Nog triester, daarom doe ik het nooit meer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:06 schreef Boudibou het volgende:
Mensen die internetdaten, zijn volgens jou triest.
Tot welke groep behoren de mensen die willen internetdaten, maar keihard worden afgewezen en falen?
Die wilde ik ook posten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Die wilde ik ook posten.
Maar TS is waarschijnlijk een ouwe lul die niet begrijpt dat je elkaar overal tegen kunt komen en dus ook op internet.
Ik blijf het mooi vindenquote:Op dinsdag 7 december 2010 06:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Om de zoveel maanden staat er weer een nieuwe user op die deze vraag stelt en heel verbaasd reageert op het antwoord.
What will they think of next!quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Om de zoveel maanden staat er weer een nieuwe user op die deze vraag stelt en heel verbaasd reageert op het antwoord.
Je hebt het dan over Fok tijdens je date of wat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:58 schreef CecilBDemented het volgende:
wel een keer gedate met iemand van fok, maar kwam ik tijdens de date pas achter.
en ze was geen actieve fokker. weet de nickname niet eens meer!!
gadverdamme... veel sletjes hierzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:10 schreef Isthisit het volgende:
fok is een konijnenhok waarin de 1% vrouwen die er zijn alle mannen afwerken, kijk maar naar het geposte schema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |