en homo'squote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:29 schreef Avey het volgende:
[..]
Zitten volgens mij nogal wat vrouwen hier?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:29 schreef Avey het volgende:
[..]
Zitten volgens mij nogal wat vrouwen hier?
Ik ha dnet zo'n spin, trap er op, gaat rustig verder. Trap nog eens, plakt onder slipper. Maar twee pootjes liggen nog te bewegen op de vloer. Drop het beest in de wc, begint ie daar met zes poten te lopen. Lol, dan maar zwemmen dude.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik sloeg hem he.... komt-ie gewoon terugBen toen wild om me heen gaan slaan... komt-ie weer terug
Nu heb ik een bultje op mijn knie
word dat nummer 15?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu je het zegt... ja, best wel
*spiekt in FoBo* jij ook halllllooooo!![]()
Klinkt gezelligquote:
Nee, het meest lelijke lichaamsdeel van een manquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ha dnet zo'n spin, trap er op, gaat rustig verder. Trap nog eens, plakt onder slipper. Maar twee pootjes liggen nog te bewegen op de vloer. Drop het beest in de wc, begint ie daar met zes poten te lopen. Lol, dan maar zwemmen dude.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ha dnet zo'n spin, trap er op, gaat rustig verder. Trap nog eens, plakt onder slipper. Maar twee pootjes liggen nog te bewegen op de vloer. Drop het beest in de wc, begint ie daar met zes poten te lopen. Lol, dan maar zwemmen dude.
Yup, eerst wat slijmen een dan een aanzoek.quote:
Op je mobiel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik HBP nu aan het herlezen ben op mn telefoon.
dat is best wel waarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, het meest lelijke lichaamsdeel van een man
15 wat?quote:
hij is zich nu aan het voorbereidenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, eerst wat slijmen een dan een aanzoek.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, eerst wat slijmen een dan een aanzoek.
Haha, ja, echt handig. De boeken liggen hier ook natuurlijk. Maar als ik me verveel in de trein kan ik altijd een stukje lezen.quote:
Ohquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iBenny heeft al 14 dames ten huwelijk gevraagd.
13 van Fok en 1 kassameisje
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[..]
Jaja, ik zie jullie wel! Ineens mn fobo checken. Zonder iets te zeggen. Tss.
Ik heul niet. Ik kom alleen in mijn fobo als ik eens een mailtje heb dat er een reactie isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[..]
Jaja, ik zie jullie wel! Ineens mn fobo checken. Zonder iets te zeggen. Tss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |