Ten eerste het is totaal niet romantisch of speciaal. Ik bedoel, je gaat naar de kroeg om met vrienden bier te drinken en om of scharrel te vinden. Je gaat toch niet een meisje naar de kroeg nemen als je hoop op een serieuze relatie?quote:
HAHAHA JIJ LEEST ALLEEN DE TT EN NIET DE OP!!!!!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:24 schreef On het volgende:
Vind het wel vervelend omdat je dan niet echt tijdens je date kan praten.
Praten op een date????quote:Op donderdag 4 november 2010 22:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ LEEST ALLEEN DE TT EN NIET DE OP!!!!!!!
Ja dat mag wel. Maar om daarna nog een keer naar de kroeg nemen voor eerste date is dom!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:45 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
is het nu bioscoop of kroeg?
ik heb mijn vriendin leren kennen in de kroeg
mag dat wel?
sowieso.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja dat mag wel. Maar om daarna nog een keer naar de kroeg nemen voor eerste date is dom!
zo interessant was het topic nu ook weer nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ LEEST ALLEEN DE TT EN NIET DE OP!!!!!!!
Blijkbaar interessant genoeg voor jou om te klikken en te reageren.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:05 schreef On het volgende:
[..]
zo interessant was het topic nu ook weer niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |