Of Stampertje door Bambi?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
combi is ook leuk, Bambi die genomen wordt door Stampertje ofzo?
Je kan ook naar Berlijn gaanquote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 2 weken ga ik op vakantie en ik twijfel tussen London of een kleinere stad zoals Liverpool, Manchester enzLondon is wel big in je eentje
Gewoon naar London en Arsenal een bezoekje brengenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 2 weken ga ik op vakantie en ik twijfel tussen London of een kleinere stad zoals Liverpool, Manchester enzLondon is wel big in je eentje
metro is een rampquote:Op zondag 18 juli 2010 01:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Gewoon naar London en Arsenal een bezoekje brengen
Je hebt van die handige mensen in het gevang die maken ze zelfquote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Smokkel jij die voor me naar binnen dan?
Londonquote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Eerder Spursquote:Op zondag 18 juli 2010 01:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Gewoon naar London en Arsenal een bezoekje brengen
Reeperbahnquote:
Ja nu wordt alles duidelijk, je hebt verrassend veel kennis van de bak. TLK is dus een echte gangster, Tassie is zeker je rechterhand dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt van die handige mensen in het gevang die maken ze zelfzelf gezien.
Ik heb er niet gezeten maar ik weet er zo wel een beetje vanaf
Bambi is een hijquote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
is Bambi geen zij? of gebruiken ze strap-on...
Ja een paar posts later kwam ik daar ook achterquote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
is Bambi geen zij? of gebruiken ze strap-on...
TLK is een drugsrunnerquote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja nu wordt alles duidelijk, je hebt verrassend veel kennis van de bak. TLK is dus een echte gangster, Tassie is zeker je rechterhand dan?
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:28 schreef Franneh het volgende:
Bambi met een dildo dan he.. anders kan het niet
5.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vet. Hoeveel dagen ga je ? want ik twijfel daar ook nog over
Oost kant van berlijn is net zo ergquote:Op zondag 18 juli 2010 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Overval politieecht vet daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |