Nog triester, daarom doe ik het nooit meer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:06 schreef Boudibou het volgende:
Mensen die internetdaten, zijn volgens jou triest.
Tot welke groep behoren de mensen die willen internetdaten, maar keihard worden afgewezen en falen?
Die wilde ik ook posten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Die wilde ik ook posten.
Maar TS is waarschijnlijk een ouwe lul die niet begrijpt dat je elkaar overal tegen kunt komen en dus ook op internet.
Ik blijf het mooi vindenquote:Op dinsdag 7 december 2010 06:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Om de zoveel maanden staat er weer een nieuwe user op die deze vraag stelt en heel verbaasd reageert op het antwoord.
What will they think of next!quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Om de zoveel maanden staat er weer een nieuwe user op die deze vraag stelt en heel verbaasd reageert op het antwoord.
Je hebt het dan over Fok tijdens je date of wat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:58 schreef CecilBDemented het volgende:
wel een keer gedate met iemand van fok, maar kwam ik tijdens de date pas achter.
en ze was geen actieve fokker. weet de nickname niet eens meer!!
gadverdamme... veel sletjes hierzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:10 schreef Isthisit het volgende:
fok is een konijnenhok waarin de 1% vrouwen die er zijn alle mannen afwerken, kijk maar naar het geposte schema
ik vind jullie kk schattig samen... past perfectquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Jups, met Detroit, nav een berichtje in mijn fotoboek
Wonen alweer ruim een jaar samen
Waarom die kk?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
ik vind jullie kk schattig samen... past perfect
Ja, maar jij bent maffia.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef Raven_NL het volgende:
Ik heb nog nooit met een FOKster gedate .. maar wel ooit een meisje gevonden via de chat van Ilse, was best geinig
Het spijt me trouwens dat ik je heb teleurgesteld, ondanks je hulp laatst.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef Friek_ het volgende:
Jazeker, al is er uit die dates niet zoveel voortgekomen.
Volgende keer niet zo stoer doen op de internet. Ze had je al je MSN gegeven, dus toen moest je je slimme intelligente kant laten zien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Het spijt me trouwens dat ik je heb teleurgesteld, ondanks je hulp laatst.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 05:48 schreef vosss het volgende:
Jep en ik woon inmiddels samen met Brennie XcUZ_Me
Tegenkomen op internet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Die wilde ik ook posten.
Maar TS is waarschijnlijk een ouwe lul die niet begrijpt dat je elkaar overal tegen kunt komen en dus ook op internet.
Een lesbische vrouw kan daar wel een leuke van maken in een contactadver ofzo..quote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef Cassandra87 het volgende:
potje dekseltje?
Maar het past wel
Nee, ik heb het niet letterlijk op die manier gevraagd.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Volgende keer niet zo stoer doen op de internet. Ze had je al je MSN gegeven, dus toen moest je je slimme intelligente kant laten zien.![]()
Niet meteen beginnen met "Ewa dushi, fawaka met die date".
Oh en ik heb ook wel eens afgesproken.
Ik kom FOK!ers in het echte leven tegen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Die wilde ik ook posten.
Zal even helpen kicken opdat de leuke FOK!ker de hint begrijpt.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:30 schreef Ernemmertje het volgende:
Maar ach, ik heb contact met een leuke fokker, wie weet komt er binnenkort een leuke dateEen echte date dus
Ze herkennen je?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:32 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik kom FOK!ers in het echte leven tegen.
ja!!quote:Op donderdag 9 december 2010 02:23 schreef Xeanor het volgende:
Ben ik de enige die al die wannabe fobo-hosselaars volledig kansloos vind?
die heb ik altijd bij mequote:Op donderdag 9 december 2010 03:18 schreef tong80 het volgende:
Toen ik shmoopy voor het eerst van de trein haalde had ik een Chuppa Chup lollie bij me ter herkenning.
Ben ik nou de enige pervert die bij dit soort posts altijd even in het fotoboek moet kijken? Maar ik moet zeggen, deze keer viel het niet tegenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:30 schreef Ernemmertje het volgende:
Pff ik heb een neukertje gehad (wat ik eigenlijk niet wilde). Van een 'date' is dus niet te spreken helaas. Maar ach, ik heb contact met een leuke fokker, wie weet komt er binnenkort een leuke dateEen echte date dus
Naderhand verslagje in dit topic?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb morgen een heuse FOK!-date, jaja.
Date van me, als je dit leest, dan weet je genoeg he. Lekkerding van me.![]()
Oh? Waarom merk ik daar niets van?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:32 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik kom FOK!ers in het echte leven tegen.
Daar zal ik nog eens over nadenken.quote:
Ga maar tijdens de date samen met je schatje aan de OP werken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daar zal ik nog eens over nadenken.
Zeker, ik zal een dagboek meenemen om alles in op te schrijven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:23 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ga maar tijdens de date samen met je schatje aan de OP werken.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:23 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ga maar tijdens de date samen met je schatje aan de OP werken.
SG?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
Tong80?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
Schenkstroop!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
dat het zo isquote:
Kansloos wat nou kansloosquote:Op donderdag 9 december 2010 02:23 schreef Xeanor het volgende:
Ben ik de enige die al die wannabe fobo-hosselaars volledig kansloos vind?
Really?quote:Op dinsdag 7 december 2010 05:48 schreef vosss het volgende:
Jep en ik woon inmiddels samen met Brennie
Misschien omdat ik nog nooit in Groningen ben geweestquote:
We wachten op je evaluatie!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zeker, ik zal een dagboek meenemen om alles in op te schrijven.
vast welquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:41 schreef Bombshell het volgende:
Zijn hier nog stoute vrouwtjes die willen daten?
Sorry, maar dit is niet het Eeuwig vrijgezel-topic.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:41 schreef Bombshell het volgende:
Zijn hier nog stoute vrouwtjes die willen daten?
Ojaa zie het nu zag skippy ook vandaar..quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:49 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is niet het Eeuwig vrijgezel-topic.
Een van ons opent 'm wel over een paar dagen, als de mods het een beetje vergeten zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:20 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ojaa zie het nu zag skippy ook vandaar..![]()
Ongelofelijk dat ze dat rovershol hebben kunnen sluiten
Idd wij vrijgezelle laat ons niet zomaar verbanneng!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:22 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Een van ons opent 'm wel over een paar dagen, als de mods het een beetje vergeten zijn.Maar nu even ontopic, anders gaat deze ook dicht.
Oeh dan help ik wel weer mee met baggerenquote:Op zondag 12 december 2010 00:47 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Idd wij vrijgezelle laat ons niet zomaar verbanneng!!
er is al een singlestopic hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 00:54 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Oeh dan help ik wel weer mee met baggeren![]()
On-topic: 1 keertje afgesproken met een fokker.
* dawgie sleurt sharonmeisje mee naar topicquote:Op zondag 12 december 2010 01:13 schreef love_sharon het volgende:
Als jij mij introduceert ben ik erbij
* Sharon heeft geen idee hoe je die rode letters krijgt maar wacht op intro en dan laat ze zich meeslepenquote:Op zondag 12 december 2010 01:15 schreef dawg het volgende:
[..]
* dawgie sleurt sharonmeisje mee naar topic
* Waaghals geeft trap naquote:Op zondag 12 december 2010 01:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
* Sharon heeft geen idee hoe je die rode letters krijgt maar wacht op intro en dan laat ze zich meeslepen
maar dat zijn wij wel gewendquote:Op zondag 12 december 2010 01:18 schreef Bombshell het volgende:
want wij zijn niet goed genoeg ofzeau?
ik wil het je wel lerenquote:Op zondag 12 december 2010 01:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
* Sharon heeft geen idee hoe je die rode letters krijgt maar wacht op intro en dan laat ze zich meeslepen
een ekte player in ons middenquote:Op zondag 12 december 2010 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil het je wel leren
en kijk eens, mooie intro voor jou.
die komt nooit meer terug, ze heeft promotie gemaaktquote:Op zondag 12 december 2010 01:30 schreef Bombshell het volgende:
[..]
idd het is ons lot![]()
die gast heeft haar afgepakt
dit wordt weer huilen in bedquote:Op zondag 12 december 2010 01:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
die komt nooit meer terug, ze heeft promotie gemaakt
Wanneer is je date dan?quote:Op zondag 12 december 2010 04:21 schreef FOKkû het volgende:
NIET WEER EEN TOPIC VERBAGGEREN HÈ! ONTOPIC WEER!![]()
![]()
Je wil van alles weten. Joh, ga met hem of haar uit man.quote:
Ehm, nee?quote:Op zondag 12 december 2010 04:28 schreef Natzeuken het volgende:
[..]
Ging jij niet met die caprice, of hoe heet ze..
Ja, ervaringen ja, maar ik ga met niemand uit, althans, zo ziet het ernaar uit.quote:Op zondag 12 december 2010 04:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Je wil van alles weten. Joh, ga met hem of haar uit man.
Wat heb je nu aan het gelul van een ander.
Wat heb je nu aan toekijken? Er zitten zat leuke meiden op FOK! Gewoon mee uit vragen of ga naar e.o.a. meet.quote:Op zondag 12 december 2010 04:31 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ehm, nee?
[..]
Ja, ervaringen ja, maar ik ga met niemand uit, althans, zo ziet het ernaar uit.Was gewoon nieuwsgierig, vandaar dit topic.
Ze zijn te duur voor hem.quote:Op zondag 12 december 2010 04:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat heb je nu aan toekijken? Er zitten zat leuke meiden op FOK! Gewoon mee uit vragen of ga naar e.o.a. meet.
I did?quote:
Lees de OP nog eens.quote:Op zondag 12 december 2010 04:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat heb je nu aan toekijken? Er zitten zat leuke meiden op FOK! Gewoon mee uit vragen of ga naar e.o.a. meet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2010 04:35 schreef FOKkû het volgende:
[..]
I did?
[..]
Lees de OP nog eens.Als je me zo snel alweer vergeet laat dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
On-topic herhaling: 1x
quote:Op zondag 12 december 2010 02:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vindt jij het tof dat degene die je ontmaagd heeft nu samenwoont met een andere fokster??
Jij hebt geen fotoquote:Op zondag 12 december 2010 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is een hele lijst van gemaakt.
Zal vast al gezegd zijn, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |