Maar ik wil nog niet doodquote:
* Snuitebolletje huppelt naar de telefoonquote:Op woensdag 10 november 2010 23:26 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk moet ik slapen. Maar ik ben er nog niet vrolijk genoeg voor.
een lasagne komt altijd een beetje rommelig en gewoontjes over, net als een goede stoofpot. Ik zeg niet dat het niet lekker is, maar bij zo'n menu zou ik toch wat strakkers verwachtenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan heb jij nog nooit lekkere lasagne gegeten. Er is zoooo veel mee te doen.
Canneloniquote:Op woensdag 10 november 2010 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een lasagne komt altijd een beetje rommelig en gewoontjes over, net als een goede stoofpot. Ik zeg niet dat het niet lekker is, maar bij zo'n menu zou ik toch wat strakkers verwachten
Eerder van die grote penne(ben ff de naam kwijt, maar die die je moet vullen)
ja, die!quote:
Moeilijker met eten dan mijn ex kan je niet zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik niet overigens
Ik wil een vent die niet boos wordt als ik weer eens zeg dat ik iets niet lust
Jouw ex is mijn schoonzusje?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef Gasol het volgende:
[..]
Moeilijker met eten dan mijn ex kan je niet zijn
Ligt nog steeds boven.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje huppelt naar de telefoon
ik gok van welquote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef Gasol het volgende:
[..]
Moeilijker met eten dan mijn ex kan je niet zijn
* JoeBravo huppelt een rondje door de kamerquote:
I second that.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik niet overigens
Ik wil een vent die niet boos wordt als ik weer eens zeg dat ik iets niet lust
goed plan! satésaus verpest het vlees alleen maarquote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
besteld die ook altijd saté zonder saus in restaurants?
Mensen die niets lusten zijn vermoeiend.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I second that.
Niet alleen een vent trouwens. Gewoon dat iedereen zn bek houdt over het feit dat ik niks lust.
Dat.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die niets lusten zijn vermoeiend.
nog beterquote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I second that.
Niet alleen een vent trouwens. Gewoon dat iedereen zn bek houdt over het feit dat ik niks lust.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen saté bestelt. Ze is bij iedere scheet al bang dat ze voedselvergiftiging heeftquote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |