Ik las topicaap, en dat betekent feitelijk hetzelfdequote:Op donderdag 9 december 2010 12:10 schreef Copycat het volgende:
Erg irritante topickaap:
Ik kom maar niet van mijn woede af.
ja hihi haha ...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik las topicaap, en dat betekent feitelijk hetzelfde.
zekersquote:Op zondag 12 december 2010 14:55 schreef FOKkû het volgende:
Mag ik dan een tweede deel openen? Natuurlijk met de duidelijke vermelding dat SC ten strengste verboden is?
Ja, voor veel singles komt die eenzame Kerst eraan, dus ze kunnen er ook niks aan doen.
Is goed!quote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heb er de bezem ff door heen gehaald.
Maak maar ff een TR als het weer begint.
En jij straks van FOK!quote:Op zondag 12 december 2010 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
Er zijn allemaal posts weg uit dit topic...
Hebben FOK!-ers weleens met elkaar gedatet? - Deel 2
ik moest meteen aan spinvisteksten denken, dus vandaarquote:
ik snap je gedachtengang ja, ik kan je post wel opleuken met een linkje naar de tekstquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik moest meteen aan spinvisteksten denken, dus vandaar. net zoals jij in een ander topique aan inception moest denken.
Dat zou aardig van je zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:06 schreef Re het volgende:
[..]
ik snap je gedachtengang ja, ik kan je post wel opleuken met een linkje naar de tekst
Dank uquote:ik wel... en nu?
Was dubbelquote:
Oké, ik hoop dat het deze keer goed gaat.quote:Op donderdag 16 december 2010 07:58 schreef Re het volgende:
nah, dat sommige users het niet snappen is geen reden om een topic te sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |