Maak jij dan weer van die lange dingen met 4575 foto'squote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Toffe OPKom maar op met die foto's.
Nee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:30 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Maak jij dan weer van die lange dingen met 4575 foto's
Was ik ook niet bang voor, hoor. Die ''grap'' ken ik inmiddels wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:57 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]Ik zal geen opmerkingen maken als: 'Ginger!'
Jij kijkt helemaal niet boos.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:37 schreef Xantalien het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje boos kijkend, maar ach.
Hihi.quote:
waar is je bovenlip gebleven eiglijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:37 schreef Xantalien het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje boos kijkend, maar ach.
In een ver verleden kwijt geraakt tijdens het pluisjes ongeluk. Vreselijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
Laatste foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu niet gaan zeiken over die foto's dat doe je maar via PM, of via de PUB SC.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die onderste fototrek je broek eens op man, dat lijkt ook nergens naar zo.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Aapvis het volgende:
ik sta niet in voor de gevolgen van weggesmolten ogen ( of gebroken beeldschermen ) het is maar dat je het weet
[ afbeelding ]
![]()
waar is je bierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:03 schreef kanovinnie het volgende:
In de 92ste minuut tegen uruguay. We dachten al gewonnen te hebben.
[ afbeelding ]
In mijn maag. Ik upload later nog wel een foto met bier als je dat graag wiltquote:
Muwhaha, ik heb nu diezelfde Sennheiser op mijn hoofd, maar er is volgens mij wat misquote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef Dennisweb het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gisteren op locatie met de lokale omroep alhier
Je kijkt alsof je iets van plan bent.quote:
mijn grijns is kutquote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Je kijkt alsof je iets van plan bent.
Waarschijnlijk een bagger post plaatsenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Je kijkt alsof je iets van plan bent.
BITCH!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een bagger post plaatsen![]()
Geintje aap
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef Aapvis het volgende:
en dan zeg je tegen mij dat ik net kijk alsof ik iets van plan ben
jajajajajajaja zal welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Dat is ook zo.Ik ben heul niks van plan.
Geloof me nou.quote:
nou nou, sjieeek hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:36 schreef Japsnars het volgende:
Voor het eerst (en laatst?) hier ook maar eens een foto plaatsen
[ afbeelding ]
Jij duimt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:30 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker buitenslapen op vakantie!
Die blik van jouw hond maakt mijn dagquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Bankhangen,tv kijken, met een stroopwafel.
En de hond kijkt jaloers naar mijn hand.
Gast waar is je bierquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:30 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker buitenslapen op vakantie!
Ik slaap ook altijd met m'n ogen open inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:47 schreef FrehFreh het volgende:
Zo hé, jij maakt gewoon foto's van jezelf in je slaap!
Ja is dat niet normaal dan????quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik slaap ook altijd met m'n ogen open inderdaad.
Leuke foto Neur
Ja!quote:
Sta je nou op haar voet?, of lijkt dat zo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:22 schreef HeteBliksem het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft altijd zo'n goed gevoel. Het helpen van je medemens.
Maat 46.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Sta je nou op haar voet?, of lijkt dat zo?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja is dat niet normaal dan????
Danku.
[..]
Ja!
Wow! 46,quote:
Oh echt? Dan kom ik goed weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wow! 46,daar betaal je wegenbelasting voor, moet haast wel
Ontopic, wel een leuk stel zo
Hier ga ik spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wow! 46,daar betaal je wegenbelasting voor, moet haast wel
Ontopic, wel een leuk stel zo
Jouw gezicht lijkt erg symmetrisch, of ligt dat aan mij?quote:
Is dat niet bij de meeste mensen zo danquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Jouw gezicht lijkt erg symmetrisch, of ligt dat aan mij?No offence, 't is een soort-van-raar-maar-waar-compliment. Me likez
Neh. Maak je gezicht maar eens symmetrisch, dat ziet er niet uit meestalquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:37 schreef Thas het volgende:
[..]
Is dat niet bij de meeste mensen zo dan?
Wat een fotoquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:28 schreef centenbakkie het volgende:
Nederland Brazillie in Utrecht![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rawrquote:
zit je zussie ook op fok?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:10 schreef HeteBliksem het volgende:
[..]
Hier ga ik spijt van krijgen.![]()
Ze is mijn zusje haha.
En maat 46 staat niet echt goed in verhouding als je maar ~1.85 bent.
Dan staan mensen meestal beter op de fotoquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:04 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je hoofd staat scheef.
Maar tof omdat Xantalien.
Iedereen weer heerlijk aardig lees ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Pencile het volgende:
[ afbeelding ]
gister, me laatste dagje turkije.
Hehe, thank you.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Iedereen weer heerlijk aardig lees ik.Overigens wel cute samen.
Stijve nek van het achter de laptop hangen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:04 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je hoofd staat scheef.
Maar tof omdat Xantalien.
Ik ben lelijk als ik gewoon kijk. Dôh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan staan mensen meestal beter op de foto
Maar leuke foto
Oh, het was je al gelukt! Heb je geen spontanere foto?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef MelissaMurderr het volgende:
Gaan we foto's van onszelf erop zetten ? xd
OKEE IK OOK:\
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
hahahaha ja dankje xdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, het was je al gelukt! Heb je geen spontanere foto?![]()
Goed of slecht? xdquote:
GRACIAS.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh my gosh jouw ogen zijn prachtig.
Positief, zeker.quote:
... Ben ik een Ridder Tommie fan ? xdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef VASND het volgende:
Maar je bent dus een Ridder Tommie fan zie ik.
Doe eens een foto van je hele hoofd, nu is het een beetje rare verhoudingen zo.
hahaha nee mijn vriendin vind Ridder Tommie gewoon helemaal geweldig xdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:03 schreef VASND het volgende:
Volgens je fan-hyve wel.
Maar nee, niet lelijk hoor
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:42 schreef MelissaMurderr het volgende:
haha lol iedereen gelijk stil
Je hebt echt hele mooie ogenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef MelissaMurderr het volgende:
[..]
hahahaha ja dankje xd
Ik heb er nog steeds moeite mee elke keer >_<
Hmm ff kijken ...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb je ook een grote foto van jezelf?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:59 schreef MelissaMurderr het volgende:
Foto van mijn hele hoofd?
[ link | afbeelding ]
of..
[ link | afbeelding ]
Zijn niet mijn beste foto's btw xd
ik wou dat ik dat kon o_Oquote:
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen, zo springen en dan een foto van jezelf maken, jij moet wel heel snel zijnquote:
Dat is niet zo moeilijk, ik had meer moeite met je naam op te graven uit mn hoofdquote:
Zo. Mooie ogen.quote:
Leuke vriendin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef HeteBliksem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was vorige week in Amsterdam op m'n 18e verjaardag.
Of je quote even oude posts met een oude grap als reactie.quote:
Oude posts? Mijn eerste bezoek aan dit topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of je quote even oude posts met een oude grap als reactie.
Schattigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:31 schreef Klipnap het volgende:
Nouja, ik waag het er ook maar op..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze heet Nina?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Schattig
En je komt uit Harderwijk?
Kutbartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En ze heet Nina?En ze doet VWO?
En ze houdt van TV, games, films en boeken?
Die 4equote:
Mooie ogen hey!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef MelissaMurderr het volgende:
[..]
hahahaha ja dankje xd
Ik heb er nog steeds moeite mee elke keer >_<
Hmm ff kijken ...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ook aan 't doen alsof je heel pro kan mixen, of gewoon voor de show?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:51 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
'' Mag je wel weg laten. Hallo daar!
Zelf ook nog ff een foto:
[ link | afbeelding ]
Morgen nieuwe foto maken, als ik het niet vergeet ;D
Iedereen caret je gast, waar ging het mis?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:51 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
'' Mag je wel weg laten. Hallo daar!
Zelf ook nog ff een foto:
[ link | afbeelding ]
Morgen nieuwe foto maken, als ik het niet vergeet ;D
Ach de foto wordt er vast niet beter vanquote:
Ook in Londen, in Prospect of Whitbyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:31 schreef Klipnap het volgende:
Nouja, ik waag het er ook maar op..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* GekruldeMondhoek is ook op de Londen-tour:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ook in Londen, in Prospect of Whitby
[ afbeelding ]
Mooie oogjesquote:
Nee. Ik ben radiotechnicus. Ik had slecht zicht op de laptop, en op dat moment werd er net een doelpunt gescoord, waardoor ik dus wel even moest luisterenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:28 schreef Stekkerblok het volgende:
[..]
Ook aan 't doen alsof je heel pro kan mixen, of gewoon voor de show?
Waar ging wat mis?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iedereen caret je gast, waar ging het mis?
Wauwwwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:42 schreef xjoyce het volgende:
Als we dan toch allemaal london foto's aan het posten zijn.
(ben wel weer blond nu)
[ afbeelding ]
Dat niemand bij de DJ staat, jwtttquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:50 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Nee. Ik ben radiotechnicus. Ik had slecht zicht op de laptop, en op dat moment werd er net een doelpunt gescoord, waardoor ik dus wel even moest luisteren
[..]
Waar ging wat mis?
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:49 schreef Berend010 het volgende:
[ afbeelding ]@Diploma uitreiking
[ afbeelding ]@links, @Renesse
Welkom!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef Tanjaa het volgende:
Hoi!ik kom hier nooit
[ afbeelding ]
Londen sowieso.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
over Londen gesproken ik ga dit jaar met school op reis, dus de vraag is of ik nou Londen moet gaan of Berlijn ?
Leuke fotoquote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef Tanjaa het volgende:
Hoi!ik kom hier nooit
[ afbeelding ]
NEE! Berlijn, dude! Londen heeft leuke musea maar is echt een achterlijk saaie stad verder.quote:
nah, die reflecteert meer omdat die wit is.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is net of die peuk erbij gephotoshopt is.
[..]
NEE! Berlijn, dude! Londen heeft leuke musea maar is echt een achterlijk saaie stad verder.
gelukkig troll anders was het wel bizar geweest.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:16 schreef SnowPetrol het volgende:
mooie fotos hier.ik zal kijken in de archieven.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:15 schreef Xantalien het volgende:
[ afbeelding ]
Er nog niet achter zijnde of ik hem leuk vind.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef Pencile het volgende:
[..]
gelukkig troll anders was het wel bizar geweest.
Ik vind het iig een leuke foto xantalien.
Dankje.quote:
Ik zit er niet mee dat hij op een meisje lijkt hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik ging er bij dat gedrag vanuit dat het een meisje wasMijn excuses
heb je ook een foto met priy?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee dat hij op een meisje lijkt hoor.
En om maar even OT te blijven:
[ afbeelding ]
(@ New York)
Waarom die scheenbeschermers?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee dat hij op een meisje lijkt hoor.
En om maar even OT te blijven:
[ afbeelding ]
(@ New York)
Mijn verklarende reactie is spijtig genoeg gewistquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Waarom die scheenbeschermers?
wat ben jij aantrekkelijk.quote:Op maandag 20 september 2010 13:34 schreef nexusje het volgende:
Vrijdag en vanmorgen op het GLR tijdens lessen fotografie en Illustrator:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo Steven (links)quote:Op maandag 20 september 2010 13:34 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat hebben eerstejaars toch altijd met Photoboothquote:Op maandag 20 september 2010 13:34 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie Brilquote:
Die van jouw is groter.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:51 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Mooie Bril
Ik heb zelf ook zo'n bril, ff zoeken.
Taadaa![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij stond er nog gewoon een userfoto en heb je die ook verwijderd maar goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef RenRen- het volgende:
Klaar met het offtopic geblaat heren. En eventueel dames.
Die heeft de user zelf verwijderdquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Volgens mij stond er nog gewoon een userfoto en heb je die ook verwijderd maar goed
En nee, dan heb ik het niet over dat meisje.
Hij's wel leuk met dat licht ook zoquote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
net als Xantalien ben ik er nog niet achter of ik hem leuk vind
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef Sok. het volgende:
Als je m niet leuk zou vinden zou je m ook niet posten![]()
Vissen naar complimentjes
just youquote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Ik wist niet zo goed wat ik ervan moest vinden, dus postte ik hem hier voor meningen.
Blijkbaar positief.
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]

Je moet je schouders rechttrekken gast, misschien mbv cesar therapie. Je staat kromgebogen naar voren wat je schouders niet goeddoet.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef DroefSnor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En? Nog lekkere chicks die mij willen?
quote:
Die onderste foto lijkt wel op dezequote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef DroefSnor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Wat een woeschte baard Bart!
quote:JA MAN! Enorme viking dat ik ben.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef DroefSnor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |