* dawgie sleurt sharonmeisje mee naar topicquote:Op zondag 12 december 2010 01:13 schreef love_sharon het volgende:
Als jij mij introduceert ben ik erbij
* Sharon heeft geen idee hoe je die rode letters krijgt maar wacht op intro en dan laat ze zich meeslepenquote:Op zondag 12 december 2010 01:15 schreef dawg het volgende:
[..]
* dawgie sleurt sharonmeisje mee naar topic
* Waaghals geeft trap naquote:Op zondag 12 december 2010 01:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
* Sharon heeft geen idee hoe je die rode letters krijgt maar wacht op intro en dan laat ze zich meeslepen
maar dat zijn wij wel gewendquote:Op zondag 12 december 2010 01:18 schreef Bombshell het volgende:
want wij zijn niet goed genoeg ofzeau?
ik wil het je wel lerenquote:Op zondag 12 december 2010 01:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
* Sharon heeft geen idee hoe je die rode letters krijgt maar wacht op intro en dan laat ze zich meeslepen
een ekte player in ons middenquote:Op zondag 12 december 2010 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil het je wel leren
en kijk eens, mooie intro voor jou.
die komt nooit meer terug, ze heeft promotie gemaaktquote:Op zondag 12 december 2010 01:30 schreef Bombshell het volgende:
[..]
idd het is ons lot![]()
die gast heeft haar afgepakt
dit wordt weer huilen in bedquote:Op zondag 12 december 2010 01:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
die komt nooit meer terug, ze heeft promotie gemaakt
Wanneer is je date dan?quote:Op zondag 12 december 2010 04:21 schreef FOKkû het volgende:
NIET WEER EEN TOPIC VERBAGGEREN HÈ! ONTOPIC WEER!![]()
![]()
Je wil van alles weten. Joh, ga met hem of haar uit man.quote:
Ehm, nee?quote:Op zondag 12 december 2010 04:28 schreef Natzeuken het volgende:
[..]
Ging jij niet met die caprice, of hoe heet ze..
Ja, ervaringen ja, maar ik ga met niemand uit, althans, zo ziet het ernaar uit.quote:Op zondag 12 december 2010 04:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Je wil van alles weten. Joh, ga met hem of haar uit man.
Wat heb je nu aan het gelul van een ander.
Wat heb je nu aan toekijken? Er zitten zat leuke meiden op FOK! Gewoon mee uit vragen of ga naar e.o.a. meet.quote:Op zondag 12 december 2010 04:31 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ehm, nee?
[..]
Ja, ervaringen ja, maar ik ga met niemand uit, althans, zo ziet het ernaar uit.Was gewoon nieuwsgierig, vandaar dit topic.
Ze zijn te duur voor hem.quote:Op zondag 12 december 2010 04:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat heb je nu aan toekijken? Er zitten zat leuke meiden op FOK! Gewoon mee uit vragen of ga naar e.o.a. meet.
I did?quote:
Lees de OP nog eens.quote:Op zondag 12 december 2010 04:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat heb je nu aan toekijken? Er zitten zat leuke meiden op FOK! Gewoon mee uit vragen of ga naar e.o.a. meet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2010 04:35 schreef FOKkû het volgende:
[..]
I did?
[..]
Lees de OP nog eens.Als je me zo snel alweer vergeet laat dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
On-topic herhaling: 1x
quote:Op zondag 12 december 2010 02:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vindt jij het tof dat degene die je ontmaagd heeft nu samenwoont met een andere fokster??
Jij hebt geen fotoquote:Op zondag 12 december 2010 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is een hele lijst van gemaakt.
Zal vast al gezegd zijn, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |