Vlarp smst mij wel eens ... alleen in beschonken toestandquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo kort dat ik zelfs nooit een sms krijg!
Ik vind Cahir of zijn ex meer van die Jordy's.quote:
De niet-verpauperde versie ervan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Cahir of zijn ex meer van die Jordy's.
Msn is voor sociale dingen, sms is om dingen te regelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo kort dat ik zelfs nooit een sms krijg!
Nee, dat is Steve... en die gilt dan dronken door de telefoon terwijl hij denkt dat hij je voicemail heeftquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vlarp smst mij wel eens ... alleen in beschonken toestand
Nee... blijf zoeken!quote:
Bestaan die ook al... gil-sms'jes?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat is Steve... en die gilt dan dronken door de telefoon terwijl hij denkt dat hij je voicemail heeft
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef Vlarp het volgende:
Nee, dat is Steve... en die gilt dan dronken door de telefoon terwijl hij denkt dat hij je voicemail heeft
hoeveel Bonnies zitten er hier eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit nu elke avond te wachten op nog zo'n telefoontje....quote:
Ik zou gewoon stoppen met de obsessie!quote:
Strax wordt het nog Fatal Attraction.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stoppen met de obsessie!
Sorry hoor..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stoppen met de obsessie!
Ik zou een bloedtest doenquote:
deceit lijkt totaal niet op glen closequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Strax wordt het nog Fatal Attraction.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deceit lijkt totaal niet op glen close
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |