dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Waarom heb ik toch het vermoeden dat mijn postcount ernstig naar beneden gaat worden bijgesteld
Kan hier iets aan gedaan worden? Het komt als een trollpost over. Zelfs als het een voorkeur is en mening, dan heeft de vraag alsnog niets te maken met dat topic. Nu komt er een discussie daarover en het gaat zo offtopic.quote:
Sorry hoor, maar vraag je nou een TT change aan voor mijn topic?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan iemand de TT van "Waarom gaan mensen nog steeds op hun 1ste date naar de bios?" de bios veranderen in kroeg?
Het is een soort van lemming, maar ik hoop ook dat er een leuke discussie eruit kom.
Nee voor zijn eigen topicquote:Op vrijdag 5 november 2010 07:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar vraag je nou een TT change aan voor mijn topic?
De TT klopt met de OP.
Ah, direct naar ONZ geschopt. Ik vond hem al niet in de topiclijst.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee voor zijn eigen topic![]()
Waarom gaan mensen nog steeds op hun 1ste date naar de kroeg?
thnx, weg dusquote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef tombolafan het volgende:
Groot probleem, ik heb geen thuis
stomme opmerking
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
[Singles] willen trouwen met Snuitebolletje
Mag ie even in het juiste subforum?
Check, checkquote:Op donderdag 11 november 2010 17:15 schreef stbabylon het volgende:
[Singles] dan doe ik het wel
Kan dicht
Ik heb m toch echt net aangemaakt.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ah op die fietsch.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:00 schreef Re het volgende:
Als in: ja topic is ter reparatie aangeboden
aan glowmouse
Top!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:08 schreef Re het volgende:
Topic doet t weer
althans een alternatief topic maar zonder de standaard OP die ik dan weer niet uit het oude topic krijg gekopieerd... dus
ik zie dat je het zelf oplost dus ik zou zeggen, laat het lekker gaanquote:Op woensdag 24 november 2010 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[Singles] Dan doe ik het wel :Y)
Normaal (zelfs nu) kan ik er wel om lachen, maar meneer is iets te serieus naar mijn mening.
Hmm ok. Maar mocht het weer gebeuren, kom ik weer langsquote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie dat je het zelf oplost dus ik zou zeggen, laat het lekker gaan
primaquote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm ok. Maar mocht het weer gebeuren, kom ik weer langs
Wie gaat het lezen dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef breedboy het volgende:
wil je het topic een vriend...........aub verwijderen? in deze subforum (Psychologie & Psychiatrie)
andes krijg ik grote problemen.
hijzelf maar hij vat het op als een belediging, en in principe zou ik ook zeker niet blij zijn, maar ik bedoelde het met goeie bedoelingenquote:
Heb je hem een link gegeven?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:25 schreef breedboy het volgende:
[..]
hijzelf maar hij vat het op als een belediging, en in principe zou ik ook zeker niet blij zijn, maar ik bedoelde het met goeie bedoelingen
Mods kunnen gewoon het topic weghalen hoor. Wel zo netjes op iemands verzoek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je hem een link gegeven?
En in het topic zelf zeg je nog dat het goed is als hij het leest...of zoiets.
Je kan ook je OP weghalen natuurlijk, maar die wordt meestal teruggezet. Of pas 'm aan.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook je OP weghalen natuurlijk, maar die wordt meestal teruggezet. Of pas 'm aan.
Hoe haal ik een OP weg?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wijzigen, weghalen maar je op is gequote dus heeft weinig nut.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:32 schreef breedboy het volgende:
[..]
[..]
Hoe haal ik een OP weg?
en kan de moderator dat topic niet gewoon verwijderen?
nee ik heb het niet gegeven, maar hij is er wel achter gekomen en vindt het niet chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |