Cobra en Tanjaa hebben als enige een foto van haar gezien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Dit kunnen we natuurlijk nooit beoordelen
Alhoewel ik ooit een gruwelijk lekker kassameisje heb gekend.
En waarom hebben wij die niet mogen zien? beetje waardeloze tt zoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cobra en Tanjaa hebben als enige een foto van haar gezien.
Vast nooit zo lekker dan die ik gezien heb.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb fijne medeSC'ers en hele fijne medeSC'ers. Cobra en Tanjaa zijn hele fijne medeSC'ers vandaar....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En waarom hebben wij die niet mogen zien? beetje waardeloze tt zo
Kassameisje valt niet in de categorie lekker. Maar in de categorie klassieke schoonheden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vast nooit zo lekker dan die ik gezien heb.
ja ja, het is wel weer duidelijk....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb fijne medeSC'ers en hele fijne medeSC'ers. Cobra en Tanjaa zijn hele fijne medeSC'ers vandaar....
Het gaat hier over aardappels die op zoute grond verbouwd kunnen wordenquote:"A Dutch-based company from Groningen is trying to create a potato race that is able to survive in a saline environment. The first test-batch was just harvested (English translation of Dutch original.) on the island Texel and seem to be in good shape. The company states that rising sea-levels will create a demand for halophile crops. I do wonder if one still has to put salt on ones potatoes when they are grown in salt water."
Oh, nou "de mijne" niet hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kassameisje valt niet in de categorie lekker. Maar in de categorie klassieke schoonheden.![]()
Typische een vrouw. Gelijk al toegeven aan de nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
Andy, je maakt ons nu wel erg nieuwsgierig hoor...
En schijnen erg lekker te zijn. Vandaag toevallig een reportage gezien op rtv NH.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat hier over aardappels die op zoute grond verbouwd kunnen worden
Ja, schuldigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Typische een vrouw. Gelijk al toegeven aan de nieuwsgierigheid
Tanjaa was toch kassameisje van de mac ? Dan kwalificeert ze bij dezequote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze leeft nog. Maar druk met school en vakantie vieren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tanjaa was toch kassameisje van de mac ? Dan kwalificeert ze bij deze
Die ziet er ook leuk uit, waar is ze gebleven ?
Ik bespeur een tegenstrijdigheid.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze leeft nog. Maar druk met school en vakantie vieren.
Ok, ze was druk met school en is nu druk met vakantie vieren.quote:
Tanjaa is inderdaad wel een kassameisje en een hele leuke ook. Maar idd niet ' mijn' kassameisje om het maar zo plat te zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, ze was druk met school en is nu druk met vakantie vieren.
Ik maak geloof ik geen vrienden vanavond....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja ja, het is wel weer duidelijk....
Maar je verliest er geen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik maak geloof ik geen vrienden vanavond....
Dat is het allerbelangrijkst.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:09 schreef chufi het volgende:
kassieres hier zijn me te jong ... Maar ouder zullen ze nooit worden denk ik zo, rouleren op jaarbasis voor een nieuwe lichting
Hé chufi.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:09 schreef chufi het volgende:
kassieres hier zijn me te jong ... Maar ouder zullen ze nooit worden denk ik zo, rouleren op jaarbasis voor een nieuwe lichting
quote:
2x16 is ook 32quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk te 2 x oud voor een kassiere
Ik eigenlijk ook....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk te 2 x oud voor een kassiere
Diaan of Cobra zeg het maar. Lijkt ze erop?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is die van Anon toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diaan of Cobra zeg het maar. Lijkt ze erop?
Neequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diaan of Cobra zeg het maar. Lijkt ze erop?
Ik zeg ook van niet.quote:
Ik vergiste me. Ik bedoelde Tanjaa!quote:
Dat is wel erg domquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vergiste me. Ik bedoelde Tanjaa!
Het is meer omdat ik jou ook een hele fijne SC'er vind. En veel met jou zit te kletsen net als met Tanjaa.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel erg dombehalve een n en 2 a's hebben we niets met elkaar gemeen.
Tot morgenmiddag denk ik, slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen. Om 0515 gaat de wekker weer. Tot morgen ochtend en voor sommigen tot morgen middag.
Je lult je er weer goed uit!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is meer omdat ik jou ook een hele fijne SC'er vind. En veel met jou zit te kletsen net als met Tanjaa.
Komt omdat ze eenne peacewoman is sinds jaar en dag een jaar of 3 .. Ruzie wordt het niet dan toch ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is meer omdat ik jou ook een hele fijne SC'er vind. En veel met jou zit te kletsen net als met Tanjaa.
ik vind het maar matigquote:
Truste Cobraquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen. Om 0515 gaat de wekker weer. Tot morgen ochtend en voor sommigen tot morgen middag.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan is gewoon een hartstikke toffe dame!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt omdat ze eenne peacewoman is sinds jaar en dag een jaar of 3 .. Ruzie wordt het niet dan toch ?
In ieder geval een redelijke poging.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tot morgenmiddag denk ik, slaap lekker![]()
[..]
Je lult je er weer goed uit!!
Or what ever hour of the dayquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Als jij het zegt, geloof ik jequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diaan is gewoon een hartstikke toffe dame!
Ik eigenlijk ook. Ik zal Diaan ook maar een foto van Kassameisje laten zien. Als goedmakertje.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
Zuid-Korea plaatste laatst aan de grens met Noord-Korea enorme speakers, en speelde constant muziek af om de Noord-Koreaanse bevolking een stukje westerse cultuur mee te geven.
Ik vraag me af of ze hiermee veel zieltjes gewonnen hebben
(let op, GEEN grap, dit is de muziek die ze afspelen)
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat die noord-koreanen daar nog wel een tijdje blijven zo
Ik zou echt graag de baan hebben van de gene die die persberichten opstelt.quote:Noord-Korea heeft er mee gedreigd om een aanval uit te voeren op de Zuid-Koreaanse luidsprekers die opnieuw geïnstalleerd worden langs de grens voor een psychologische oorlog tegen Pyongyang. Dat blijkt uit een militair communiqué waaruit geciteerd werd door het Noord-Koreaanse persagentschap KCNA.
"Het is belangrijk te begrijpen dat het militaire antwoord (van Noord-Korea) een aanval zonder medelijden zal zijn en dat Seoul, bastion van de groep verraders, tot een vlammenzee omgevormd zal worden", luidt het in het persbericht.
Zuid-Korea installeerde onlangs opnieuw luidsprekers langs de grens met Noord-Korea met de bedoeling om de uitzendingen tegen het Noord-Koreaanse regime te hervatten, die sinds 2004 opgeschort waren. De beslissing daartoe werd door Seoul genomen nadat Noord-Korea in maart een Zuid-Koreaans oorlogsschip torpedeerde. Volgens Noord-Korea staat de beslissing van Zuid-Korea om de luidsprekers te herinstalleren gelijk met een directe oorlogsverklaring. (afp/adv)
Dan heb je eer van je werkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Ik zou echt graag de baan hebben van de gene die die persberichten opstelt.
Mooie volzinnen schrijven over hoe het bastion van de verraders tot een vlammenzee omgevormd zal worden, waarna de ongelovigen tot in het einde der tijden zullen ronddolen in een hel van brandende lijken.![]()
En het dan later op de avond voorgelezen zien worden door de nieuwslezeres![]()
Wat heb je gekocht?quote:
Maar aan die grenszone woont toch geen hond dus wie hoort nu wat er gezegd wordt ....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Ik zou echt graag de baan hebben van de gene die die persberichten opstelt.
Mooie volzinnen schrijven over hoe het bastion van de verraders tot een vlammenzee omgevormd zal worden, waarna de ongelovigen tot in het einde der tijden zullen ronddolen in een hel van brandende lijken.![]()
En het dan later op de avond voorgelezen zien worden door de nieuwslezeres![]()
Iedereen die de grens ooit moet bewaken. En ik neem aan dat ze daar nog wel dienstplicht hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar aan die grenszone woont toch geen hond dus wie hoort nu wat er gezegd wordt ....
Ja maar in N-Korea en dienstplicht ... Denk dat die grensbewakers zo geindoctrineerd zijn dat ze niet of nauwelijks iets meekrijgen van die speakersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iedereen die de grens ooit moet bewaken. En ik neem aan dat ze daar nog wel dienstplicht hebben.
Een Fiat Cinquecento Sporting uit 1997 met APK tot aanstaande maartquote:
gefeliciteerd dan maar hequote:Op zondag 18 juli 2010 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een Fiat Cinquecento Sporting uit 1997 met APK tot aanstaande maart. Sporting betekent in dit geval: 1.1 liter motor, 53 hele pk's, sportstoelen voor en rode gordels!. Gelijk vandaag ook geprobeerd of er 5 mensen in passen en het antwoord daarop is
. Kleur van de auto? Geel. Heel erg geel
Ik vind het niet veel beroerder klinken dan iets wat hier op 538 langs zou kunnen komen. Heb de clip niet bekeken, dus ik weet nog niet hoe erg die isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
Zuid-Korea plaatste laatst aan de grens met Noord-Korea enorme speakers, en speelde constant muziek af om de Noord-Koreaanse bevolking een stukje westerse cultuur mee te geven.
Ik vraag me af of ze hiermee veel zieltjes gewonnen hebben
(let op, GEEN grap, dit is de muziek die ze afspelen)
Dank je, ik ben er blij meequote:
Hmz, ik had je toch liever de extreem foute pooierbak zien nemenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een Fiat Cinquecento Sporting uit 1997 met APK tot aanstaande maart. Sporting betekent in dit geval: 1.1 liter motor, 53 hele pk's, sportstoelen voor en rode gordels!. Gelijk vandaag ook geprobeerd of er 5 mensen in passen en het antwoord daarop is
Ik heb er nog een liggen met af en toe haperende cd speler, dus als je tevreden bent met alleen radio...:Pquote:Op zondag 18 juli 2010 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je, ik ben er blij mee. Wat waarschijnlijk duurt tot er iets stuk gaat of er een dure reparatie moet gebeuren
. Eerste wat ik er aan wil veranderen is een autoradio inbouwen, die heeft ie op het moment niet. Komende week dus maar lekker een uitzoeken
Das wel heel erg Spaans , 2 rode gordels een erg geel ertussen...quote:Op zondag 18 juli 2010 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch bijzonder voor een Italiaans merkquote:Op zondag 18 juli 2010 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel heel erg Spaans , 2 rode gordels een erg geel ertussen...
Extreem foute pooierbak (Cadillac Eldorado oid) lijkt me nog steeds zeer leuk om te hebben, maar ze zijn ook duurder in aanschaf, verbruik, wegenbelasting, alles. Een kleiner en goedkoper wagentje is dus een betere keus. En om het nog een beetje interessant te houden kwam een gele met rode gordels eigenlijk wel mooi uitquote:Op zondag 18 juli 2010 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, ik had je toch liever de extreem foute pooierbak zien nemen
Evengoed veel plezier er mee natuurlijk
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil er een met mp3-functie. Bij voorkeur in elk geval de volgende opties er op: radio, cd, SD-kaart en de mogelijkheid mp3's af te spelen. USB, AUX, Bluetooth en meer overbodige lampjes en lichtshows zijn bonussenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er nog een liggen met af en toe haperende cd speler, dus als je tevreden bent met alleen radio...:P
Da's toch iets anders dan dat je bij Caroline hoopte te verkrijgen.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zouden er veel files staan in Friesland?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch iets anders dan dat je bij Caroline hoopte te verkrijgen.
Maar welkom in het land der files, wegenbelasting, peperdure benzine en bekeuringen...
Ik neem aan dat Tim met die racebolide niet alleen van Tietjerksteradeel naar Sexbierum en terug rijdt...quote:Op zondag 18 juli 2010 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zouden er veel files staan in Friesland?
Dit dan als goedmakertje?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:56 schreef MadMaster het volgende:
Zit ik eerst een half vorig topic allerlei bullshit over Yolanthe en kassameisje door te baggeren, kom ik hier eindelijk beland met een TT waarvan je denkt 'Nou komt het dan eindelijk...', is het hier dooie bende.
En als ik morgen als Zwarte Piet moet komen, dat kan, geen probleem...
Dat zit er niet bij onze buurtsuper.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit dan als goedmakertje?
Spaart u zegels?
[ afbeelding ]
Ik denk dat je deze nergens meer in de supermarkt vindt. Die heeft zichzelf behoorlijk omhoog gewerkt dacht ikquote:Op zondag 18 juli 2010 01:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zit er niet bij onze buurtsuper.
Er is wel een Turks (denk ik) meisje met ogen waarin je kan verdrinken.
Jammer alleen van die hoofddoek, zou haar wel eens zonder dat ding willen zien...
Drie hoeraatjes voor de gene die die clip in niet-VHS kwaliteit op youtube heeft weten te zetten.quote:
In de lacoste reclame hebben ze die kerel om begrijpelijke redenen weggelaten destijds iddquote:Op zondag 18 juli 2010 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, die Natasha Thomas kerel is wel heel erg. Real ting ting ting ting ting ting ting of zoietsWTF is dat?
Ik heb het nummer ook nog ergens
quote:Op zondag 18 juli 2010 02:18 schreef lubje25 het volgende:
avond allemaal![]()
De kassameisjes die ik hier zie zijn vooral zwaar gereformeerd
Klopt, nogal wat andersquote:Op zondag 18 juli 2010 00:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch iets anders dan dat je bij Caroline hoopte te verkrijgen.
Maar welkom in het land der files, wegenbelasting, peperdure benzine en bekeuringen...
Nee inderdaad. Ik weet nog niet precies waar ik allemaal wel naar toe ga met dit ding, maar het is wel prettig dat ik nu gewoon kan besluiten om ergens heen te gaan en me niet druk hoef te maken over overstappen, vertrektijden en dat soort dingenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Tim met die racebolide niet alleen van Tietjerksteradeel naar Sexbierum en terug rijdt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |