Wat kan Nederland eigenlijk niet missenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
We spelen 11 september op provinciaal niveau na?
Zoiets jaquote:Op zondag 18 juli 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja eerst even wat vertellen op terras en dan de tent in tot sluitingstijd
Dan mag je ze wel vertellen hoe het eigenlijk zit, namelijk dat 3keernix een aanslag op Limburg wilde plegen.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat kan Nederland eigenlijk niet missen?
Morgen heb ik de AIVD op me nek
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Even een 3d modelletje gemacht en geïmporteerd.
Ja die vuile DUitserquote:Op zondag 18 juli 2010 00:56 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dan mag je ze wel vertellen hoe het eigenlijk zit, namelijk dat 3keernix een aanslag op Limburg wilde plegen.
Ik ga altijd met een vriendin op stap die een stuk jonger is dan ik, en die trekt dat dan nietquote:
He die smile staat ook in je spelletjequote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
en een taart.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je achttien wordt maar 't gaat om het gebaar.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Even een 3d modelletje gemacht en geïmporteerd.
Uiteraardquote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef Torrio het volgende:
Zeg Kally lieve schat, je hebt die coupons nog he
Dacht ik al.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef Franneh het volgende:
[..]
He die smile staat ook in je spelletje![]()
En nee ik ben iets ouder
Pff wat een aansteller. Weekends moet je gewoon genieten als je uit gaat. Dag erna kun je genoeg rustenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga altijd met een vriendin op stap die een stuk jonger is dan ik, en die trekt dat dan niet
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pff wat een aansteller. Weekends moet je gewoon genieten als je uit gaat. Dag erna kun je genoeg rusten
Ja of ik heb gewoon teveel energiequote:Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pff wat een aansteller. Weekends moet je gewoon genieten als je uit gaat. Dag erna kun je genoeg rusten
quote:
En niet eens in je UIquote:Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dacht ik al.Die smiley is mijn visuele levens moto
Purmerendquote:Op zondag 18 juli 2010 01:01 schreef zyx1981 het volgende:
Waar wonen de "ik wil nog ff de stad in" mensen?
Vind ik ookquote:
Het altijd zonnige zuidenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:01 schreef zyx1981 het volgende:
Waar wonen de "ik wil nog ff de stad in" mensen?
quote:
Ja die is wel vet hoor, maar dan zou je toch ergens in een klein hoekje die smile moeten hebben.. of dat die eruit spat ofzoquote:Op zondag 18 juli 2010 01:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Neh, ik vond die ontploffende muis wel kek.
quote:
Ja dat zag ik net idd (spiekte nogmaalsquote:
Brabantquote:
Ik was je kwijtquote:
Foeiquote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net idd (spiekte nogmaals). P is nu net zo onbereikbaar als Sittard (al woon ik er wel leuk tussenin
).
Niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |