Dat dusquote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat is goed te doen ja..![]()
Maar ik kan niks vervelender verzinnen dan na een korte nacht slapen, op een koude winterdag om 7 uur eruit gaan. En dan is dat nog laat. Hoeveel moorden ik wel niet gepleegd zou hebben in ruil voor teruggaan in bed.
Je bent ziek dus dan mag hetquote:Op zondag 18 juli 2010 01:20 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja veel te lekker.. vanochtend zette ik de wekker ook vol goede moed op 11 uur hoor
Helaas werd het half 2.Maar ben dan ook een beetje ziek dus ik mag me niet geïrriteerd voelen van mezelf
Jij denkt echt dat je met mij aan film kijken toe komt?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:22 schreef Torrio het volgende:
Ik zit erover te denken om Kally mee te sleuren naar bed en gewoon nog een film te kijken
Dat is vooral een kwestie van doen en niet te lang plannenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
ReizenHelaas zelf nog te weinig gedaan
Je kan 's morgens werken zo kun je de extra's betalen.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
In de gevangenis kan ik lekker alle Discovery programma's vanuit m'n bed bekijken de hele dag.
Welke film dan ?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:22 schreef Torrio het volgende:
Ik zit erover te denken om Kally mee te sleuren naar bed en gewoon nog een film te kijken
'Film kijken' bedoelde ik he. Zodra die slaapkamerdeur dicht gaat..quote:Op zondag 18 juli 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je met mij aan film kijken toe komt?
Dat doe ik wel, dan ga ik daarna nog wat trainen en de rest van de dag tv kijken en slapen.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan 's morgens werken zo kun je de extra's betalen.
Zet je bambi opquote:Op zondag 18 juli 2010 01:24 schreef Torrio het volgende:
[..]
'Film kijken' bedoelde ik he. Zodra die slaapkamerdeur dicht gaat..
Dan is het goedquote:Op zondag 18 juli 2010 01:24 schreef Torrio het volgende:
[..]
'Film kijken' bedoelde ik he. Zodra die slaapkamerdeur dicht gaat..
Ja wil wel hoor en komt ook nog welquote:Op zondag 18 juli 2010 01:23 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Dat is vooral een kwestie van doen en niet te lang plannenAl moet ik bekennen dat sinds ik een eigen huis heb de vakantiedagen meer in de verbouwing gaan zitten dan in reisjes
Over een jaar hoop ik iig de tijd te hebben om per trein van Amsterdam naar Peking te kunnen (=3 maanden). Dat is echt een superrit (grotendeels langs de oude Orientaalse route/Trans siberia Express).
Dan mag het ook.. als je met iemand samen bent is het ook een goed excuusquote:Op zondag 18 juli 2010 01:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je bent ziek dus dan mag het
Ik ben wel vrijdag tot half 1 in bed blijven liggen , maar had wel een feestje
Je moet tattoo machine maken kun je wat zwart bij verdienenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, dan ga ik daarna nog wat trainen en de rest van de dag tv kijken en slapen.
Dan zou ik al helemaal tot in de middag in bed blijven !quote:Op zondag 18 juli 2010 01:25 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja wil wel hoor en komt ook nog wel
[..]
Dan mag het ook.. als je met iemand samen bent is het ook een goed excuus
Nope.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb Repo Men nog liggen en niet gezien, jij wel toevallig?
Smokkel jij die voor me naar binnen dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet tattoo machine maken kun je wat zwart bij verdienen
quote:
BAM! Bi'squote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
combi is ook leuk, Bambi die genomen wordt door Stampertje ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |