met een dildo dan he.. anders kan het niet
5.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vet. Hoeveel dagen ga je ? want ik twijfel daar ook nog over
Oost kant van berlijn is net zo ergquote:Op zondag 18 juli 2010 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Overval politieecht vet daar
Nee had met werk te maken. Ik kan werken als Cipier.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja nu wordt alles duidelijk, je hebt verrassend veel kennis van de bak. TLK is dus een echte gangster, Tassie is zeker je rechterhand dan?
Heb ik ook over nagedacht, kennis van me heeft 4 jaar in Scheveningen gewerkt. Was me al met al toch iets te heftig.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee had met werk te maken. Ik kan werken als Cipier.
Niet gedaan by the way
mijn jeugd wat doe jequote:
Met die Milosovic?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:32 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht, kennis van me heeft 4 jaar in Scheveningen gewerkt. Was me al met al toch iets te heftig.
Je maakt veel mee maar het zou wel leuk zijn !quote:Op zondag 18 juli 2010 01:32 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht, kennis van me heeft 4 jaar in Scheveningen gewerkt. Was me al met al toch iets te heftig.
quote:
quote:
Ik ben nu hard aan het twijfelen om ook te gaanquote:Op zondag 18 juli 2010 01:30 schreef Franneh het volgende:
Ik ga trouwens ook naar Londeneind september
Eigen nooit wat over gevraagd, maar die zal er toen ook wel hebben gezetenquote:
Belgie is leuk, kun je goed bier drinkenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je maakt veel mee maar het zou wel leuk zijn !
Maar ik ben nu aan het kijken in Belgie voor vanalles
afdeling gevaarlijke jongensquote:Op zondag 18 juli 2010 01:33 schreef Torrio het volgende:
[..]
Eigen nooit wat over gevraagd, maar die zal er toen ook wel hebben gezetenDie mensen hebben toch een eigen afdeling neem ik aan
Dat ik dat ook niet hoef te zienquote:
Leuk is misschien een groot woord, je moet er heel erg sterk voor in je schoenen staan. En een sterke maag hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je maakt veel mee maar het zou wel leuk zijn !
Maar ik ben nu aan het kijken in Belgie voor vanalles
Kally check TALSCquote:
Hahahquote:Op zondag 18 juli 2010 01:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In 2006 daar geweest en ik moet gewoon terug, het land, de vrouwen alles is daar zo veel beter dan hier![]()
vanaf Amsterdam 3 uurtjesquote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef 3keernix het volgende:
Wat is de reistijd met de auto naar brussel eigenlijk?
Gewoon doen, altijd leuk ergens anders naar toequote:Op zondag 18 juli 2010 01:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben nu hard aan het twijfelen om ook te gaan
Voor wat? het werken in belgie?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Leuk is misschien een groot woord, je moet er heel erg sterk voor in je schoenen staan. En een sterke maag hebben.
daarnaast betalen ze goed. en is ziekenfonds goedkoper en heb je geen pensioensproblemen.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Belgie is leuk, kun je goed bier drinken
BELGIE BELGIE BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELGIEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 18 juli 2010 01:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
daarnaast betalen ze goed. en is ziekenfonds goedkoper en heb je geen pensioensproblemen.
Daar moet je pensioen zelf regelen en wij betalen nu voor die verplicht voor die oudjes
Vrouwen met een zachte Gquote:
WTFquote:
Ja wete ik allemaalquote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Leuk is misschien een groot woord, je moet er heel erg sterk voor in je schoenen staan. En een sterke maag hebben.
Ja ik twijfel nog tussen Liverpoolquote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef Franneh het volgende:
[..]
Gewoon doen, altijd leuk ergens anders naar toewaarom niet?
Homo's toch wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:35 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee ik snap ook niet dat sommige daar op geilen
quote:
Neequote:Op zondag 18 juli 2010 01:35 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee ik snap ook niet dat sommige daar op geilen
Amaiquote:Op zondag 18 juli 2010 01:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
BELGIE BELGIE BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELGIEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Poep vooruit en gaan!quote:
Kop of muntquote:Op zondag 18 juli 2010 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja wete ik allemaal
[..]
Ja ik twijfel nog tussen Liverpoolik heb nog 2 weken om te beslissen
quote:
Beide hebben voor en nadelenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:38 schreef Franneh het volgende:
[..]
Kop of munt
Doe je eerst liverpool en een tijdje daarna londen. Of andersom.
Liverpool lijkt me ook geweldigquote:Op zondag 18 juli 2010 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beide hebben voor en nadelenmaar ik heb nog even om rond te kijken
nu nog?quote:
quote:
Ik ben onderwegquote:Op zondag 18 juli 2010 01:43 schreef Torrio het volgende:
Ga toch nog film kijken![]()
Truste baggerts!!![]()
Kally, schiet op..
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:43 schreef Torrio het volgende:
Truste baggerts!!![]()
Kally, schiet op..
doei negertquote:Op zondag 18 juli 2010 01:43 schreef Torrio het volgende:
Truste baggerts!!![]()
Kally, schiet op..
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:43 schreef Torrio het volgende:
Truste baggerts!!![]()
Kally, schiet op..
quote:
Rateltjequote:
Nu nog?quote:
2x graag!quote:
Ja en meer . London is meteen groot en druk en toch wel onvriendelijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Liverpool lijkt me ook geweldigVooral om de Beatles.
lekkur!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |