Jouw tijdelijke hunk is iets minder qua uiterlijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
liefie piefie![]()
ik zou het wensen dat ik vannacht bij m was geweest
Er gaan over zoveel voetballers geruchtenquote:
Jaloers dat ie dat niet tegen jou zei?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er gaan over zoveel voetballers geruchten
Oh en mensen die de woorden "liefie piefie" gebruiken mogen wat mij betreft een corrigerende tik krijgen
Valt het op?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jaloers dat ie dat niet tegen jou zei?
Maar schnoepepoepje toch!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh en mensen die de woorden "liefie piefie" gebruiken mogen wat mij betreft een corrigerende tik krijgen
Eigenlijk ben ik verliefd op Deceit...quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:03 schreef Deceit het volgende:
[..]
Maar schnoepepoepje toch!
kom maar op met die tik...
....... ............... ................ ...............quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik verliefd op Deceit...
Gaan we nu het Rad voor Fortuin spelen en moet ik een letter kopen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
....... ............... ................ ...............
nee ik sta perplex want er is iemand verliefd op MIJ!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaan we nu het Rad voor Fortuin spelen en moet ik een letter kopen?
Je denkt: Het si uit. Hij ging vreemd via de webcam, dus laat ik maar meteen HEEL veilig alles testen?quote:
Zeg! Niet onder mijn duiven kirbies schieten! Dat was mijn meerjarenplan al!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik verliefd op Deceit...
Voor jouw heb ik sowieso een zwak gehad.. daarom kom ik je ook zo vaak 'toevallig' tegenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Niet onder mijn duiven kirbies schieten! Dat was mijn meerjarenplan al!
Je zou mijn koosnaampjes eens moeten horenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
O daarom stond je bij de LEF laatst!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
Voor jouw heb ik sowieso een zwak gehad.. daarom kom ik je ook zo vaak 'toevallig' tegen
I love you Stephan
Je vroeg toch aan mij waar de Strano was :Squote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daarom stond je bij de LEF laatst!
Toen ik richting Vlarp ging!
O ja, Koninginnenacht!quote:
Ook nog s ja.. misschien zijn we wel meant to be,, stel je het voor stefan en stephan en allemaal kleine stefannetjes later...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, Koninginnenacht!
En toen in de Lollipop in Tilburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |