quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Opscheppen over de je sexleven.![]()
het was Deceit die postte dat hij een grote mond heeft niet ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is die hobby iets wat je voor jezelf moet houden.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[HOMO] #2827 - The force is strong in this one
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2055 12:28 schrijft Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Whoooo, ik heb weer een sexleven.
que? het verkeerde gequote?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blijven lopen Mike, gewoon blijven lopen.
Jij kwam toch echt met het olifantenpijpen hoor, niet Deceit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het was Deceit die postte dat hij een grote mond heeft niet ik
Alhoewel we zijn nieuwst scharrel nog niet gezien hebben geven we hem het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij kwam toch echt met het olifantenpijpen hoor, niet Deceit.
Het is "seksleven" trouwens. Niet "sexleven".quote:
Zo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
en daar verbind je dan direct de conclusie aan dat ik uit ervaring spreek ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
is geen scharrel, t is ware liefdequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alhoewel we zijn nieuwst scharrel nog niet gezien hebben geven we hem het voordeel van de twijfel.
Het zou me niet bijzonder verbazen als het een regelmatig terugkerend iets in je gedachtenpatroon is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar verbind je dan direct de conclusie aan dat ik uit ervaring spreek ?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:36 schreef Deceit het volgende:
maar ik bent verliefd op iemand anders dus dit mislukt
Ik ben ouderwets en gebruik nog steeds de oude spelling. Het is ook cadeau, bureau en october. Ik weiger me aan te passen aan mensen die elke 3 jaar de spelling veranderen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is "seksleven" trouwens. Niet "sexleven".
Deze Erik? En waaromquote:
Ohja, jij bent natuurlijk ook al richting de leeftijd aan het gaan waar omgaan met verandering moeilijker wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en gebruik nog steeds de oude spelling. Het is ook cadeau, bureau en october. Ik weiger me aan te passen aan mensen die elke 3 jaar de spelling veranderen.
ik heb nederlandse landbouw gestudeerd, geen tropischequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zou me niet bijzonder verbazen als het een regelmatig terugkerend iets in je gedachtenpatroon is.
october met een C?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en gebruik nog steeds de oude spelling. Het is ook cadeau, bureau en october. Ik weiger me aan te passen aan mensen die elke 3 jaar de spelling veranderen.
Precies, ik moet niks hebben van nieuwerwetse rommel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, jij bent natuurlijk ook al richting de leeftijd aan het gaan waar omgaan met verandering moeilijker wordt.
t is geen hotelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wordt je ook zo snel verliefd op gasten die daar logeren?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
t is geen hotel
maar als ik bijv jou ga ontmoeten word ik denk ik ook verliefd op je
zo fictief is ie niet hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs grapjas.![]()
je lijkt wel op die blonde character van Totally Spies.
CLOVERquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs grapjas.![]()
je lijkt wel op die blonde character van Totally Spies.
o ja, Clover.quote:
spannend!quote:
Inderdaadquote:
"G nr Hrb, TNMZ."quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:14 schreef Steve het volgende:
Smsjes moeten meer tekens bevatten.
Nu had ik 2 mensen iets zo kroms gestuurd dat ze dachten dat ik ga samenwonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk toestel heb je?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:14 schreef Steve het volgende:
Op mijn e71 maakt het namelijk niet uit, hij maakt er meerdere smsjes van.quote:
Daar zit ook een limiet aan volgens mij.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Op mijn e71 maakt het namelijk niet uit, hij maakt er meerdere smsjes van.
Meer dan meer 4 smsjes stuur ik niet per keer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar zit ook een limiet aan volgens mij.
En een oplossing voor smsjes die maar 5 woorden bevatten waarvoor ik gewoon de volle mep betaalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:14 schreef Steve het volgende:
Of te wel, hij heeft geneukt vannacht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:53 schreef Deceit het volgende:
ik heb vandaag echt niks zinnigs te melden.. terwijl ik altijd zulke hoogstaande posts heb...
Had je je niet beter op wormen kunnen laten testen? Want die kun je krijgen van spelen in de zandbak.quote:
nou nou nou wat een taal.. hopelijk vanaaf weerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of te wel, hij heeft geneukt vannacht.
Neequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
verwar je G_E en mij nou weer?
Maar de presentatie ging wel goed verder?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag... mijn presentatie begon goed toen ik zag dat een van de 3 mensen met wie ik de bespreking had een gladgeschoren stoere gozer was met helblauwe ogen.... *Zwijmel*![]()
Alleen jammer dat er vervolgens een wijf/verzuurde sloot binnenstapt met een gezicht alsof ze al 15 jaar geen piemel meer heeft gevoeld die vervolgens nog net mijn kop er niet af beet tijdens de presentatie... voor argumentatie was ze compleet doof.. die had haar mening waarschijnlijk vanmorgen al gevormd toen ze haar kop in de spiegel zagKut op pootjes
Zoiets moet je dan gewoon zeggen. Eventueel in iets andere bewoordingen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag... mijn presentatie begon goed toen ik zag dat een van de 3 mensen met wie ik de bespreking had een gladgeschoren stoere gozer was met helblauwe ogen.... *Zwijmel*![]()
Alleen jammer dat er vervolgens een wijf/verzuurde sloot binnenstapt met een gezicht alsof ze al 15 jaar geen piemel meer heeft gevoeld die vervolgens nog net mijn kop er niet af beet tijdens de presentatie... voor argumentatie was ze compleet doof.. die had haar mening waarschijnlijk vanmorgen al gevormd toen ze haar kop in de spiegel zagKut op pootjes
ja die andere 2 zijn wel overstag... dus die troela trekt toch aan het kortste eind...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar de presentatie ging wel goed verder?
Als dat eens zou kunnen zonder dat het consequenties heeft...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:37 schreef Great.Expectations het volgende:
"Zeg, Kut met pootjes, luister je eigenlijk wel naar wat ik zeg?! Want je gaat niet inhoudelijk in op wat ik vertel, waardoor ik het gevoel hebt dat je mij niet serieus neemt, graftak."
Zoiets.
Je smst mij nooit...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meer dan meer 4 smsjes stuur ik niet per keer.
Jij smst nooit meer dan 1x terug.quote:
Jesus Navasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:42 schreef Deceit het volgende:
Spaanse voetballer Gerard Pique...
Ik vind hem echt een van de mooiste mannen ooit, wel niet de mooiste zelfs
Nah niet een gerucht, hij is het gewoon niet, maar de foto's zijn zo mooiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jesus Navas
Ik kan de link niet openen maar ik neem aan dat dit weer een gerucht is over Pique?
Want je hebt het aan hem gevraagd?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nah niet een gerucht, hij is het gewoon niet, maar de foto's zijn zo mooi
Vannacht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want je hebt het aan hem gevraagd?
Is toch overduidelijk, de mooiste man op aarde is echt geen gayquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want je hebt het aan hem gevraagd?
Jouw tijdelijke hunk is iets minder qua uiterlijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
liefie piefie![]()
ik zou het wensen dat ik vannacht bij m was geweest
Er gaan over zoveel voetballers geruchtenquote:
Jaloers dat ie dat niet tegen jou zei?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er gaan over zoveel voetballers geruchten
Oh en mensen die de woorden "liefie piefie" gebruiken mogen wat mij betreft een corrigerende tik krijgen
Valt het op?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jaloers dat ie dat niet tegen jou zei?
Maar schnoepepoepje toch!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh en mensen die de woorden "liefie piefie" gebruiken mogen wat mij betreft een corrigerende tik krijgen
Eigenlijk ben ik verliefd op Deceit...quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:03 schreef Deceit het volgende:
[..]
Maar schnoepepoepje toch!
kom maar op met die tik...
....... ............... ................ ...............quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik verliefd op Deceit...
Gaan we nu het Rad voor Fortuin spelen en moet ik een letter kopen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
....... ............... ................ ...............
nee ik sta perplex want er is iemand verliefd op MIJ!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaan we nu het Rad voor Fortuin spelen en moet ik een letter kopen?
Je denkt: Het si uit. Hij ging vreemd via de webcam, dus laat ik maar meteen HEEL veilig alles testen?quote:
Zeg! Niet onder mijn duiven kirbies schieten! Dat was mijn meerjarenplan al!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik verliefd op Deceit...
Voor jouw heb ik sowieso een zwak gehad.. daarom kom ik je ook zo vaak 'toevallig' tegenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Niet onder mijn duiven kirbies schieten! Dat was mijn meerjarenplan al!
Je zou mijn koosnaampjes eens moeten horenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
O daarom stond je bij de LEF laatst!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
Voor jouw heb ik sowieso een zwak gehad.. daarom kom ik je ook zo vaak 'toevallig' tegen
I love you Stephan
Je vroeg toch aan mij waar de Strano was :Squote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daarom stond je bij de LEF laatst!
Toen ik richting Vlarp ging!
O ja, Koninginnenacht!quote:
Ook nog s ja.. misschien zijn we wel meant to be,, stel je het voor stefan en stephan en allemaal kleine stefannetjes later...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, Koninginnenacht!
En toen in de Lollipop in Tilburg.
Ik zou eerder een antivirus-scan op de computer loslatenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt: Het si uit. Hij ging vreemd via de webcam, dus laat ik maar meteen HEEL veilig alles testen?
Ik verander me naam wel voor jequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:Ik heb een tijd (7 maanden) iets met een Stefan gehad.
Heeft ook op Fok gezeten, Prego. Dus heb al eeen Stefan & Stephan oefening gehad
Iets beginnend met een Jo graag.quote:
Jonah!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets beginnend met een Jo graag.
Jonah, Jonathan, Jonas, Joshua.
De naam Jordy is vernaggeld sinds het zingende gezwel genaamd Jordy van Loon de toverballen heeft ontdektquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:37 schreef Dragonwizard het volgende:
Jordy en dan wel met een -y op het einde.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De naam Jordy is vernaggeld sinds het zingende gezwel genaamd Jordy van Loon de toverballen heeft ontdekt
Zo heet mijn achterneefjequote:
Jij zou wel een goeie Jordy zijn eigenlijk... jij wordt al verliefd op de snorharen van een kat....quote:
Have funquote:
dasnie liefie piefiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zou wel een goeie Jordy zijn eigenlijk... jij wordt al verliefd op de snorharen van een kat....
Ik kan niet altijd aardig zijn... ik heb je je schrijfkunsten al vergeven!quote:
Tennis jij bij Schutskamp trouwens?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd aardig zijn... ik heb je je schrijfkunsten al vergeven!
Nope!quote:
Ik ben kort van stof via de smsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij smst nooit meer dan 1x terug.
Je oogst wat je zaait.
Zo kort dat ik zelfs nooit een sms krijg!quote:
Heet je ex Finn?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:18 schreef Cahir het volgende:
Waarom zie ik zowel mijn naam en de naam van mijn ex voorbij komen?
Vlarp smst mij wel eens ... alleen in beschonken toestandquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo kort dat ik zelfs nooit een sms krijg!
Ik vind Cahir of zijn ex meer van die Jordy's.quote:
De niet-verpauperde versie ervan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Cahir of zijn ex meer van die Jordy's.
Msn is voor sociale dingen, sms is om dingen te regelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo kort dat ik zelfs nooit een sms krijg!
Nee, dat is Steve... en die gilt dan dronken door de telefoon terwijl hij denkt dat hij je voicemail heeftquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vlarp smst mij wel eens ... alleen in beschonken toestand
Nee... blijf zoeken!quote:
Bestaan die ook al... gil-sms'jes?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat is Steve... en die gilt dan dronken door de telefoon terwijl hij denkt dat hij je voicemail heeft
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef Vlarp het volgende:
Nee, dat is Steve... en die gilt dan dronken door de telefoon terwijl hij denkt dat hij je voicemail heeft
hoeveel Bonnies zitten er hier eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit nu elke avond te wachten op nog zo'n telefoontje....quote:
Ik zou gewoon stoppen met de obsessie!quote:
Strax wordt het nog Fatal Attraction.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stoppen met de obsessie!
Sorry hoor..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stoppen met de obsessie!
Ik zou een bloedtest doenquote:
deceit lijkt totaal niet op glen closequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Strax wordt het nog Fatal Attraction.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deceit lijkt totaal niet op glen close
quote:
straks zal de klap komen. Of ga je nog stappen vanavond?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:59 schreef Deceit het volgende:
Ik hou t best goed vol, en dat met maar 1 uur en een kwartier geslapen te hebben
heb wel zin, maar niet in denbosch.. en heb niet echt veel opties.. niemand wil gaan of zijn op vakantie..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
straks zal de klap komen. Of ga je nog stappen vanavond?
vanavond naar een verjaardagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:00 schreef Deceit het volgende:
mensen nog stapplannen hier?
moet het niet zijn: c'est mon jour?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb het spandoek ook bijna klaar dus als je aan het lopen bent goed opletten
voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, jij komt toch nooit buiten?
Homo's houden wel van donkere plekjes.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, jij komt toch nooit buiten?
wat staat er eigenljk op dat spandoek?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor jou maak ik een uitzondering
O god, dat zou ik niet weten.quote:
en volgende week!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:32 schreef Steve het volgende:
Laat het aub nog anderhalf uur droog blijven.
En morgen de hele dag.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:32 schreef Steve het volgende:
Laat het aub nog anderhalf uur droog blijven.
En morgen de hele dag.
dat is natuurlijk een verrassingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat staat er eigenljk op dat spandoek?
have funquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:10 schreef Deceit het volgende:
ik lig op bed.. en ik ga lekker Glee kijken
gewoon op de pc kijken danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:14 schreef Deceit het volgende:
gvdddddd! ik doe die usb met glee in me tv maar elke keer als ik die afl. wil afspelen gaat me tv uit en boem.. bij die file..
Gleequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:10 schreef Deceit het volgende:
ik lig op bed.. en ik ga lekker Glee kijken
kan me nog een hitje van haar herinneren; "Airbag Generation"quote:
Zoiets als; 'Gefeliciteerd met je 25e verjaardag'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een verrassing
geen oordopjes?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:22 schreef Deceit het volgende:
[..]
kan niet, heb geen geluid op me laptopdie is kapot
denk het nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zoiets als; 'Gefeliciteerd met je 25e verjaardag'![]()
altijd??quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zegt meneer die het altijd heeft over face down ass up
das kut, maar gelukkig heb je nog het eerste seizoen van 'Jem'.quote:
dat is de Reallife soap van mikequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:29 schreef Deceit het volgende:
he what? eerste seizoen van Jem?? wasda??
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
altijd??like hell. Jullie zeggen dat steeds
ja ik koop er ff 1quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das kut. dan maar een nieuwe laptop kopen
Dat is een non-argument.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik ben allochtoon dus excuses voor mijn taalgebruik
Joranquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets beginnend met een Jo graag.
Jonah, Jonathan, Jonas, Joshua.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een verrassing
Dat is wel zo'n slecht excuus!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik ben allochtoon dus excuses voor mijn taalgebruik
spreek je geen spaans dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef Deceit het volgende:
Oh wat dom, ik download een spaanse versie van Glee
Denk aan mij, dan komt alles weer goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De naam Jordy is vernaggeld sinds het zingende gezwel genaamd Jordy van Loon de toverballen heeft ontdekt
Misschien moet je denken dat het net zoiets is als bier drinken, dan gaat het vast een stuk langer duren.quote:
die tweets van haarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
Het moest een keer fout gaan...
Geweldige act van Pink, dat ze boven het publiek vliegt... Maar wel tricky...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:30 schreef Dosadi het volgende:
ik ben een beetje sipjes...
ik ga mijn baan best wel missen...
Ik zat bij de laatste 3quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:51 schreef Steve het volgende:
Hoe is die tekencompetitie afgelopen eigenlijk Dosadi?
Waarom post je dit uberhaubt?quote:
Wat mij betreft mag die kerel met z'n draak hier wel langs komenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:31 schreef Xiance het volgende:
Holland got talent..
Holland got idiots
MUWAHAHAHAHA ik vermaak me altijd ZO met de auditie rondes van dit soort programma's
hij had een lekker lijf..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag die kerel met z'n draak hier wel langs komen
(zonder z'n drakenmeisje...
quote:
Nja met een kussensloop over z'n hoofd zie je daar niks van...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
hij had een lekker lijf..
maar net als patricia, deed die makeup het voor mij ook niet
goed puntquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja met een kussensloop over z'n hoofd zie je daar niks van...
quote:
tis moeilijk typen met één hand.quote:
gewoon negeren.. tis net een boeren fox.. negeren werkt het bestequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Heeft Cahir nu niet recht op een ballenban?
waarom vind iedereen hem vreselijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
gewoon negeren.. tis net een boeren fox.. negeren werkt het beste
omdat hij dat ook is?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom vind iedereen hem vreselijk?
Ja, 'tuurlijk, je hebt gelijk. Maar negeren gaat makkelijker als hij ook een ban heeft.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
gewoon negeren.. tis net een boeren fox.. negeren werkt het beste
m.a.w. jij zit handkarrend te cammen met jan en alleman?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |