je hoeft het niet te geloven, dat is mijn probleem nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Stokstaart het volgende:
Is dit serieus ? Geloof er geen reet van .
over mijn gezondheid of over hoe ik me voel? al een jaar of meer daar niet geweestquote:
Dat is stap 1quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
over mijn gezondheid of over hoe ik me voel? al een jaar of meer daar niet geweest
maar, dat zal toch weer via mijn ouders moeten, en dat heb ik liever nietquote:
Dan verzin je een ander kwaaltje en ga je alleen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar, dat zal toch weer via mijn ouders moeten, en dat heb ik liever niet
Waarom zou je het verborgen voor je ouders willen houden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dit, de huisarts heeft zwijgplicht ook naar je ouders toe dacht ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef Hyperdude het volgende:
Neuh hoor.
Je kan er zelf een afspraak maken en de huisarts hoeft niets aan je ouders te vertellen als je dat niet wilt.
Waarom niet? Als het zo slecht met je gaat als je zegt vind ik dat ze het best mogen weten. Sterker nog, waarschijnlijk willen ze je nog helpen ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm, die kwamen er een halfjaar geleden achter dat ik mijn hele arm open had gehaald, reageerden nogal hysteries(spelling boeit me ff niet) dus dat wil ik niet nog een keer meemakenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom zou je het verborgen voor je ouders willen houden?
Ja, maar is dat wat je wilt? Tegen je ouders liegen/dingen niet vertellen maakt het ook alleen maar erger. Zeker als je een psych gaat zien; je kunt toch niet elke week weer wat anders verzinnen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit, de huisarts heeft zwijgplicht ook naar je ouders toe dacht ik.
niet totale, als men het "te erg" vind gaat er een brief naar huisquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit, de huisarts heeft zwijgplicht ook naar je ouders toe dacht ik.
Omdat je hier zegt dat je pas 15 bent en in een ander topic opeens 16 bent .quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je hoeft het niet te geloven, dat is mijn probleem niet
ik wil het best vertellen, maar de laatste tijd gaat het niet zo goed tussen ons, ze trekken bijna alles wat ik zeg in twijfel, en ze overreacten nogal watquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:31 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ja, maar is dat wat je wilt? Tegen je ouders liegen/dingen niet vertellen maakt het ook alleen maar erger. Zeker als je een psych gaat zien; je kunt toch niet elke week weer wat anders verzinnen?
Je ouders reageerden bezorgd. Zo zijn ouders nou eenmaal. Hoe gek het ook klinkt, dat is manier om te laten zien dat ze van je houden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm, die kwamen er een halfjaar geleden achter dat ik mijn hele arm open had gehaald, reageerden nogal hysteries(spelling boeit me ff niet) dus dat wil ik niet nog een keer meemaken
Als jij liegt over het snijden in je arm en over hoe jij je voelt ( om hun niet ongerust te maken) en zij denken dat het toch niet goed met je gaat, dan kun je je voorstellen dat ze daar niet blij mee zijn..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wil het best vertellen, maar de laatste tijd gaat het niet zo goed tussen ons, ze trekken bijna alles wat ik zeg in twijfel, en ze overreacten nogal wat
ook over nagedacht, maar, ik vertrouw die mensen niet zo, weet niet waarom, slecht gevoel gewoon, daarom ga ik Onderandere ook nog niet naar de psycholoogquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef Peter het volgende:
Je ouders werden zo hysterisch omdat ze bang zijn dat je jezelf wat aan doet en van je houden. Hoe bot het er bij hun ook uit kan komen.
Als je niet naar de huisarts kan, ga op school naar de vertrouwenspersoon, de schoolarts, decaan, schoolpsycholoog of praat met je mentor.
hmm,. ze controleren mijn armen nog steeds elke dag,quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Als jij liegt over het snijden in je arm en over hoe jij je voelt ( om hun niet ongerust te maken) en zij denken dat het toch niet goed met je gaat, dan kun je je voorstellen dat ze daar niet blij mee zijn..
De eerste stap is toch iemand in vertrouwen nemen die je kan helpen uit de put te komen. Wij zijn lekker anoniem, dan kun je vanalles uitstellen..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ook over nagedacht, maar, ik vertrouw die mensen niet zo, weet niet waarom, slecht gevoel gewoon, daarom ga ik Onderandere ook nog niet naar de psycholoog
ja, maar ze zien me al aankomen zech, weer zo'n kut koter met "problemen" hallelujahquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef Peter het volgende:
[..]
De eerste stap is toch iemand in vertrouwen nemen die je kan helpen uit de put te komen. Wij zijn lekker anoniem, dan kun je vanalles uitstellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |