quote:
Ja in de avond zijn de leukste dingen de doen en ik haat de ochtend. 's morgens is het altijd zo koud en er is niks te doenquote:
Cougars?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die kutbeesten, hoe heten ze ook alweer.
En wakker worden is het kutste moment van de dag.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja in de avond zijn de leukste dingen de doen en ik haat de ochtend. 's morgens is het altijd zo koud en er is niks te doen
ezels ?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die kutbeesten, hoe heten ze ook alweer.
Paarden zijn wel lekker om te etenquote:
Niet rond 11 uurquote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
En wakker worden is het kutste moment van de dag.
Paardenvlees.quote:
quote:
Dat vind ik ook. Ik blijf dan ook altijd liggen in mijn bed tot 12.30 als ik uit kan slapenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja in de avond zijn de leukste dingen de doen en ik haat de ochtend. 's morgens is het altijd zo koud en er is niks te doen
Bevers.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ezels ?
[..]
Paarden zijn wel lekker om te eten
O zekers. Vooral de van gerecyclede Romeinse/Griekse tempels gebouwde ondergrondse Byzantijnse waterresevoir was errug tof om te zien: http://en.wikipedia.org/wiki/Basilica_Cisternquote:
Dat is goed te doen ja..quote:
Ja voor 12 wil ik toch al langzaam aan mijn dag beginnen . maar soms de hele dag in bed liggen kan zo lekker zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 01:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik blijf dan ook altijd liggen in mijn bed tot 12.30 als ik uit kan slapen
Reizenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
O zekers. Vooral de van gerecyclede Romeinse/Griekse tempels gebouwde ondergrondse Byzantijnse waterresevoir was errug tof om te zien: http://en.wikipedia.org/wiki/Basilica_Cistern
Na een weekje Istanbul reisde ik met een vriendin in 2 weken per trein terug naar Nederland (via een boel andere landjes). Dat zou ik graag weer eens willen doen
Ja veel te lekker.. vanochtend zette ik de wekker ook vol goede moed op 11 uur hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja voor 12 wil ik toch al langzaam aan mijn dag beginnen . maar soms de hele dag in bed liggen kan zo lekker zijn
Ja ik ken er wel een hoop die je mag ombrengenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat is goed te doen ja..![]()
Maar ik kan niks vervelender verzinnen dan na een korte nacht slapen, op een koude winterdag om 7 uur eruit gaan. En dan is dat nog laat. Hoeveel moorden ik wel niet gepleegd zou hebben in ruil voor teruggaan in bed.
Idd.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nog nooit zijn bevers zo moeilijk te vinden als in RDR
In de gevangenis kan ik lekker alle Discovery programma's vanuit m'n bed bekijken de hele dag.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik ken er wel een hoop die je mag ombrengenmaar in de gevangenis moet je ook vroeg opstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |