* dawgie sleurt sharonmeisje mee naar topicquote:Op zondag 12 december 2010 01:13 schreef love_sharon het volgende:
Als jij mij introduceert ben ik erbij
* Sharon heeft geen idee hoe je die rode letters krijgt maar wacht op intro en dan laat ze zich meeslepenquote:Op zondag 12 december 2010 01:15 schreef dawg het volgende:
[..]
* dawgie sleurt sharonmeisje mee naar topic
* Waaghals geeft trap naquote:Op zondag 12 december 2010 01:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
* Sharon heeft geen idee hoe je die rode letters krijgt maar wacht op intro en dan laat ze zich meeslepen
maar dat zijn wij wel gewendquote:Op zondag 12 december 2010 01:18 schreef Bombshell het volgende:
want wij zijn niet goed genoeg ofzeau?
ik wil het je wel lerenquote:Op zondag 12 december 2010 01:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
* Sharon heeft geen idee hoe je die rode letters krijgt maar wacht op intro en dan laat ze zich meeslepen
een ekte player in ons middenquote:Op zondag 12 december 2010 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil het je wel leren
en kijk eens, mooie intro voor jou.
die komt nooit meer terug, ze heeft promotie gemaaktquote:Op zondag 12 december 2010 01:30 schreef Bombshell het volgende:
[..]
idd het is ons lot![]()
die gast heeft haar afgepakt
dit wordt weer huilen in bedquote:Op zondag 12 december 2010 01:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
die komt nooit meer terug, ze heeft promotie gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |