Denk aan mij, dan komt alles weer goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De naam Jordy is vernaggeld sinds het zingende gezwel genaamd Jordy van Loon de toverballen heeft ontdekt
Misschien moet je denken dat het net zoiets is als bier drinken, dan gaat het vast een stuk langer duren.quote:
die tweets van haarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
Het moest een keer fout gaan...
Geweldige act van Pink, dat ze boven het publiek vliegt... Maar wel tricky...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:30 schreef Dosadi het volgende:
ik ben een beetje sipjes...
ik ga mijn baan best wel missen...
Ik zat bij de laatste 3quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:51 schreef Steve het volgende:
Hoe is die tekencompetitie afgelopen eigenlijk Dosadi?
Waarom post je dit uberhaubt?quote:
Wat mij betreft mag die kerel met z'n draak hier wel langs komenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:31 schreef Xiance het volgende:
Holland got talent..
Holland got idiots
MUWAHAHAHAHA ik vermaak me altijd ZO met de auditie rondes van dit soort programma's
hij had een lekker lijf..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag die kerel met z'n draak hier wel langs komen
(zonder z'n drakenmeisje...
quote:
Nja met een kussensloop over z'n hoofd zie je daar niks van...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
hij had een lekker lijf..
maar net als patricia, deed die makeup het voor mij ook niet
goed puntquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja met een kussensloop over z'n hoofd zie je daar niks van...
quote:
tis moeilijk typen met één hand.quote:
gewoon negeren.. tis net een boeren fox.. negeren werkt het bestequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Heeft Cahir nu niet recht op een ballenban?
waarom vind iedereen hem vreselijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
gewoon negeren.. tis net een boeren fox.. negeren werkt het beste
omdat hij dat ook is?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom vind iedereen hem vreselijk?
Ja, 'tuurlijk, je hebt gelijk. Maar negeren gaat makkelijker als hij ook een ban heeft.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
gewoon negeren.. tis net een boeren fox.. negeren werkt het beste
m.a.w. jij zit handkarrend te cammen met jan en alleman?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |