Vampire Weekendquote:
Moet je zelf ook opletten hequote:
Series? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke series?
Ik ben niet thuis dus heb geen tv
Rocket ken ik nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:44 schreef Cee het volgende:
Rocket
Oh shit deze duurt tot 2 uur ik ga straks in bed verder kijken.
Jij bent echt verwarrendquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Jij bent echt verwarrendNu snap ik hoe iBenny zich voelt
Op BBC2 is T in the Park, dat zei ik toch al
Eh, nee. Volgens mij weet je niet dat Vampire Weekend een band is?quote:
Inderdaad, lekkere indie meedansmuziekquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:48 schreef Avey het volgende:
[..]
Eh, nee. Volgens mij weet je niet dat Vampire Weekend een band is?
Ja iedereen vindt het zo leuk en ze zeggen dat het wat voor mij is maar ik vind het niet zo speciaal eigenlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad, lekkere indie meedansmuziek
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:48 schreef Avey het volgende:
[..]
Eh, nee. Volgens mij weet je niet dat Vampire Weekend een band is?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht vampire weekend, een weekend vol vampierenseries op de BBC 2
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht vampire weekend, een weekend vol vampierenseries op de BBC 2
Live ook goed, gezien op Rock Werchterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja iedereen vindt het zo leuk en ze zeggen dat het wat voor mij is maar ik vind het niet zo speciaal eigenlijk![]()
Afblijvenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohhhh,. ik heb een wond op mn been, en hij trekt, en irriteert, en heb het opengekrabt... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, zeg dat eerder, heb 'm al open hoor
Slaap zequote:
Dat!quote:
Morgen Kittykatquote:
Hey sexy Momma!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:08 schreef Kally het volgende:
Iedereen bedankt![]()
![]()
Crazy laat je ouders betalen en doe dan iets leuks voor hun als verrassing, een weekendje weg boeken ofzo
quote:
Nee, ik krijg ze weer verdeeld, maar ja dat heb je in vakantieperiodequote:
Uhuhquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik krijg ze weer verdeeld, maar ja dat heb je in vakantieperiode
Ik heb 2 spelletjes voor de Wii gekocht, Pokepark en Super Smash Brawlquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Wat heeft ie van jou gekregen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zou zo fijn zijn he als al mijn buren in hetzelfde weekend gaan klussen.
Ik word er iedere zomer gestoord van. Ieder weekend is er wel 1 aan het klussen. Mn buurman is stipt om 8 uur begonnen
2 deuren verderop wonen mensen met 2 kinderen. Die kutkids janken werkelijk waar de hele dag door. Komen ze bij mij zeiken dat de muziek uit moet om half 8 savonds want de kids kunnen niet slapen. Terwijl de buurman zelf om een uur of half 10 nog gaat staan slijpen/boren/schuren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:27 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hier ook zo leuk, dat mensen moeten werken oke maar om dan om 21.00 uur te beginnen met boren![]()
geilquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:29 schreef Kally het volgende:
O en we hebben uiteraard een pokemon taart
of dan stond de muziek echt rete-hard, of het zijn gewoon zeikerds!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 deuren verderop wonen mensen met 2 kinderen. Die kutkids janken werkelijk waar de hele dag door. Komen ze bij mij zeiken dat de muziek uit moet om half 8 savonds want de kids kunnen niet slapen. Terwijl de buurman zelf om een uur of half 10 nog gaat staan slijpen/boren/schuren.
Jezus mijn kinderen maken ook herrie hoor maar half 8 al zeikenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 deuren verderop wonen mensen met 2 kinderen. Die kutkids janken werkelijk waar de hele dag door. Komen ze bij mij zeiken dat de muziek uit moet om half 8 savonds want de kids kunnen niet slapen. Terwijl de buurman zelf om een uur of half 10 nog gaat staan slijpen/boren/schuren.
Dat laatstequote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
of dan stond de muziek echt rete-hard, of het zijn gewoon zeikerds!
Kinderen maken altijd herrie. Er si een verschil tussen spelende kids die herrie maken en kids die gewoon de godganse dag janken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jezus mijn kinderen maken ook herrie hoor maar half 8 al zeiken
Ja dat sowieso, ik heb mazzel mijn moeder komt zo, kan ik ff zonder de jongens boodschappen doenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kinderen maken altijd herrie. Er si een verschil tussen spelende kids die herrie maken en kids die gewoon de godganse dag janken.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:13 schreef crv het volgende:
mogge allen![]()
heb eigenlijk geen tijd maar vond toch dat ik mijn "internet familie"even gedag moest zeggen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:13 schreef crv het volgende:
mogge allen![]()
heb eigenlijk geen tijd maar vond toch dat ik mijn "internet familie"even gedag moest zeggen
M'n collega heeft het zelfde probleem. Zit een gezinnetje paar huizen verderop, die komen steeds klagen als er iemand in de buurt 's ochtends even wat aan het verbouwen is, want de kinderen slapen. Ze laten hun muil ook nooit zien tijdens buurtfeesten/buurtbbq's.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:36 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik kom alleen ff gedag zegen
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
Een goed ontbijt begint met een eierkoek.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is veel te weinig
Ontbijten als een koning toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |