quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Opscheppen over de je sexleven.![]()
het was Deceit die postte dat hij een grote mond heeft niet ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is die hobby iets wat je voor jezelf moet houden.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[HOMO] #2827 - The force is strong in this one
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2055 12:28 schrijft Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Whoooo, ik heb weer een sexleven.
que? het verkeerde gequote?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blijven lopen Mike, gewoon blijven lopen.
Jij kwam toch echt met het olifantenpijpen hoor, niet Deceit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het was Deceit die postte dat hij een grote mond heeft niet ik
Alhoewel we zijn nieuwst scharrel nog niet gezien hebben geven we hem het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij kwam toch echt met het olifantenpijpen hoor, niet Deceit.
Het is "seksleven" trouwens. Niet "sexleven".quote:
Zo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
en daar verbind je dan direct de conclusie aan dat ik uit ervaring spreek ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
is geen scharrel, t is ware liefdequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alhoewel we zijn nieuwst scharrel nog niet gezien hebben geven we hem het voordeel van de twijfel.
Het zou me niet bijzonder verbazen als het een regelmatig terugkerend iets in je gedachtenpatroon is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar verbind je dan direct de conclusie aan dat ik uit ervaring spreek ?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:36 schreef Deceit het volgende:
maar ik bent verliefd op iemand anders dus dit mislukt
Ik ben ouderwets en gebruik nog steeds de oude spelling. Het is ook cadeau, bureau en october. Ik weiger me aan te passen aan mensen die elke 3 jaar de spelling veranderen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is "seksleven" trouwens. Niet "sexleven".
Deze Erik? En waaromquote:
Ohja, jij bent natuurlijk ook al richting de leeftijd aan het gaan waar omgaan met verandering moeilijker wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en gebruik nog steeds de oude spelling. Het is ook cadeau, bureau en october. Ik weiger me aan te passen aan mensen die elke 3 jaar de spelling veranderen.
ik heb nederlandse landbouw gestudeerd, geen tropischequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zou me niet bijzonder verbazen als het een regelmatig terugkerend iets in je gedachtenpatroon is.
october met een C?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en gebruik nog steeds de oude spelling. Het is ook cadeau, bureau en october. Ik weiger me aan te passen aan mensen die elke 3 jaar de spelling veranderen.
Precies, ik moet niks hebben van nieuwerwetse rommel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, jij bent natuurlijk ook al richting de leeftijd aan het gaan waar omgaan met verandering moeilijker wordt.
t is geen hotelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wordt je ook zo snel verliefd op gasten die daar logeren?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
t is geen hotel
maar als ik bijv jou ga ontmoeten word ik denk ik ook verliefd op je
zo fictief is ie niet hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs grapjas.![]()
je lijkt wel op die blonde character van Totally Spies.
CLOVERquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs grapjas.![]()
je lijkt wel op die blonde character van Totally Spies.
o ja, Clover.quote:
spannend!quote:
Inderdaadquote:
"G nr Hrb, TNMZ."quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:14 schreef Steve het volgende:
Smsjes moeten meer tekens bevatten.
Nu had ik 2 mensen iets zo kroms gestuurd dat ze dachten dat ik ga samenwonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk toestel heb je?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:14 schreef Steve het volgende:
Op mijn e71 maakt het namelijk niet uit, hij maakt er meerdere smsjes van.quote:
Daar zit ook een limiet aan volgens mij.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Op mijn e71 maakt het namelijk niet uit, hij maakt er meerdere smsjes van.
Meer dan meer 4 smsjes stuur ik niet per keer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar zit ook een limiet aan volgens mij.
En een oplossing voor smsjes die maar 5 woorden bevatten waarvoor ik gewoon de volle mep betaalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:14 schreef Steve het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |