Omdat je op een date gaat om elkaar beter te leren kennen. Dat doe je het beste als je elkaar 1) kunt zien, 2) met elkaar kunt praten, 3) met elkaar bezig bent ipv de film.quote:
Hahah ja make sense.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef Juicyhil het volgende:
Hoef je tenminste dat gezicht niet te zien en dat gezeik aan te horen.
Nu kan ik onder de film prima praten hoor, ik wordt niet ineens doofstom.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je op een date gaat om elkaar beter te leren kennen. Dat doe je het beste als je elkaar 1) kunt zien, 2) met elkaar kunt praten, 3) met elkaar bezig bent ipv de film.
Hoe Goddamn logisch wil je het hebben???
In dit topic zijn er zo al 5 mensen te vinden die het blijkbaar heel logisch vinden om niet met je date te communiceren op de eerste datequote:
Dat dus.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu kan ik onder de film prima praten hoor, ik wordt niet ineens doofstom.
Het is ook niet zo dat ik pas als het donker naast mijn partner ga zitten.
Daarnaast is de film slechts een onderdeel van de hele avond.
GODDOME HOE LOGISCH WIL JE HET HEBBEN?
-1quote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dit topic zijn er zo al 5 mensen te vinden die het blijkbaar heel logisch vinden om niet met je date te communiceren op de eerste date![]()
Ja dat is normaal. is het niet leuk de indruk van diegene dan volgt er ook geen 2e date. hoef je niet eens voor te comminuceren.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dit topic zijn er zo al 5 mensen te vinden die het blijkbaar heel logisch vinden om niet met je date te communiceren op de eerste date![]()
Ja, ik wil de hele tijd praten en mijn date beter leren kennen ja. Het doel van een eerste date is elkaar beter leren kennen, niet een film kijken.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef RacerDKB het volgende:
Eerst film en dan terrasje of ergens in een cafeetje zitten is toch niks mis mee, wil je anders de hele avond in een café zitten en jezelf bezatten op een 1e date.
Als mijn dates me op de 1ste date al leren kennen, dan volgt er hoogstwaarschijnlijk nooit een 2de date...quote:Op donderdag 4 november 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je op een date gaat om elkaar beter te leren kennen. Dat doe je het beste als je elkaar 1) kunt zien, 2) met elkaar kunt praten, 3) met elkaar bezig bent ipv de film.
Hoe Goddamn logisch wil je het hebben???
In een restaurant ofzo is nog dommer voor 1e date.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, tot ik een jaar of 18 was. Daarna niet meer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |