Wat nou als je er eerst mee neukt en er dan achter komt dat hij op fok zit?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik neuk niet meer met fokkers, komt alleen ellende van
in die context wel maar ik zal niet snel meer met iemand die ik ken van fok het bed induiken, tis 1 grote inteelt bende en iedereen doet t met iedereenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat nou als je er eerst mee neukt en er dan achter komt dat hij op fok zit?
Ik ben een frigide kier, ik neuk helemaal niet. Bah!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
Ach, hier zitten toch geen vrouwen die willen neuken, toch of een vriend, of compleet het vertrouwen in mannen opgegeven
Frigide kierquote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een frigide kier, ik neuk helemaal niet. Bah!
Ik welquote:Op woensdag 15 december 2010 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik neuk niet meer met fokkers, komt alleen ellende van
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wel
Pas als je er NIET mee neukt, komt er ellende van
Je moet het ook niet al te zwaar opnemen hoor. Vond het alleen een beetje vreemd. Niet dat ik depressief ben geworden of zoquote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wel
Hoi. Neuken?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wel
Nou ben ik dan wel benieuwd welke fokkers jij bedmateriaal vond dan....quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wel
Ik denk niet dat ik op jouw mening daarover zit te wachtenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou ben ik dan wel benieuwd welke fokkers jij bedmateriaal vond dan....
Eens kijken of je smaak hebt....
in mijn verzekering wordt dit 100% vergoedquote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Kluts het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)edereen-vergoed.html
Dit vind ik volkomen terecht. En ik ga er ook zeker gebruik van maken tzt.
Dus mijn verzekeringspremie moet omhoog, omdat een stel verslaafden niet mans genoeg zijn om te stoppen?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Kluts het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)edereen-vergoed.html
Dit vind ik volkomen terecht. En ik ga er ook zeker gebruik van maken tzt.
Het is Fok! Dat hoef je je niet aan te trekken.quote:
Trek ik me eens een keer iets níet aan, is het ook weer niet goedquote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is Fok! Dat hoef je je niet aan te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |