NEE! Berlijn, dude! Londen heeft leuke musea maar is echt een achterlijk saaie stad verder.quote:
nah, die reflecteert meer omdat die wit is.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is net of die peuk erbij gephotoshopt is.
[..]
NEE! Berlijn, dude! Londen heeft leuke musea maar is echt een achterlijk saaie stad verder.
gelukkig troll anders was het wel bizar geweest.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:16 schreef SnowPetrol het volgende:
mooie fotos hier.ik zal kijken in de archieven.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:15 schreef Xantalien het volgende:
[ afbeelding ]
Er nog niet achter zijnde of ik hem leuk vind.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef Pencile het volgende:
[..]
gelukkig troll anders was het wel bizar geweest.
Ik vind het iig een leuke foto xantalien.
Dankje.quote:
Ik zit er niet mee dat hij op een meisje lijkt hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik ging er bij dat gedrag vanuit dat het een meisje wasMijn excuses
heb je ook een foto met priy?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee dat hij op een meisje lijkt hoor.
En om maar even OT te blijven:
[ afbeelding ]
(@ New York)
Waarom die scheenbeschermers?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee dat hij op een meisje lijkt hoor.
En om maar even OT te blijven:
[ afbeelding ]
(@ New York)
Mijn verklarende reactie is spijtig genoeg gewistquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Waarom die scheenbeschermers?
wat ben jij aantrekkelijk.quote:Op maandag 20 september 2010 13:34 schreef nexusje het volgende:
Vrijdag en vanmorgen op het GLR tijdens lessen fotografie en Illustrator:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo Steven (links)quote:Op maandag 20 september 2010 13:34 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat hebben eerstejaars toch altijd met Photoboothquote:Op maandag 20 september 2010 13:34 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie Brilquote:
Die van jouw is groter.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:51 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Mooie Bril
Ik heb zelf ook zo'n bril, ff zoeken.
Taadaa![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij stond er nog gewoon een userfoto en heb je die ook verwijderd maar goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef RenRen- het volgende:
Klaar met het offtopic geblaat heren. En eventueel dames.
Die heeft de user zelf verwijderdquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Volgens mij stond er nog gewoon een userfoto en heb je die ook verwijderd maar goed
En nee, dan heb ik het niet over dat meisje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |