Of te wel, hij heeft geneukt vannacht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:53 schreef Deceit het volgende:
ik heb vandaag echt niks zinnigs te melden.. terwijl ik altijd zulke hoogstaande posts heb...
Had je je niet beter op wormen kunnen laten testen? Want die kun je krijgen van spelen in de zandbak.quote:
nou nou nou wat een taal.. hopelijk vanaaf weerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of te wel, hij heeft geneukt vannacht.
Neequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
verwar je G_E en mij nou weer?
Maar de presentatie ging wel goed verder?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag... mijn presentatie begon goed toen ik zag dat een van de 3 mensen met wie ik de bespreking had een gladgeschoren stoere gozer was met helblauwe ogen.... *Zwijmel*![]()
Alleen jammer dat er vervolgens een wijf/verzuurde sloot binnenstapt met een gezicht alsof ze al 15 jaar geen piemel meer heeft gevoeld die vervolgens nog net mijn kop er niet af beet tijdens de presentatie... voor argumentatie was ze compleet doof.. die had haar mening waarschijnlijk vanmorgen al gevormd toen ze haar kop in de spiegel zagKut op pootjes
Zoiets moet je dan gewoon zeggen. Eventueel in iets andere bewoordingen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag... mijn presentatie begon goed toen ik zag dat een van de 3 mensen met wie ik de bespreking had een gladgeschoren stoere gozer was met helblauwe ogen.... *Zwijmel*![]()
Alleen jammer dat er vervolgens een wijf/verzuurde sloot binnenstapt met een gezicht alsof ze al 15 jaar geen piemel meer heeft gevoeld die vervolgens nog net mijn kop er niet af beet tijdens de presentatie... voor argumentatie was ze compleet doof.. die had haar mening waarschijnlijk vanmorgen al gevormd toen ze haar kop in de spiegel zagKut op pootjes
ja die andere 2 zijn wel overstag... dus die troela trekt toch aan het kortste eind...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar de presentatie ging wel goed verder?
Als dat eens zou kunnen zonder dat het consequenties heeft...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:37 schreef Great.Expectations het volgende:
"Zeg, Kut met pootjes, luister je eigenlijk wel naar wat ik zeg?! Want je gaat niet inhoudelijk in op wat ik vertel, waardoor ik het gevoel hebt dat je mij niet serieus neemt, graftak."
Zoiets.
Je smst mij nooit...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meer dan meer 4 smsjes stuur ik niet per keer.
Jij smst nooit meer dan 1x terug.quote:
Jesus Navasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:42 schreef Deceit het volgende:
Spaanse voetballer Gerard Pique...
Ik vind hem echt een van de mooiste mannen ooit, wel niet de mooiste zelfs
Nah niet een gerucht, hij is het gewoon niet, maar de foto's zijn zo mooiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jesus Navas
Ik kan de link niet openen maar ik neem aan dat dit weer een gerucht is over Pique?
Want je hebt het aan hem gevraagd?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nah niet een gerucht, hij is het gewoon niet, maar de foto's zijn zo mooi
Vannacht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want je hebt het aan hem gevraagd?
Is toch overduidelijk, de mooiste man op aarde is echt geen gayquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want je hebt het aan hem gevraagd?
Jouw tijdelijke hunk is iets minder qua uiterlijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
liefie piefie![]()
ik zou het wensen dat ik vannacht bij m was geweest
Er gaan over zoveel voetballers geruchtenquote:
Jaloers dat ie dat niet tegen jou zei?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er gaan over zoveel voetballers geruchten
Oh en mensen die de woorden "liefie piefie" gebruiken mogen wat mij betreft een corrigerende tik krijgen
Valt het op?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jaloers dat ie dat niet tegen jou zei?
Maar schnoepepoepje toch!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh en mensen die de woorden "liefie piefie" gebruiken mogen wat mij betreft een corrigerende tik krijgen
Eigenlijk ben ik verliefd op Deceit...quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:03 schreef Deceit het volgende:
[..]
Maar schnoepepoepje toch!
kom maar op met die tik...
....... ............... ................ ...............quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik verliefd op Deceit...
Gaan we nu het Rad voor Fortuin spelen en moet ik een letter kopen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
....... ............... ................ ...............
nee ik sta perplex want er is iemand verliefd op MIJ!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaan we nu het Rad voor Fortuin spelen en moet ik een letter kopen?
Je denkt: Het si uit. Hij ging vreemd via de webcam, dus laat ik maar meteen HEEL veilig alles testen?quote:
Zeg! Niet onder mijn duiven kirbies schieten! Dat was mijn meerjarenplan al!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik verliefd op Deceit...
Voor jouw heb ik sowieso een zwak gehad.. daarom kom ik je ook zo vaak 'toevallig' tegenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Niet onder mijn duiven kirbies schieten! Dat was mijn meerjarenplan al!
Je zou mijn koosnaampjes eens moeten horenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
O daarom stond je bij de LEF laatst!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
Voor jouw heb ik sowieso een zwak gehad.. daarom kom ik je ook zo vaak 'toevallig' tegen
I love you Stephan
Je vroeg toch aan mij waar de Strano was :Squote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daarom stond je bij de LEF laatst!
Toen ik richting Vlarp ging!
O ja, Koninginnenacht!quote:
Ook nog s ja.. misschien zijn we wel meant to be,, stel je het voor stefan en stephan en allemaal kleine stefannetjes later...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, Koninginnenacht!
En toen in de Lollipop in Tilburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |