Voor wat? het werken in belgie?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Leuk is misschien een groot woord, je moet er heel erg sterk voor in je schoenen staan. En een sterke maag hebben.
daarnaast betalen ze goed. en is ziekenfonds goedkoper en heb je geen pensioensproblemen.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Belgie is leuk, kun je goed bier drinken
BELGIE BELGIE BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELGIEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 18 juli 2010 01:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
daarnaast betalen ze goed. en is ziekenfonds goedkoper en heb je geen pensioensproblemen.
Daar moet je pensioen zelf regelen en wij betalen nu voor die verplicht voor die oudjes
Vrouwen met een zachte Gquote:
WTFquote:
Ja wete ik allemaalquote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Leuk is misschien een groot woord, je moet er heel erg sterk voor in je schoenen staan. En een sterke maag hebben.
Ja ik twijfel nog tussen Liverpoolquote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef Franneh het volgende:
[..]
Gewoon doen, altijd leuk ergens anders naar toewaarom niet?
Homo's toch wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:35 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee ik snap ook niet dat sommige daar op geilen
quote:
Neequote:Op zondag 18 juli 2010 01:35 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee ik snap ook niet dat sommige daar op geilen
Amaiquote:Op zondag 18 juli 2010 01:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
BELGIE BELGIE BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELGIEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Poep vooruit en gaan!quote:
Kop of muntquote:Op zondag 18 juli 2010 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja wete ik allemaal
[..]
Ja ik twijfel nog tussen Liverpoolik heb nog 2 weken om te beslissen
quote:
Beide hebben voor en nadelenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:38 schreef Franneh het volgende:
[..]
Kop of munt
Doe je eerst liverpool en een tijdje daarna londen. Of andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |