Ik ben hier peop.quote:
EHV?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ah tof. Daar ben ik doordeweeks altijd te vinden
Ok.quote:
Ik lul er altijd overheen en rek tijdquote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik doe altijd net of ik gek ben en feest gewoon door
Jaquote:
Ik zou haast wat zeggen, maar ik hou me maar inquote:
O maar dat doe ik ook hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon alleen verder feestengenoeg andere mensen om je heen
Het is al laatquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ohja dat had je al gepost..beetje dom aan het doen
Gooi het eruit, het is normaal ook niet mijn muziekquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou haast wat zeggen, maar ik hou me maar in![]()
Als er andere leuke mensen zijn kan ik best alleen verder, maar anders vind ik het toch wel gezelliger met een vriend/vriendin erbijquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon alleen verder feestengenoeg andere mensen om je heen
So what, het ultieme topic om dom te doenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ohja dat had je al gepost..beetje dom aan het doen
Daar is de man met de username van het jaarquote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
So what, het ultieme topic om dom te doen
Nee laat maarquote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef Torrio het volgende:
[..]
Gooi het eruit, het is normaal ook niet mijn muziek
Ja dat is ook zo, maar ik vind het altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Als er andere leuke mensen zijn kan ik best alleen verder, maar anders vind ik het toch wel gezelliger met een vriend/vriendin erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |