Ze herkennen je?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:32 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik kom FOK!ers in het echte leven tegen.
ja!!quote:Op donderdag 9 december 2010 02:23 schreef Xeanor het volgende:
Ben ik de enige die al die wannabe fobo-hosselaars volledig kansloos vind?
die heb ik altijd bij mequote:Op donderdag 9 december 2010 03:18 schreef tong80 het volgende:
Toen ik shmoopy voor het eerst van de trein haalde had ik een Chuppa Chup lollie bij me ter herkenning.
Ben ik nou de enige pervert die bij dit soort posts altijd even in het fotoboek moet kijken? Maar ik moet zeggen, deze keer viel het niet tegenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:30 schreef Ernemmertje het volgende:
Pff ik heb een neukertje gehad (wat ik eigenlijk niet wilde). Van een 'date' is dus niet te spreken helaas. Maar ach, ik heb contact met een leuke fokker, wie weet komt er binnenkort een leuke dateEen echte date dus
Naderhand verslagje in dit topic?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb morgen een heuse FOK!-date, jaja.
Date van me, als je dit leest, dan weet je genoeg he. Lekkerding van me.![]()
Oh? Waarom merk ik daar niets van?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:32 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik kom FOK!ers in het echte leven tegen.
Daar zal ik nog eens over nadenken.quote:
Ga maar tijdens de date samen met je schatje aan de OP werken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daar zal ik nog eens over nadenken.
Zeker, ik zal een dagboek meenemen om alles in op te schrijven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:23 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ga maar tijdens de date samen met je schatje aan de OP werken.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:23 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ga maar tijdens de date samen met je schatje aan de OP werken.
SG?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
Tong80?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
Schenkstroop!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
dat het zo isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |