Ik zou eerder een antivirus-scan op de computer loslatenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt: Het si uit. Hij ging vreemd via de webcam, dus laat ik maar meteen HEEL veilig alles testen?
Ik verander me naam wel voor jequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:Ik heb een tijd (7 maanden) iets met een Stefan gehad.
Heeft ook op Fok gezeten, Prego. Dus heb al eeen Stefan & Stephan oefening gehad
Iets beginnend met een Jo graag.quote:
Jonah!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets beginnend met een Jo graag.
Jonah, Jonathan, Jonas, Joshua.
De naam Jordy is vernaggeld sinds het zingende gezwel genaamd Jordy van Loon de toverballen heeft ontdektquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:37 schreef Dragonwizard het volgende:
Jordy en dan wel met een -y op het einde.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De naam Jordy is vernaggeld sinds het zingende gezwel genaamd Jordy van Loon de toverballen heeft ontdekt
Zo heet mijn achterneefjequote:
Jij zou wel een goeie Jordy zijn eigenlijk... jij wordt al verliefd op de snorharen van een kat....quote:
Have funquote:
dasnie liefie piefiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zou wel een goeie Jordy zijn eigenlijk... jij wordt al verliefd op de snorharen van een kat....
Ik kan niet altijd aardig zijn... ik heb je je schrijfkunsten al vergeven!quote:
Tennis jij bij Schutskamp trouwens?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd aardig zijn... ik heb je je schrijfkunsten al vergeven!
Nope!quote:
Ik ben kort van stof via de smsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij smst nooit meer dan 1x terug.
Je oogst wat je zaait.
Zo kort dat ik zelfs nooit een sms krijg!quote:
Heet je ex Finn?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:18 schreef Cahir het volgende:
Waarom zie ik zowel mijn naam en de naam van mijn ex voorbij komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |