Ik heb lang nagedacht of ik wat gemist had maar ik heb geen idee wie je bedoeltquote:
je kunt toch gewoon dat nieuwe knopje gebruiken, dan staat ie er alquote:
Finaliste van X-Factor dit jaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb lang nagedacht of ik wat gemist had maar ik heb geen idee wie je bedoelt
Runner up in de laatste X Factorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Die was toch zo eigen stijl? Nu gewoon Britney blondquote:
Ohw, niet gevolgd...quote:
Misschien heeft hij al een #15quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij zei van niet.
Ik heb het al een paar keer gevraagd, maar hij geeft geen antwoord
1990 represent Benny waar ben je word to ya motha.quote:
Ik vond 'r meer op die ene uit Twilight lijken, maar ik kijk geen Twilight dus ik kan er naast zitten.quote:
Pff, zou ik willen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
Avey lijkt op die pop uit Paramore.
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Waar kun je ook alweer je forumvriendjes zien? Ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Pff, zou ik willen.
Anyway die Maaike... ik zie de gelijkenis niet zo
Wanneer komt dat aanzoek nou, want het compliment is nou geweest.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw
nja, vat het maar op als compliment
Okquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw
Daar zijn de meningen over verdeeld..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw
Truste Feen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens slapen, morgen eens wat stukjes schrijven over het event van vandaag
Je bent harstikkequote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Pff, zou ik willen.
Anyway die Maaike... ik zie de gelijkenis niet zo
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond 'r meer op die ene uit Twilight lijken, maar ik kijk geen Twilight dus ik kan er naast zitten.
Tombo zei iets heel anders gisteren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent harstikke![]()
O ik ben niet van de vrouwen hoor
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ook niet. En de zoek doet het niet.
Ja, beter dan Tena Lady dragen, wat jullie allemaal doen! WHAHAH BURN!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef Cee het volgende:
Bella, kom jij uit '90? Godskolere, net uit de pampers.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
neee johquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.google.nl/images?hl=nl&q=hayley%20williams&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi
Alleen maar groter compliment danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent harstikke![]()
O ik ben niet van de vrouwen hoor
Hmm, kapoet. Hij zegt dat ik geen vriendjes heb. En dat kan toch niet kloppen. Toch? Toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Tombo en ik zijn 1, das andersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tombo zei iets heel anders gisteren.
Jawel joh gekkie.quote:
Nou, dus echt niet... harige, met eeltbulten mannenvoetenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, het meest lelijke lichaamsdeel van een man
GVD en toch hou ik van jequote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, beter dan Tena Lady dragen, wat jullie allemaal doen! WHAHAH BURN!
Hmm, jaa het is maar wat je prefereert in bedquote:
Ohw. Nou ja ik ga nee zeggen maar het leek me wel leuk, heb nog nooit een aanzoek gehadquote:
Patquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, dus echt niet... harige, met eeltbulten mannenvoeten
quote:
BENNY!!!!! IEMAND HEEFT JE NODIG!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja ik ga nee zeggen maar het leek me wel leuk, heb nog nooit een aanzoek gehad
Ja dan wel. Maar de voeten opzich daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, dus echt niet... harige, met eeltbulten mannenvoeten
Niet te hard grappig doen, ik druppel!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, beter dan Tena Lady dragen, wat jullie allemaal doen! WHAHAH BURN!
Truste Symph!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo lekker mijn mandje in
Tot morgen
Komt nog wel, je ziet er goed uit, bent nog jong dus gewoon geduld hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja ik ga nee zeggen maar het leek me wel leuk, heb nog nooit een aanzoek gehad
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar er is niets missen met overmatig druppen uit de kut, dat gebeurt de beste!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo lekker mijn mandje in
Tot morgen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Haha oh, mij vooral niet te serieus nemenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt nog wel, je ziet er goed uit, bent nog jong dus gewoon geduld hebben
Sorry ik ben nu eenmaal serieus ingesteld meestalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Haha oh, mij vooral niet te serieus nemen
Trouwen is sowieso niets voor mij
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer zo goed.
Hmm.. ik weet niet hoor... vind een penis eigenlijk best mooi..(behalve dan harige stompjes...)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dan wel. Maar de voeten opzich daar is niks mis mee.
quote:Lieve Avey,
Ik ken je nu al een paar posts, maar in die tijd heb ik je beter leren kennen dan vele andere dingen waar ik kennis mee heb mogen maken. Daarom wil ik je vragen lieve Avey... wil je met me trouwen?
Ligt waarschijnlijk aan mij. Ik heb het ook niet echt op vrouwen borsten to be honest.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet niet hoor... vind een penis eigenlijk best mooi..(behalve dan harige stompjes...)
Mwa, Soms wel mooi maar meestal niet eig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet niet hoor... vind een penis eigenlijk best mooi..(behalve dan harige stompjes...)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen ik zie hem altijd It;s not unusual doen met zijn armpjesquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Wel heel origineel, dat moet ik je nageven
quote:Voordat je reageert
Lieve Avey,
Ik ken je nu al een paar posts, maar in die tijd heb ik je beter leren kennen dan vele andere dingen waar ik kennis mee heb mogen maken. Daarom wil ik je vragen lieve Avey... wil je met me trouwen?
Maar ik moet je helaas afwijzen... mijn hart is al vergevenquote:
wel op man-boobs?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan mij. Ik heb het ook niet echt op vrouwen borsten to be honest.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar ik moet je helaas afwijzen... mijn hart is al vergeven
quote:Voordat je reageert
Lieve Avey,
Lieve Avey,
Ik wil je waarschuwen voor de charmes van deze vent. Hij heeft vele vrouwen verslonden en ik zou het zonde vinden als jij daar 1 van werd.
Groetjes, de exvrouw.
"Deze blauwe gaat hard."quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Benny misbruikt zijn positie om chickes te hosselen, thats my boy.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw...
Als hij/zij maar lief voor je is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |