Omdat je op een date gaat om elkaar beter te leren kennen. Dat doe je het beste als je elkaar 1) kunt zien, 2) met elkaar kunt praten, 3) met elkaar bezig bent ipv de film.quote:
Hahah ja make sense.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef Juicyhil het volgende:
Hoef je tenminste dat gezicht niet te zien en dat gezeik aan te horen.
Nu kan ik onder de film prima praten hoor, ik wordt niet ineens doofstom.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je op een date gaat om elkaar beter te leren kennen. Dat doe je het beste als je elkaar 1) kunt zien, 2) met elkaar kunt praten, 3) met elkaar bezig bent ipv de film.
Hoe Goddamn logisch wil je het hebben???
In dit topic zijn er zo al 5 mensen te vinden die het blijkbaar heel logisch vinden om niet met je date te communiceren op de eerste datequote:
Dat dus.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu kan ik onder de film prima praten hoor, ik wordt niet ineens doofstom.
Het is ook niet zo dat ik pas als het donker naast mijn partner ga zitten.
Daarnaast is de film slechts een onderdeel van de hele avond.
GODDOME HOE LOGISCH WIL JE HET HEBBEN?
-1quote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dit topic zijn er zo al 5 mensen te vinden die het blijkbaar heel logisch vinden om niet met je date te communiceren op de eerste date![]()
Ja dat is normaal. is het niet leuk de indruk van diegene dan volgt er ook geen 2e date. hoef je niet eens voor te comminuceren.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dit topic zijn er zo al 5 mensen te vinden die het blijkbaar heel logisch vinden om niet met je date te communiceren op de eerste date![]()
Ja, ik wil de hele tijd praten en mijn date beter leren kennen ja. Het doel van een eerste date is elkaar beter leren kennen, niet een film kijken.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef RacerDKB het volgende:
Eerst film en dan terrasje of ergens in een cafeetje zitten is toch niks mis mee, wil je anders de hele avond in een café zitten en jezelf bezatten op een 1e date.
Als mijn dates me op de 1ste date al leren kennen, dan volgt er hoogstwaarschijnlijk nooit een 2de date...quote:Op donderdag 4 november 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je op een date gaat om elkaar beter te leren kennen. Dat doe je het beste als je elkaar 1) kunt zien, 2) met elkaar kunt praten, 3) met elkaar bezig bent ipv de film.
Hoe Goddamn logisch wil je het hebben???
In een restaurant ofzo is nog dommer voor 1e date.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, tot ik een jaar of 18 was. Daarna niet meer.quote:
Ben het met je eens, maar voor contactgestoorden kan het best een uitkomst zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik bedoel, come on? Het moet toch zolangzamerhand wel eens zijn uitgestorven.
Ik kan ergens nog begrijpen dat een stel 16-jarigen het doen, beginnersfoutje laten we maar zeggen. Maar gewoon lui van boven de 25 die het een briljant plan vinden om de eerste date in de bios door te brengen!
De dates waar de wijn rijkelijk vloeide zorgden voor mijn beste herinneringenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef RacerDKB het volgende:
Eerst film en dan terrasje of ergens in een cafeetje zitten is toch niks mis mee, wil je anders de hele avond in een café zitten en jezelf bezatten op een 1e date.
Maar TS heeft het alleen over de bios hè, dus niet een heel arrangement zoals je nu beschrijft.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:12 schreef styliste het volgende:
zo moeilijk is dat niet, het is lekker veilig, je gaat van te voren een drankje doen of een hapje eten, dan kan je elkaar wat beter leren kennen. Dan ga je naar de film, hoef je niet te praten, en als je de film gezien hebt heb je sowieso een gespreksonderwerp.
Dus mocht het niet klikken dan heb je iig nog een leuke film gezien, mocht het wel klikken hoef je niet perse de film te volgen en doe je dat wel heb je een gezamenlijk ding waar je over kan praten zodat je date wat langer kan duren...
Hoe regel jij het met een leuk meisje waar je interesse in hebt dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:13 schreef zhor het volgende:
Daten is zo ouderwetsIk heb nog nooit gedate
![]()
Jij neemt ze gelijk mee naar je bed en houdt ze gevangen?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:13 schreef zhor het volgende:
Daten is zo ouderwetsIk heb nog nooit gedate
![]()
alleen op en neer naar de bios? Das geen date.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar TS heeft het alleen over de bios hè, dus niet een heel arrangement zoals je nu beschrijft.
Ik wil mijn date beter leren kennen, niet na eerst 2 uur niet kletsen nog eens 2 uur kletsen over die film.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:12 schreef styliste het volgende:
zo moeilijk is dat niet, het is lekker veilig, je gaat van te voren een drankje doen of een hapje eten, dan kan je elkaar wat beter leren kennen. Dan ga je naar de film, hoef je niet te praten, en als je de film gezien hebt heb je sowieso een gespreksonderwerp.
Dus mocht het niet klikken dan heb je iig nog een leuke film gezien, mocht het wel klikken hoef je niet perse de film te volgen en doe je dat wel heb je een gezamenlijk ding waar je over kan praten zodat je date wat langer kan duren...
Als je niet naar de bios gaat heb je uiteraard ook dat hele arrangement, maar ga je niet halverwege 2 uur naar een scherm gapenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar TS heeft het alleen over de bios hè, dus niet een heel arrangement zoals je nu beschrijft.
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso... waarom zou je willen praten op je 1ste date. Stel dat het een echte relatie wordt, dan heb je vervolgens echt wel meer dan genoeg gezeik aan je kop.
Dan is zo'n 1ste date toch een mooie herinnering over hoe fijn het was toen ze even haar bakkes dicht hield voor langer dan 5 minuten.
Geïnteresseerd?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij neemt ze gelijk mee naar je bed en houdt ze gevangen?
Ik loldequote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso... waarom zou je willen praten op je 1ste date. Stel dat het een echte relatie wordt, dan heb je vervolgens echt wel meer dan genoeg gezeik aan je kop.
Dan is zo'n 1ste date toch een mooie herinnering over hoe fijn het was toen ze even haar bakkes dicht hield voor langer dan 5 minuten.
Waarom zou iemand uberhaupt met jou willen daten?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef Yi-Long het volgende:
Nee, ik ben nog al ouderwets gezien jouw referentiekader en vind het veel leuker om die spanning tot een max op te bouwen zodat je alleen nog maar verlangt naar de eerste nacht met elkaar doorbrengen, die dan zo geweldig is, dat ik vrijwillig de rest van mijn leven blijfquote:
Dat vragen ze zich waarschijnlijk ook af na 10 minuten, dus vandaar dat de bioscoop dan een prima optie is.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand uberhaupt met jou willen daten?
Je hebt me overtuigd, ik ben om. Ouderwets is hip. Wanneer?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog al ouderwets gezien jouw referentiekader en vind het veel leuker om die spanning tot een max op te bouwen zodat je alleen nog maar verlangt naar de eerste nacht met elkaar doorbrengen, die dan zo geweldig is, dat ik vrijwillig de rest van mijn leven blijf
HELD!!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat vragen ze zich waarschijnlijk ook af na 10 minuten, dus vandaar dat de bioscoop dan een prima optie is.
Stel dat het dan een hele goede film is, dan associeren ze het gevoel dat ze krijgen bij het zien van die film, met de aanwezigheid bij mij...
Daarnaast ben ik nu eenmaal op het best wanneer ze me niet zien en niet horen
Hoe interessanter ik de film vind en daarin opga, des te oninteressanter vind ik degene met wie ik die film kijk (als het een eerste date zou zijn). Dus jouw theorie zou voor mij absoluut niet opgaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat vragen ze zich waarschijnlijk ook af na 10 minuten, dus vandaar dat de bioscoop dan een prima optie is.
Stel dat het dan een hele goede film is, dan associeren ze het gevoel dat ze krijgen bij het zien van die film, met de aanwezigheid bij mij...
Daarnaast ben ik nu eenmaal op het best wanneer ze me niet zien en niet horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |