ja, dat vriendinnetje gedoe is dus van de baan, oorzaak gevolg gedoequote:Op zondag 19 september 2010 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
Heel veel aan je pielemuis zitten en wellicht nog beter: je piel in een geil sletje stoppen. Veel en vaak totdat 'ie rauw is. Dan gaat het vanzelf een tijdje over.
Dan hang je hem in een 16-jarige jongen die dezelfde gevoelsn heeft als jij.quote:Op zondag 19 september 2010 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, dat vriendinnetje gedoe is dus van de baan, oorzaak gevolg gedoe
En dat advies heb je zelf in de wind geslagen of lukte het toen ook niet?quote:Op zondag 19 september 2010 20:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik hoorde dat dit forum verlaten wel hielp...
probeer het eens?
hoe kan ik dat verplaatsen?, newbie op fokquote:Op zondag 19 september 2010 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, dit topic kan beter in PUB
newbie op wel meer vlakken geloof ikquote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe kan ik dat verplaatsen?, newbie op fok
hoe raad je hetquote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
newbie op wel meer vlakken geloof ik
Dat kun je niet.
Weinig niet maar een 16jarige hormonenbom moet het best wel 6x per dag kunnenquote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
3keertjes per dag is nou niet bepaalt weinig ? of zit ik fout
lekker,moet ik dus ook gaan rukken op schoolquote:Op zondag 19 september 2010 20:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Weinig niet maar een 16jarige hormonenbom moet het best wel 6x per dag kunnen
ehm, al 3 jaar mee bezig, niet verder gekomen dan een kusquote:Op zondag 19 september 2010 20:52 schreef GoWithIt het volgende:
Neem een nieuwe vriendin?
En uit bij haar je frustraties, komt goed
Ach, later ga je het op je werk doen dus op school kan ook primaquote:Op zondag 19 september 2010 20:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lekker,moet ik dus ook gaan rukken op school
Jong geleerd, oud gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach, later ga je het op je werk doen dus op school kan ook prima
Dubbel Frisss!quote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef gogosweden het volgende:
hmm, maar ff weer in Fok style een (ogenschijnlijk) nutteloos probleempje posten![]()
Als ik moe ben dan vloept er nogal eens een "zoo jij hebt een mooie kont" eruit zonder er bij na te denken.
Het gaat wel over.quote:(ben 16 jr)
hahahah dan heb ik toch liever een vriendinquote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach, later ga je het op je werk doen dus op school kan ook prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |