Morgen Kittykatquote:
Hey sexy Momma!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:08 schreef Kally het volgende:
Iedereen bedankt![]()
![]()
Crazy laat je ouders betalen en doe dan iets leuks voor hun als verrassing, een weekendje weg boeken ofzo
quote:
Nee, ik krijg ze weer verdeeld, maar ja dat heb je in vakantieperiodequote:
Uhuhquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik krijg ze weer verdeeld, maar ja dat heb je in vakantieperiode
Ik heb 2 spelletjes voor de Wii gekocht, Pokepark en Super Smash Brawlquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Wat heeft ie van jou gekregen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zou zo fijn zijn he als al mijn buren in hetzelfde weekend gaan klussen.
Ik word er iedere zomer gestoord van. Ieder weekend is er wel 1 aan het klussen. Mn buurman is stipt om 8 uur begonnen
2 deuren verderop wonen mensen met 2 kinderen. Die kutkids janken werkelijk waar de hele dag door. Komen ze bij mij zeiken dat de muziek uit moet om half 8 savonds want de kids kunnen niet slapen. Terwijl de buurman zelf om een uur of half 10 nog gaat staan slijpen/boren/schuren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:27 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hier ook zo leuk, dat mensen moeten werken oke maar om dan om 21.00 uur te beginnen met boren![]()
geilquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:29 schreef Kally het volgende:
O en we hebben uiteraard een pokemon taart
of dan stond de muziek echt rete-hard, of het zijn gewoon zeikerds!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 deuren verderop wonen mensen met 2 kinderen. Die kutkids janken werkelijk waar de hele dag door. Komen ze bij mij zeiken dat de muziek uit moet om half 8 savonds want de kids kunnen niet slapen. Terwijl de buurman zelf om een uur of half 10 nog gaat staan slijpen/boren/schuren.
Jezus mijn kinderen maken ook herrie hoor maar half 8 al zeikenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 deuren verderop wonen mensen met 2 kinderen. Die kutkids janken werkelijk waar de hele dag door. Komen ze bij mij zeiken dat de muziek uit moet om half 8 savonds want de kids kunnen niet slapen. Terwijl de buurman zelf om een uur of half 10 nog gaat staan slijpen/boren/schuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |