Nog triester, daarom doe ik het nooit meer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:06 schreef Boudibou het volgende:
Mensen die internetdaten, zijn volgens jou triest.
Tot welke groep behoren de mensen die willen internetdaten, maar keihard worden afgewezen en falen?
Die wilde ik ook posten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Die wilde ik ook posten.
Maar TS is waarschijnlijk een ouwe lul die niet begrijpt dat je elkaar overal tegen kunt komen en dus ook op internet.
Ik blijf het mooi vindenquote:Op dinsdag 7 december 2010 06:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Om de zoveel maanden staat er weer een nieuwe user op die deze vraag stelt en heel verbaasd reageert op het antwoord.
What will they think of next!quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Om de zoveel maanden staat er weer een nieuwe user op die deze vraag stelt en heel verbaasd reageert op het antwoord.
Je hebt het dan over Fok tijdens je date of wat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:58 schreef CecilBDemented het volgende:
wel een keer gedate met iemand van fok, maar kwam ik tijdens de date pas achter.
en ze was geen actieve fokker. weet de nickname niet eens meer!!
gadverdamme... veel sletjes hierzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:10 schreef Isthisit het volgende:
fok is een konijnenhok waarin de 1% vrouwen die er zijn alle mannen afwerken, kijk maar naar het geposte schema
ik vind jullie kk schattig samen... past perfectquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Jups, met Detroit, nav een berichtje in mijn fotoboek
Wonen alweer ruim een jaar samen
Waarom die kk?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
ik vind jullie kk schattig samen... past perfect
Ja, maar jij bent maffia.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef Raven_NL het volgende:
Ik heb nog nooit met een FOKster gedate .. maar wel ooit een meisje gevonden via de chat van Ilse, was best geinig
Het spijt me trouwens dat ik je heb teleurgesteld, ondanks je hulp laatst.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef Friek_ het volgende:
Jazeker, al is er uit die dates niet zoveel voortgekomen.
Volgende keer niet zo stoer doen op de internet. Ze had je al je MSN gegeven, dus toen moest je je slimme intelligente kant laten zien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Het spijt me trouwens dat ik je heb teleurgesteld, ondanks je hulp laatst.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 05:48 schreef vosss het volgende:
Jep en ik woon inmiddels samen met Brennie XcUZ_Me
Tegenkomen op internet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Die wilde ik ook posten.
Maar TS is waarschijnlijk een ouwe lul die niet begrijpt dat je elkaar overal tegen kunt komen en dus ook op internet.
Een lesbische vrouw kan daar wel een leuke van maken in een contactadver ofzo..quote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef Cassandra87 het volgende:
potje dekseltje?
Maar het past wel
Nee, ik heb het niet letterlijk op die manier gevraagd.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Volgende keer niet zo stoer doen op de internet. Ze had je al je MSN gegeven, dus toen moest je je slimme intelligente kant laten zien.![]()
Niet meteen beginnen met "Ewa dushi, fawaka met die date".
Oh en ik heb ook wel eens afgesproken.
Ik kom FOK!ers in het echte leven tegen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Die wilde ik ook posten.
Zal even helpen kicken opdat de leuke FOK!ker de hint begrijpt.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:30 schreef Ernemmertje het volgende:
Maar ach, ik heb contact met een leuke fokker, wie weet komt er binnenkort een leuke dateEen echte date dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |