abonnement Unibet Coolblue
pi_88292494
Hallo iedereen,
Ik ben een 24 en ik heb altijd nederlandse vriendinnen gehad.
Sinds kort (2 maanden) heb ik met een meisje van 22 die uit Afrika komt :)
Ze is hier met haar moeder naartoe gekomen toen ze nog maar 4 was en ze is gewoon echt helemaal Nederlands behalve haar huidskleur :). Ik ben echt super gek op haar maar ik zit echt met een raar probleem.

Het probleem is dat zij dus niet bij mij mag slapen :|
Ik ben 24 en heb een eigen appartement en ik wil graag dat ze bij me blijft slapen maar op een 1 of andere manier mag dat niet van haar ma. Ze zegt dat dat door de cultuur komt. (Ze zijn niet super gelovig ofzo).
Want het is daar blijkbaar heel normaal dat je dat pas doet als je getrouwd bent enzo... HEB IK DAT WEER :)
Als ze dat wel doet word ze het huis uitgegooid b.t.w.

Mijn vraag is dus of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Is het echt zo dat dat daar normaal is?
Ik ben echt gek op haar maar dit is echt niet normaal. deze problemen had ik altijd toen ik 16 was maar ik bedoel ze is 22!!!!!!! Dat is toch raar gewoon of niet?

Thanks voor de reacties.
  woensdag 3 november 2010 @ 17:00:32 #2
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88292534
Betekent dat dat er geen seks mag zijn? :X
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88292562
Ze is niet buitenlands.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_88292564
TS, you're fucked.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  woensdag 3 november 2010 @ 17:01:19 #5
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_88292566
Dan komt ze toch gewoon neuken en daarna slaapt ze thuis?
Ik ben een eckte rapnegert
pi_88292571
ja dat is dus het gekke, we hebben wel sex als een stel wilde beesten... mede daarom ben ik ook zo gek op haar :)
  woensdag 3 november 2010 @ 17:01:55 #7
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_88292587
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:01 schreef dejong86 het volgende:
ja dat is dus het gekke, we hebben wel sex als een stel wilde beesten... mede daarom ben ik ook zo gek op haar :)
Ach, dan komt het allemaal wel goed hoor :P
Ik ben een eckte rapnegert
  woensdag 3 november 2010 @ 17:03:39 #8
323528 This-is-it
spellings fouten!
pi_88292655
-edit- trol

[ Bericht 87% gewijzigd door Re op 03-11-2010 18:19:43 ]
Verbeter mij maar op spellings fouten zodra dit nodig is ik adoreer dit heel erg,
Bij voorbaat dank,
pi_88292810
Gewoon niet blijven slapen, maar wel sexy time.
pi_88292982
Cultuurverschillen, altijd leuk.

Stel eens een gulden middenweg voor, de ene dag gaat het volgens jouw cultuur en bezorgen jullie je buren slapeloze nachten, de andere nacht slaapt ze braaf thuis. volgens haar cultuur.

Opgelost, iedereen blij ^O^
  woensdag 3 november 2010 @ 17:11:50 #11
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_88292992
Afrika, man je hebt het over een continent (of vergat je het woord 'Zuid'?)

Welk land komt ze vandaan?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_88293032
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:03 schreef This-is-it het volgende:
is ze mooi?

of pik zwart?
Jij zal vast een prachtverschijning zijn :W
Wat een domme vraag (dan heb ik het nog niet eens over het racistische karakter van de vraag)
Iemand zal zijn vriendin altijd mooi vinden (zeker als ze sex als een stel wilde beesten hebben)
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_88293082
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:11 schreef dabadbass het volgende:
Afrika, man je hebt het over een continent (of vergat je het woord 'Zuid'?)

Welk land komt ze vandaan?
Uit het noorden van Tanzania
pi_88293157
Je moet eerst haar moeder een keer geven. Daarna mag alles.
pi_88293381
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:01 schreef dejong86 het volgende:
ja dat is dus het gekke, we hebben wel sex als een stel wilde beesten... mede daarom ben ik ook zo gek op haar :)
Gewoon nog van genieten voor ze bij je intrekt en de boel over komt nemen. :7
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_88293589
gewoon het stomme spelletje meespelen.....in rotterdam kan je elke woensdagiddag gratis trouwen ( niet in gemeenschap van goederen trouwen natuurlijk )....gooi er ook een familie feestje tegen aan met hapjes drankjes en muziek ( vinden ze ook leuk )

werkt de relatie dan toch niet? voor een euro of 400 ben je weer gescheiden via en snel-procedure....een kind kan de was doen
  woensdag 3 november 2010 @ 17:30:34 #17
323528 This-is-it
spellings fouten!
pi_88293688
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:13 schreef Sisko het volgende:

[..]

Jij zal vast een prachtverschijning zijn :W
Wat een domme vraag (dan heb ik het nog niet eens over het racistische karakter van de vraag)
Iemand zal zijn vriendin altijd mooi vinden (zeker als ze sex als een stel wilde beesten hebben)
Haha wat heeft de sex nu te maken of iemand mooi is?
Verbeter mij maar op spellings fouten zodra dit nodig is ik adoreer dit heel erg,
Bij voorbaat dank,
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 17:32:06 #18
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_88293732
Moeder probeert haar dochter te legaliseren! :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_88293811
ja of toch je vriendin zal het heft in eigen handen moeten nemen : en zo een strijd aan moeten gaan met haar familie : ze is vrij om te gaan en staan waar ze wil.... de keuze is aan jou....
pi_88293833
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:03 schreef This-is-it het volgende:
is ze mooi?

of pik zwart?
Alsof erg donkere vrouwen niet mooi kunnen zijn. Wat voor een bullshit is dit nou weer? :')

[ Bericht % gewijzigd door Re op 03-11-2010 18:25:49 ]
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_88293911
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:34 schreef Juminelle het volgende:

[..]


Alsof erg donkere vrouwen niet mooi kunnen zijn. Wat voor een bullshit is dit nou weer? :')
ja alleen ze ruiken en smaken wel een beetje anders ( ook wel lekker maar hun lichaam heeft een beetje andere chemie ( ik spreek uit ervaring )
pi_88293976
Ja dat kan gebeuren inderdaad, doe je vrij weinig aan. Of je moet er tegenin gaan, maar dat komt de relatie met "schoonfamilie" niet altijd ten goede.

Mijn vriendin is in Irak geboren en toen ze ongeveer een jaar oud was naar Nederland gekomen. Ik mag daar ook niet blijven slapen. Het frappante is, dat zij wel bij mij mag slapen. Sterker nog, we wonen al meer dan een half jaar samen :P . Maarja, ze hebben zoiets van: "als het niet in mijn huis gebeurd, dan weet ik het niet" of iets dergelijks.

Beetje apart, maarja. Wat doe je er aan?
  woensdag 3 november 2010 @ 17:39:51 #23
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88294006
Ze is 22, dan gaat ze toch lekker op zichzelf wonen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_88294150
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ja alleen ze ruiken en smaken wel een beetje anders ( ook wel lekker maar hun lichaam heeft een beetje andere chemie ( ik spreek uit ervaring )
Dat heeft toch niks te maken met of de vrouw in kwestie mooi is of niet?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  woensdag 3 november 2010 @ 17:44:49 #25
323528 This-is-it
spellings fouten!
pi_88294195
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:34 schreef Juminelle het volgende:

[..]


Alsof erg donkere vrouwen niet mooi kunnen zijn. Wat voor een bullshit is dit nou weer? :')
Ik bedoel het ook niet racistisch maar ik vind van niet!
tenminste als iemand heel donker is nee dankje
Verbeter mij maar op spellings fouten zodra dit nodig is ik adoreer dit heel erg,
Bij voorbaat dank,
pi_88294437
Ja, ik heb daar ervaring mee gehad en haar toen gelijk gedumpt.

Mag ze wel bij een vriendin blijven slapen na het stappen?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_88294567
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:07 schreef Zalgo het volgende:
Gewoon niet blijven slapen, maar wel sexy time.
Inderdaad, lekker neuken en weg.
Spelfout gevonden? Boeit me niet.
pi_88294655
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:54 schreef Sandeeer het volgende:

[..]


Inderdaad, lekker neuken en weg.
samenwonen kan ook geil zijn : lekker samen uitlslapen en na genieten en samen ontbijten en tv kijken .... je hebt gewoon wat meer quality time....
pi_88294711
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:56 schreef dandybleu het volgende:

[..]

samenwonen kan ook geil zijn : lekker samen uitlslapen en na genieten en samen ontbijten en tv kijken .... je hebt gewoon wat meer quality time....
Lees: je moet avond aan avond met haar, haar soaps kijken en levert ladingen van je eigen tijd in :{w
pi_88295136
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:30 schreef This-is-it het volgende:

[..]

Haha wat heeft de sex nu te maken of iemand mooi is?
lekker makkelijk de rest van mijn post negeren he. Jij vraagt aan iemand of zijn vriendin mooi is, dan zegt iedereen ja. En het feit dat ze sex als wilde beesten hebben is alleen maar een extra argument. De racist opmerking laat je ook links liggen. Ik kan hieruit dus concluderen dat je een vette trol bent. :W
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  woensdag 3 november 2010 @ 18:22:21 #31
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_88295560
@TS Uit welk land komt ze?

Mijn vriendin is ook Afrikaans (sub-sahara, dus geen Moslim) maar ze komt bovendien van een heel vrij land (Zambia), maar dingen als "slapen met een "vriend"" ligt gevoelig. Iedereen kan haar neuken, om het maar botweg te noemen en de ouders zijn pas geinteresseerd in jou als je haar man gaat (wilt) worden. Bescherming van hun dochter...

Is zij bang voor d'r ouders en heeft ze niet die ondeugendheid? Merendeel van de afrikaanse meiden gaat lekker hun gang zonder, dat hun ouders dat weet. Ok, ze hebben ook wel sterke vermoedens, maar ze zullen het niet toelaten om jou bij haar ouders samen te laten slapen of jullie samen in een huis als ze het niet vertrouwen.
The best firms advertise the least...
pi_88295805
quote:
Op woensdag 3 november 2010 18:22 schreef edcetera het volgende:
@TS Uit welk land komt ze?

Mijn vriendin is ook Afrikaans (sub-sahara, dus geen Moslim) maar ze komt gelukkig van een heel vrij land (Zambia), maar dingen als "slapen met een "vriend"" ligt gevoelig. Iedereen kan haar neuken, om het maar botweg te noemen en de ouders zijn pas geinteresseerd in jou als je haar man gaat (wilt) worden. Bescherming van hun dochter...

Is zij bang voor d'r ouders en heeft ze niet die ondeugendheid? Merendeel van de afrikaanse meiden gaat lekker hun gang zonder, dat hun ouders dat weet. Ok, ze hebben ook wel sterke vermoedens, maar ze zullen het niet toelaten om jou bij haar ouders samen te laten slapen of jullie samen in een huis als ze het niet vertrouwen.
Hey! Thanks voor je reactie! Ze komt uit het noorden van Tanzania, haar moeder is katholiek (Maar niet zwaar gelukkig). Ze is zeker ondeugend haha. En die ma die weet denk ik wel dat wij sex hebben, ik bedoel hoe naïef kan je zijn....

Maar is het uiteindelijk wel gelukt om die ouders een beetje "relaxed" te laten doen? En zo ja, hoe heb je dat aangepakt? Dit is allemaal nieuw voor mij dus ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan naar haar en die moeder toe.

p.s. ze mag ook niet bij vriendinnen slapen dus dat is ook geen oplossing en trouwen ook niet na 2 maanden terwijl we niet eens hebben samengewoond :)
  woensdag 3 november 2010 @ 18:35:09 #33
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_88296053
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Cultuurverschillen, altijd leuk.

Stel eens een gulden middenweg voor, de ene dag gaat het volgens jouw cultuur en bezorgen jullie je buren slapeloze nachten, de andere nacht slaapt ze braaf thuis. volgens haar cultuur.

Opgelost, iedereen blij ^O^
Dat dus ;)

De huidige Afrikaanse generatie trekt zich niks meer aan van wat de Paus hun ouders ooit verteld heeft tijden de Westerse bezetting/missie etc ;)
The best firms advertise the least...
  woensdag 3 november 2010 @ 19:20:36 #34
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_88297874
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef dejong86 het volgende:

[..]

Hey! Thanks voor je reactie! Ze komt uit het noorden van Tanzania, haar moeder is katholiek (Maar niet zwaar gelukkig). Ze is zeker ondeugend haha. En die ma die weet denk ik wel dat wij sex hebben, ik bedoel hoe naïef kan je zijn....

Maar is het uiteindelijk wel gelukt om die ouders een beetje "relaxed" te laten doen? En zo ja, hoe heb je dat aangepakt? Dit is allemaal nieuw voor mij dus ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan naar haar en die moeder toe.

p.s. ze mag ook niet bij vriendinnen slapen dus dat is ook geen oplossing en trouwen ook niet na 2 maanden terwijl we niet eens hebben samengewoond :)
Hmm, "niet zwaar Katholiek" betekend, dat ze iedere zondag naar de kerk gaat en met haar vrienden thuis komt. Dan is het natuurlijk niet goed als d'r vrienden zien, dat haar dochter met die vriend "misschien bij haar heeft geslapen" en dat jij en je vriendin 's avonds gezien worden in de buurt van jou huis door "vrienden". Woon je in een grote stad?

Ik weet niet, hoe het is als jij bij haar ouders thuis op bezoek bent, maar mijn tip: Ben beleefd en hou afstand: Respecteer hun gastvrijheid en zie het als een bezoek bij de Koningin: geen praktische vragen stellen en zeker niet de discussie over slapen met hun bijvoorbeeld. Daar heb je haar broers/zussen etc voor. Vraag aan je vriendin, wie in de familie je het best kunt benaderen.

Haar familie is close en haar zussen/broers weten ook wel, dat jullie "fun-fun" willen hebben. Maar dat hang je niet aan de grote klok (op z'n Nederlands) maar vergeet niet, dat haar ouders van de oude kerk zijn en dat zowel zij als haar broers/zussen een sterke relatie met mekaar hebben (ze gaan jullie niet verlinken, dan zullen haar ouders ook wel vragen "en jij".

Een Afrikaanse relatie is mooi en betekent veel meer dan een oppervlakige Nederlandse relatie maar ik raad je zeker aan om de culturele achtergrond na te zoeken om dat te begrijpen.

Ik kan nog zoveel meer vertellen, maar vraag maar (OF PM me)
The best firms advertise the least...
pi_88300018
quote:
Op woensdag 3 november 2010 19:20 schreef edcetera het volgende:

Een Afrikaanse relatie is mooi en betekent veel meer dan een oppervlakige Nederlandse relatie ...

Zou je dit kunnen uitleggen?
pi_88300267
quote:
Op woensdag 3 november 2010 20:07 schreef peeperklip het volgende:

[..]

Zou je dit kunnen uitleggen?
nou ha ja ik ben ook wel een soort vrouwen kenner ( al mag ik dit zelf zeggen ) en woon in een allochtonen buurt : en bloedmooie afrikaanse en creolse vrouwen ( en meisjes ) zie je dan soms lopen.....

wat wel is ....vaak zijn ze helemaal geen contact gewend met hollandse mannen....dus ja een eerste gesprek is vaak helemaal uitgesloten.....
  woensdag 3 november 2010 @ 20:15:18 #37
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_88300368
quote:
gewoon het stomme spelletje meespelen.....in rotterdam kan je elke woensdagiddag gratis trouwen ( niet in gemeenschap van goederen trouwen natuurlijk )....gooi er ook een familie feestje tegen aan met hapjes drankjes en muziek ( vinden ze ook leuk )

werkt de relatie dan toch niet? voor een euro of 400 ben je weer gescheiden via en snel-procedure....een kind kan de was doen

Daar willen haar ouders d'r bijvoorbeeld voor beschermen, omdat Afrikaanse mannen dat zovaak flikken. (en in Nederland schijnt dat ook een tendens te zijn, maar dan geslacht en cultuur-onafhankelijk want we zijn allemaal gelijk ). Onze superieure maatschappij :N

I rest my case...
The best firms advertise the least...
pi_88300832
ja ha ha ik ken TS helemaal niet en ga van zijn goede intenties uit...... ha ja mischien is het wel een "player" die het alleen maar om de sex gaat.......dat zou ook kunnen ha ha
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:04:47 #39
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88531890


[ Bericht 100% gewijzigd door BruinBeertje op 10-11-2010 16:09:27 ]
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')