Ik heb lang nagedacht of ik wat gemist had maar ik heb geen idee wie je bedoeltquote:
je kunt toch gewoon dat nieuwe knopje gebruiken, dan staat ie er alquote:
Finaliste van X-Factor dit jaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb lang nagedacht of ik wat gemist had maar ik heb geen idee wie je bedoelt
Runner up in de laatste X Factorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Die was toch zo eigen stijl? Nu gewoon Britney blondquote:
Ohw, niet gevolgd...quote:
Misschien heeft hij al een #15quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij zei van niet.
Ik heb het al een paar keer gevraagd, maar hij geeft geen antwoord
1990 represent Benny waar ben je word to ya motha.quote:
Ik vond 'r meer op die ene uit Twilight lijken, maar ik kijk geen Twilight dus ik kan er naast zitten.quote:
Pff, zou ik willen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
Avey lijkt op die pop uit Paramore.
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Waar kun je ook alweer je forumvriendjes zien? Ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Pff, zou ik willen.
Anyway die Maaike... ik zie de gelijkenis niet zo
Wanneer komt dat aanzoek nou, want het compliment is nou geweest.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw
nja, vat het maar op als compliment
Okquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw
Daar zijn de meningen over verdeeld..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw
Truste Feen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens slapen, morgen eens wat stukjes schrijven over het event van vandaag
Je bent harstikkequote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Pff, zou ik willen.
Anyway die Maaike... ik zie de gelijkenis niet zo
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond 'r meer op die ene uit Twilight lijken, maar ik kijk geen Twilight dus ik kan er naast zitten.
Tombo zei iets heel anders gisteren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent harstikke![]()
O ik ben niet van de vrouwen hoor
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ook niet. En de zoek doet het niet.
Ja, beter dan Tena Lady dragen, wat jullie allemaal doen! WHAHAH BURN!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef Cee het volgende:
Bella, kom jij uit '90? Godskolere, net uit de pampers.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
neee johquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.google.nl/images?hl=nl&q=hayley%20williams&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi
Alleen maar groter compliment danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent harstikke![]()
O ik ben niet van de vrouwen hoor
Hmm, kapoet. Hij zegt dat ik geen vriendjes heb. En dat kan toch niet kloppen. Toch? Toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Tombo en ik zijn 1, das andersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tombo zei iets heel anders gisteren.
Jawel joh gekkie.quote:
Nou, dus echt niet... harige, met eeltbulten mannenvoetenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, het meest lelijke lichaamsdeel van een man
GVD en toch hou ik van jequote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, beter dan Tena Lady dragen, wat jullie allemaal doen! WHAHAH BURN!
Hmm, jaa het is maar wat je prefereert in bedquote:
Ohw. Nou ja ik ga nee zeggen maar het leek me wel leuk, heb nog nooit een aanzoek gehadquote:
Patquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, dus echt niet... harige, met eeltbulten mannenvoeten
quote:
BENNY!!!!! IEMAND HEEFT JE NODIG!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja ik ga nee zeggen maar het leek me wel leuk, heb nog nooit een aanzoek gehad
Ja dan wel. Maar de voeten opzich daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, dus echt niet... harige, met eeltbulten mannenvoeten
Niet te hard grappig doen, ik druppel!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, beter dan Tena Lady dragen, wat jullie allemaal doen! WHAHAH BURN!
Truste Symph!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo lekker mijn mandje in
Tot morgen
Komt nog wel, je ziet er goed uit, bent nog jong dus gewoon geduld hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja ik ga nee zeggen maar het leek me wel leuk, heb nog nooit een aanzoek gehad
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar er is niets missen met overmatig druppen uit de kut, dat gebeurt de beste!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo lekker mijn mandje in
Tot morgen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Haha oh, mij vooral niet te serieus nemenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt nog wel, je ziet er goed uit, bent nog jong dus gewoon geduld hebben
Sorry ik ben nu eenmaal serieus ingesteld meestalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Haha oh, mij vooral niet te serieus nemen
Trouwen is sowieso niets voor mij
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer zo goed.
Hmm.. ik weet niet hoor... vind een penis eigenlijk best mooi..(behalve dan harige stompjes...)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dan wel. Maar de voeten opzich daar is niks mis mee.
quote:Lieve Avey,
Ik ken je nu al een paar posts, maar in die tijd heb ik je beter leren kennen dan vele andere dingen waar ik kennis mee heb mogen maken. Daarom wil ik je vragen lieve Avey... wil je met me trouwen?
Ligt waarschijnlijk aan mij. Ik heb het ook niet echt op vrouwen borsten to be honest.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet niet hoor... vind een penis eigenlijk best mooi..(behalve dan harige stompjes...)
Mwa, Soms wel mooi maar meestal niet eig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet niet hoor... vind een penis eigenlijk best mooi..(behalve dan harige stompjes...)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen ik zie hem altijd It;s not unusual doen met zijn armpjesquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Wel heel origineel, dat moet ik je nageven
quote:Voordat je reageert
Lieve Avey,
Ik ken je nu al een paar posts, maar in die tijd heb ik je beter leren kennen dan vele andere dingen waar ik kennis mee heb mogen maken. Daarom wil ik je vragen lieve Avey... wil je met me trouwen?
Maar ik moet je helaas afwijzen... mijn hart is al vergevenquote:
wel op man-boobs?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan mij. Ik heb het ook niet echt op vrouwen borsten to be honest.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar ik moet je helaas afwijzen... mijn hart is al vergeven
quote:Voordat je reageert
Lieve Avey,
Lieve Avey,
Ik wil je waarschuwen voor de charmes van deze vent. Hij heeft vele vrouwen verslonden en ik zou het zonde vinden als jij daar 1 van werd.
Groetjes, de exvrouw.
"Deze blauwe gaat hard."quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Benny misbruikt zijn positie om chickes te hosselen, thats my boy.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw...
Als hij/zij maar lief voor je is
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Whaha. Ik zie het nu pas.
Ow, trouwens, wanneer mag ik in de OP? Ik wil ook een southparkpoppetje!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Moet je niet zo dicht op me zitten.
Ik las mag ik je klit likken.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry ik ben nu eenmaal serieus ingesteld meestal
quote:
Nou je hebt echt wel humor hoorquote:
Maak er maar snel een ps van.quote:
OKeequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
prima toch... juist daarmee kan je onverwachts uit de hoek komen, vind ik wel leuk
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://sp-studio.de/
plaatje uploaden en je komt erbij
quote:
Ohw, sorryquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn zoon is nu 9 geworden, GVD ik word oud
Nou joh, misschien ben je net als wijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn zoon is nu 9 geworden, GVD ik word oud
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Ohw, sorry
Alsnog gefeliciteerd dan maar![]()
quote:
Tnx en C_A ookquote:
Natuurlijk, ik word alleen maar lekkerderquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou joh, misschien ben je net als wijn.
Was ist.quote:
Slaap lekker Bos en bedankt ookquote:
Pijprand.quote:
Kelso Nu op Comedy Central.quote:
Ooh That 70's Showquote:
Rustig aanquote:
quote:
quote:
Ik somsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
That 70's show vind ik dus heul niet boeiend of grappig
quote:
nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
Waarom nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
Geweldige humor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet slapen het is hier zo warm, ik wil naar huis
Nee muts, ik slaap bij schoonoudersquote:
Ze heeft al 10 x gezegd dat ze bij haar schoonouders slaaptquote:
quote:
quote:
Rotterdam?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Rare buurt hier
Ik hoor mongolen op straat
Nee toen was ze irritant, later was ze veel leuker toen ze Hyde probeerde om haar vinger te windenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die is leuk vooral in het begin toen ze met kelso had
Ok maar wie is die chick?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Ohw, lekker bezig dan weer
Dat stukje van blijven slapen was ik ff vergeten idd, vandaar ook mijn -nu ik het me zo bedenk- domme post van net.
Ik ben niet stonedTenminste... dat denk ik
Ik vond dat geen leuk stelletjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee toen was ze irritant, later was ze veel leuker toen ze Hyde probeerde om haar vinger te winden
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok maar wie is die chick?
(101)
Naakte vrouwen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben ff hier naar toe. Nachtbaggert! Al weet ik niet waarom. Al die naakte vrouwen...
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent echt de weg kwijt hè??? Hoe heet ze
DIE SLET UIT JE AVA.quote:
quote:19. 152 donroyco
Vampire Weekendquote:
Moet je zelf ook opletten hequote:
Series? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke series?
Ik ben niet thuis dus heb geen tv
Rocket ken ik nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:44 schreef Cee het volgende:
Rocket
Oh shit deze duurt tot 2 uur ik ga straks in bed verder kijken.
Jij bent echt verwarrendquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Jij bent echt verwarrendNu snap ik hoe iBenny zich voelt
Op BBC2 is T in the Park, dat zei ik toch al
Eh, nee. Volgens mij weet je niet dat Vampire Weekend een band is?quote:
Inderdaad, lekkere indie meedansmuziekquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:48 schreef Avey het volgende:
[..]
Eh, nee. Volgens mij weet je niet dat Vampire Weekend een band is?
Ja iedereen vindt het zo leuk en ze zeggen dat het wat voor mij is maar ik vind het niet zo speciaal eigenlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad, lekkere indie meedansmuziek
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:48 schreef Avey het volgende:
[..]
Eh, nee. Volgens mij weet je niet dat Vampire Weekend een band is?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht vampire weekend, een weekend vol vampierenseries op de BBC 2
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht vampire weekend, een weekend vol vampierenseries op de BBC 2
Live ook goed, gezien op Rock Werchterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja iedereen vindt het zo leuk en ze zeggen dat het wat voor mij is maar ik vind het niet zo speciaal eigenlijk![]()
Afblijvenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohhhh,. ik heb een wond op mn been, en hij trekt, en irriteert, en heb het opengekrabt... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, zeg dat eerder, heb 'm al open hoor
Slaap zequote:
Dat!quote:
Morgen Kittykatquote:
Hey sexy Momma!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:08 schreef Kally het volgende:
Iedereen bedankt![]()
![]()
Crazy laat je ouders betalen en doe dan iets leuks voor hun als verrassing, een weekendje weg boeken ofzo
quote:
Nee, ik krijg ze weer verdeeld, maar ja dat heb je in vakantieperiodequote:
Uhuhquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik krijg ze weer verdeeld, maar ja dat heb je in vakantieperiode
Ik heb 2 spelletjes voor de Wii gekocht, Pokepark en Super Smash Brawlquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Wat heeft ie van jou gekregen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zou zo fijn zijn he als al mijn buren in hetzelfde weekend gaan klussen.
Ik word er iedere zomer gestoord van. Ieder weekend is er wel 1 aan het klussen. Mn buurman is stipt om 8 uur begonnen
2 deuren verderop wonen mensen met 2 kinderen. Die kutkids janken werkelijk waar de hele dag door. Komen ze bij mij zeiken dat de muziek uit moet om half 8 savonds want de kids kunnen niet slapen. Terwijl de buurman zelf om een uur of half 10 nog gaat staan slijpen/boren/schuren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:27 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hier ook zo leuk, dat mensen moeten werken oke maar om dan om 21.00 uur te beginnen met boren![]()
geilquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:29 schreef Kally het volgende:
O en we hebben uiteraard een pokemon taart
of dan stond de muziek echt rete-hard, of het zijn gewoon zeikerds!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 deuren verderop wonen mensen met 2 kinderen. Die kutkids janken werkelijk waar de hele dag door. Komen ze bij mij zeiken dat de muziek uit moet om half 8 savonds want de kids kunnen niet slapen. Terwijl de buurman zelf om een uur of half 10 nog gaat staan slijpen/boren/schuren.
Jezus mijn kinderen maken ook herrie hoor maar half 8 al zeikenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 deuren verderop wonen mensen met 2 kinderen. Die kutkids janken werkelijk waar de hele dag door. Komen ze bij mij zeiken dat de muziek uit moet om half 8 savonds want de kids kunnen niet slapen. Terwijl de buurman zelf om een uur of half 10 nog gaat staan slijpen/boren/schuren.
Dat laatstequote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
of dan stond de muziek echt rete-hard, of het zijn gewoon zeikerds!
Kinderen maken altijd herrie. Er si een verschil tussen spelende kids die herrie maken en kids die gewoon de godganse dag janken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jezus mijn kinderen maken ook herrie hoor maar half 8 al zeiken
Ja dat sowieso, ik heb mazzel mijn moeder komt zo, kan ik ff zonder de jongens boodschappen doenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kinderen maken altijd herrie. Er si een verschil tussen spelende kids die herrie maken en kids die gewoon de godganse dag janken.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:13 schreef crv het volgende:
mogge allen![]()
heb eigenlijk geen tijd maar vond toch dat ik mijn "internet familie"even gedag moest zeggen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:13 schreef crv het volgende:
mogge allen![]()
heb eigenlijk geen tijd maar vond toch dat ik mijn "internet familie"even gedag moest zeggen
M'n collega heeft het zelfde probleem. Zit een gezinnetje paar huizen verderop, die komen steeds klagen als er iemand in de buurt 's ochtends even wat aan het verbouwen is, want de kinderen slapen. Ze laten hun muil ook nooit zien tijdens buurtfeesten/buurtbbq's.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:36 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik kom alleen ff gedag zegen
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
Een goed ontbijt begint met een eierkoek.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is veel te weinig
Ontbijten als een koning toch
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
Pfff, ben er weer
ff ontbijte dadelijk boodschappen doen
Was gister wel gezellig in de stad
Kom je thuis, gaat de hond 3 keer over zn nek
kon ik nog met mn half zatte kop zn zooi opruimen
Forum Opties | |
---|---|