Herkenbaar, dan komt alle shit ineens tegelijkertijd.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:23 schreef DeBassist het volgende:
net als je niet teveel stress mag hebben, krijg je er bijna meer van dan je in je hele leven gehad hebt..
Treurig.quote:
tot ziensquote:
Heeft er iemand een linkje om op de concurrent te stemmen?quote:
? http://www.leukstedispuut.nl/candidate/details/815/quote:Op donderdag 25 november 2010 16:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heeft er iemand een linkje om op de concurrent te stemmen?
En om even ontopic te gaan:
Goed, en dat terwijl het al eind november is, mijn lichttherapielamp werkt super!
It doesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef Flippiee het volgende:
Sporten werkt echt voor een goed humeur. Goed dus.
Ja, ik wil vanavond ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef Flippiee het volgende:
Sporten werkt echt voor een goed humeur. Goed dus.
Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef Xantalien het volgende:
Is het mogelijk om op je vijftiende een depressie te hebben?
Dan weet ik genoeg.quote:
Sterkte... praten helpt trouwens echt. Heel cliche, maar het is een feit en heb het zelf ook ervaardquote:
Praten met iemand die goed luistert en geinteresseerd is haalt de scherpste randjes er zeker vanaf jaquote:Op donderdag 25 november 2010 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sterkte... praten helpt trouwens echt. Heel cliche, maar het is een feit en heb het zelf ook ervaard
Woonde je maar hiernaast, had je een lekkere beker warme choco en een knuffel gekregen..quote:Op donderdag 25 november 2010 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterkte
Hier: koud. moe. alleen.
what else is new
Nu ben ik nieuwsgierig! En om kwart over 5 bellen wordt vast niet op prijs gesteld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |